Pontosan. Sokminden miatt tudja rázni a kormányt, de a centrírozatlanság az, ami csak nagy tempónál jelentkezik... Tehát valószínüleg vagy nem jól lett centrírozva, vagy valami (gumi vagy felni) hibás, és ki sem lehet majd centrírozni. Reméljük csak az elöbbi.
Nem gyári alufelninél a központosító gyűrüt is érdemes ellenőrizni, jó-e a méret a felnire...
A központosító gyűrű passzol tökéletesen. A felni csodálatosan fut, most lett hengereltetve. A gumik is jók, azok sem ütnek, oldal irányú holtjáték sincsen. A gumis szerint tökéletes minden.
Eddig is rázott a kormány a régi nyárival, de nem olyan vészesen, pedig azt több gumis is centírozta már. A téli nem rázott annyira, de az sem volt tökéletes, rázott kicsit az is. A téli /65 volt, ez meg /50, ezért gondolom a mostani még jobban közvetít minden hibát.
Szóval eddig is rázott, de ennyire nem, mint ahogyan a mostani /50-es gumival teszi a kocsi. Eddig is picit húzott balra a télivel, most figyeltem, de a nyárival ezt is jobban csinálja.
A kerekeket megrántgattam felemelve, de nem tapasztaltam kotyogást. A kocsin alulról nézve semmi lógás nem tapasztalható.
Sok ötletem nincsen, mert a futómű jónak tűnik, leszámítva a stabilizátor karokat és a szilenteket. A húzás valószínűleg beállítási hiba, mondjuk ennek az okára kiváncsi lennék, mert nagy kokit nem kapott egyik esetben sem a kerék. Ebből is gondolok, hogy mostanában kikophatott valami, azt amiatt mászott el a futómű is...
Meg macskakövön hallani kotyogást is, olyan, mintha a kormány lelazult volna kicsit, olyan jellegzetesen gömbfejes a feeling. Szerintem az lesz mindennek az oka, a húzásnak, a rossz futómű-geomeriának, meg a rázásnak is.
A haverom Hondáján a jobbos lengőkar volt kopott, neki jobbra húzott és neki is csak 130 fölött rázta a kormányt. A lengőkar cseréje minden hibát megoldott. Neki viszont a kereke felemelve rázva mozgott, nekem azonban nem kotyog, ha rántgatom...
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)
A húzás miatt tutire kell egy futóműállítás, meg a szilenteket sem árt kicserélni a stabkarokkal együtt. A kérdés majd az lesz, hogy ezeken felül mit kell majd még cserélni...
Az E12-es kerekei királyak, lehet, átrakom azokat (mégha túl nagyok is), azt kibróbálom, hogy ráznak-e. Ha nálam ráznak, akkor 100%, hogy nem a kerekek a rosszak.