A hét végén felszállt a fehér füst. Hosszú vívódás után egy pillanat alatt döntöttem a Conti és a Misi között, az utóbbi javára. Látatlanban nem szeretek gumit venni, ha rendelni kell elég kínos visszalépni, ha valami nem tetszik. Én száz éve mániákus DOT szám őrült vagyok, azt szeretném, ha a szemem előtt jönne le a gyártósorról, bár az eszem tudja, hogy a néhány hónapos gumi abszolút újnak számít. De azért mégis jobban alszom, ha...
A Conti ellen szólt, hogy már második éves (P. Contact 5) típus. Ha rendelésre jön, semmi gari nincs a gyártási időre. A gumi ellen kifogásom nem lehet, a tesztekben nagyon jól szerepelt. Arra nincs idő, hogy a gumisokat végigjárjam megnézni, hogy van-e a helyszínen és milyen DOT számú. "Véletlenszerűen" beugrottam egy gumishoz, a honlapon szerepelt mindkét típus, persze a helyszínen Conti nincs, csak rendelésre, de a napokban kaptak Michelin Energy Saver+-t. DOT 0413! És itt dőlt el a dolog. Tegnap belenyomtam kb. egy százast. Útközben volt egy kis eső is. Nagyon jó az iránytartása, közvetlenül reagál a kormányra. A nagy gyorsításokat, fékezéseket mellőztem, mert "bejáratás" alatt van a gumi, így erről nem tudok véleményt mondani még. A Megane-ra van felszerelve. Ez az autó nem titkolja el az alulról jövő hangokat, így a gumi hangját sem. Ennek ellenére meglepően kellemes élmény volt, hogy viszonylag halk a gumi. Különösen nagy volt a különbség a Kléber téli után. A kételkedőknek azt tudom mondani, a rövid ismerkedés után elégedettnek érzem magam. Az Avensisemen is E. Saver van, igaz, hogy az előző szériás, + nélkül. Negatív észrevételem nincs vele kapcsolatban sem. Valószínű az újnak növelték a tapadását. Erre abból következtetek, hogy az újnak az üzemanyag takarékossági besorolása C, míg a réginek B. Valamit valamiért... (Akkor miért is Energy Saver?
![tt2 :tt2:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/tt2.gif)
)