En szilikonnal fujom a lokharitot, meg a gumikat is azzal fujtam regebben. Semmi karosat nem tapasztaltam, maximum annyit, hogy a por beleragadt. A legjobb hatast a kovetkezo mosas utan erem el mindig, mert akkorra mar nem nyalkas, nem ragad bele a por, viszont ugyan ugy sotet szinu minden.
A regi kocsink kilincse ne volt szinre fujva, szilikonnal fujtam a kilincseket. 8 ev utan is feketek voltak, mig a tobbi hasonlo koru kocsi kilincse mar szurkere valtozott.
A legjobb szilikon a Motip markaju, abban sok is van, viszonylag olcso is, meg tenyleg szilikon van benne, nem ugy, mint a Preventes vacakban, amibol kis nyomassal jon valami nyalkas vacak.
A gumikat mar nem fujom szilikonnal, mert a gumiapolo olcsobbra jon ki sokkal (nem kell fel flakon a 4 db kerekre), meg nem lesz tole nyalkas a gumi, csak sotet fekete, egeszseges szine es allaga lesz.
A muszerfalat is leet szilikonnal fujni, visszaallitja az eredeti szineket es a karcokat is eltunteti. A km-ora szamlapjarol is teljesen eltunteti a karcokat, utana olyan, mintha teljesen uj lenne.
Arra kell csak figyelni, hogy nyaron, nagy melegben nem jo sokat hasznalni, mert a feluletekrol kiparolog az uvegre es akkor az ablak olajos lesz. Meg a feluletek is kidobjak magukbol. Viszont este az arnyekban jo, mert masnapra beveszik a muanyagok, aztan nincsen gond mar vele.
A kormanyra es a valtogombra nem szabad fujni, mert csuszossa valnak tole, ezeket sima ablakpucolo Clin-nel szoktam attorolni. Az leszedi a zsirt, meg a mocskot, tovabba nem hagy nyalkas bevonatot semmin sem.