4E-ből megvan a fújás+2 réteg lakk, vagyis gyári állapotba való hozás.
Persze darabonként és homokfújás előtte. Vagyis teljes generál.
Igen, de fujni akkor szoktak, ha gorgoztetni is kell, mert ut, a gorogzes meg megint par ezer Ft.. Fujni sem eleg, mert ahol serules van, ott csiszolni, gelletlni kell, igaz, ezt en is meg tudom csinalni otthon szakszeruen. Homokfuvatni sem olcso, 2.500 Ft darabja nalunk kb.
Nalunk van most egy gumis-felnis, aki 8 korul csinalja kompletten az egeszet darabonkent. Csak nekem eleg lenne 2 db felnit megcsinaltatni a festes alapjan, este kiderul, hogy utnek-e majd. Ha csak ket felni festeset kellene javitani, akkor a 4e/db jatszik meg, de ha mar gorgoztetni is kell, akkor inkabb nalunk a komplett muveletre lesznek befizetve a felnik.
Az lenne a legjobb, ha a felnik nem utnenek, nem kellene oket gorgoztetni sem, mert akkor csak a 2 db felni festeset kellene itt-ott kijavitani. Azt meg lehet, hogy otthon magam is meg tudom csinalni, igy olcsobol lenne minden. Nem akarok tobb ezret most erre kiadni, mert meg kell venni csavar es gyuru kitet, meg majd meg kerekort is, meg gumikat is.
A kerekorbol van ez a Locki, ez van a havernak is, kivul elporog a csavar szele, igy erre nem tudnak ugy rafogni, mint a McGuardra. Es arban is 8 korul van, a McGuard meg 10-12 is van siman.
Gumibol majd kap egy jo 195/50R15-ost, valami sportosabb mintazattal.
Elso korben megnezetem, aztan ha nem kell gorgozni, akkor veszek hozza egy csavarkeszletet es otthon nekiallok javitjatni, meg nezegetni.
A jovo honapban veszek egy fekszettet elore, EBC mart tarcsakat, plusz betetet, remelem ezzel megoldodik a fekbajom: a kormanyrazas es a hullamosodo tarcsa es fustolo, de nem fogo betet...
Tavasszal akkor mar csak egy jo gumma kell, Dunlop P9000 tetszik igy elsore, illetve az SP01. Mindegyik van peremvedosben is, olyan kellene.