Na most fogják leszedni a fejed ![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
Amúgy a téma már ki lett vesézve, azóta már le is lettem b*szaintva hogy télen miért forgatom el 1-esben 3000-ig a motor (a válasz: 1-2 között esik 1000-et az RPM, plusz ha nem leejtőn megyek még lassul is a kocsi a váltás közben és 1500 alatt normális gázállásnál tényleg remeg a motor, nameg télen amíg el nem éri az üzemi hőfokot, inkább 2000 felett tartom) ![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
Még mindig nincs teljesen rendben a dolog értelmezése szerintem, ha ilyen butaságokat írsz...
Ezért biztosan nem lettél lecsesszintve, ha télen úgy teszel, mint, ahogyan leírtad ide.
A cikkben a
terhelés konkrétan arra vonatkozik, hogy túl alacsony fordulatszámról erőteljesen gyorsítasz (!), na, az már egyenes úton vezetne a motor károsodásához. Ellenben, nekem úgy tűnik, Te arra gondolsz az
alacsony fordulaton használat kapcsán, hogy azonos sebességen alacsonyan tartott motorfordulattal halad az ember. Ez utóbbi egészen biztos, hogy nem okoz károsodást, míg előbbi igen. Jelentős a különbség a 2 használati mód között.