Szerencsére megtették helyettünk az ADAC szakemberei. Én se hiszem, hogy több deci különbség lenne, de mivel hasonló áron vannak, már az is jó, ha fél deci különbség van köztük. Mert egy gumit legalább 50 ezer km-re vesz az ember.
Én ennyire nem bontom le az autóhasználat fajlagos költségét, mert ennyire nem érdekel a dolog.
Inkább úgy vagyok vele, hogy ha adott legalább 4-5 termék, amik kis eltérésekkel kb ugyanazokkal tulajdonságokkal rendelkezik, akkor azt választom, amelyik a kedvezőbb árú, vagy valamiért szimpatikusabb a többinél. A GY esetében nem beszélhetünk alacsonabb árról, hiszen beszerzési források szerinte változók az árak is. Nálam a Vredestein pl. azért esett ki, mert nem tetszett a mintája (fura ez tőlem, aki kineveti a "szép" mintákra áhítozókat, de a Vred. nagyon nem tetszett...). Lényeg, hogy azért ebben a kategóriában már jókora szubjektivitás is van a döntésemben.
Azért jó, hogy vannak ilyen alapos tesztek, mint pl. az ADAC, vagy az Auto Bild, ahol tényleg ízekre szedik a gumikat és a haladó user számára érzékelhetetlen különbségekre is felhívják a figyelmet.