Vettem ma, sajna vissza kell vigyem. 17-19-21 dugókulcs helyett 17-19-19 volt benne, és "pechére" mindkét autón 21-es az anya
Hogy a francba lehetett?!
Én is vettem ma 2 dobozzal, az enyémet használtam is, sikeresen. 17-19-21 dugók voltak benne, plusz a toldó.
Az autóm téli kerekeinek 21-es, a nyári alucsavarjainak 19-es a csavarfeje.
A franc tört ki majdnem a kerékcserénél, mert a 2. kerék cseréjekor, amikor lazítottam le a keresztkulccsal a csavarokat, az egyik külső felülete elnyíródott és megforgott rajta a kulcs.
Azt hittem, szívatni akar az a szemét...
Szerencsére a nyomatékkulcs dugójával óvatosan és egyből kilazult és le tudtam venni. Ezt a csavart ki is fogom cserélni.
Aki már húzta meg nyomatékkulccsal a csavarokat, attól kérdezem, hogy az a 103Nm nálatok is viszonylag hamar lekattant a kulcson? Beállítottam pontosan (durva, majd finom hangolással 103Nm-re), majd a nyári kerék felrakásánál a csavarokat először rákapattam kézzel. Ezután a keresztkulccsal ráhajtottam a menetre addig, amíg lazán meg nem állt (nem húztam még rá erővel, csak megpörgettem a csavaron a keresztkulcsot). Majd nyomatékkulccsal minden csavart picit szorosabbra húztam (max kb 120 fok fordulat), végül az autót leengedve, szintén nyomatékkulccsal kattanásig ráhúztam. Utóbbi, viszont alig mozdult, már oldott is (kattant). Alig mozdult a csavar.
Rézpasztát nem használtam.
(Az alucsavarok zártak, trutyi nem megy a belsejébe, tehát, a menetre sem)
Még annyit, hogy most az eddigi hátsó gumik mentek előre, az elsők, pedig hátra. Mivel kötött forgásirányosak a gumik (GY Eff. Grip Perf.), azonos oldalon cseréltem őket előre-hátra. Az eddig hátul használt gumikon még a gyári hosszanti csík is látszik, elég újszerű...