Szerző Téma: Camry Hibrid  (Megtekintve 390330 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

p.adam

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1005 Dátum: 2018.06.12 10:22:50 »
Nem tudja valaki esetleg, hogy a jobb elölről jövő, fékezéskor és gyorsításkor jelentkező recsegő műanyag hangot mi okozhatja? Nem a kesztyűtartó, mert kiszedtem, és akkor is recseg. Olyan mintha valami a műszerfalban lenne, de ötletem sincs mi az. Ha nem jövök rá, kihez fordulhatok ilyen problémával? Köszi!

kpeter

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1006 Dátum: 2018.06.12 10:30:46 »
Bár raktáron nincs, de ha minden igaz pár nap alatt meghozzák, egy kérdést megér:
https://lumenet.hu/osram-3157a-jelzoizzo

Köszönöm!

Ezt a választ kaptam:

Pillanatnyilag rendelés alatt van egy nagyobb szállítmány ebből a fényforrásból.
Várhatóan június közepére érkezik, akkor ismételten megtalálható lesz oldalunkon.

Akkor kivárás lesz.  :yawn:
Péter

doncy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1007 Dátum: 2018.06.19 22:33:38 »
Üdv mindenkinek a Fórumban!
Dönteni kell a bőrös/navis/napfénytetős és a textilkárpitos verzió között. A napfénytető igazából útban van, mert elég alacsony a belmagasság, így szinte hanyatt kell feküdnöm, hogy elférjen a fejem. A bőr szebb, de kevésbé praktikus pl nyáron, ha nem hűthető, vagy télen, ha nem fűthető. A rádió mindkettőn JBL matricás, viszont mintha volna jelentős. hangminőségbeli különbség a kettő között a navis javára, amitől kissé hanyatt estem, annyira jó. Tényleg gyengébb a navi nélküli kivitel hangzása vagy csak beállítás kérdése? Döntenék a praktikus alapkivitel mellett, viszont a magasabb felszereltség mindíg vonzóbb. Vannak egyéb különbségek is? Hogy látjátok?
Üdv: Donát

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )

MMVF

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1009 Dátum: 2018.06.29 14:35:56 »
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, valakivel előfordult-e már a következő probléma:
Van egy 2008-as Hybrid Camry-m, amit már úgy vettem, hogy villogott majd égve maradt a keréknyomás-ellenörző lámpa. Rövid kutakodás után kisült, hogy le vannak merülve a jeladók. Vettem hát egy új adagot, feltanítottam az autót, örültem, hogy jönnek az adatok (TIS) DE! továbbra is jelentkezik a villogás, és égve maradás. Hibakódot sem dob az ECU. Kutakodtam hát és ráleltem egy repair manual-ra. A manual szerint az a hibajelenség (indításkor nem gyullad ki 3 s-re a lámpa utána 1 percig villog, majd égvemarad) arra utal, hogy nincs kapcsolat az ECU és a műszerfal között. Nosza, szétrámoltam a műszerfalat és sajna azt tapasztaltam, hogy az ECU küldi az 5V-ot, s az el is jut a kábelen a műszerfalhoz, de a jelzés továbbra is fenn áll. Sőt, mi több, amikor a kábel (F1) csatlakoztatva van a műszerhez a feszültség 4,66 V-ra esik a vonalon, ami mondjuk a manual szerint még mindig az elfogadható tartományon belül van (3,6<).
Nyilván a legegyszerűbb műszerfalat volna cserélnem, ha volna egy a garázsomban- de nincs :D
Azért pedig nem vennék egyet, hogy hátha.
Valakinek ilyen tapasztalat? -Esetleg megoldás?
Köszönöm!
Viktor

gabesz2

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1010 Dátum: 2018.06.29 16:38:50 »
Le is resetelted? Minden feltanítás után le kell resetelni!

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, valakivel előfordult-e már a következő probléma:
Van egy 2008-as Hybrid Camry-m, amit már úgy vettem, hogy villogott majd égve maradt a keréknyomás-ellenörző lámpa. Rövid kutakodás után kisült, hogy le vannak merülve a jeladók. Vettem hát egy új adagot, feltanítottam az autót, örültem, hogy jönnek az adatok (TIS) DE! továbbra is jelentkezik a villogás, és égve maradás. Hibakódot sem dob az ECU. Kutakodtam hát és ráleltem egy repair manual-ra. A manual szerint az a hibajelenség (indításkor nem gyullad ki 3 s-re a lámpa utána 1 percig villog, majd égvemarad) arra utal, hogy nincs kapcsolat az ECU és a műszerfal között. Nosza, szétrámoltam a műszerfalat és sajna azt tapasztaltam, hogy az ECU küldi az 5V-ot, s az el is jut a kábelen a műszerfalhoz, de a jelzés továbbra is fenn áll. Sőt, mi több, amikor a kábel (F1) csatlakoztatva van a műszerhez a feszültség 4,66 V-ra esik a vonalon, ami mondjuk a manual szerint még mindig az elfogadható tartományon belül van (3,6<).
Nyilván a legegyszerűbb műszerfalat volna cserélnem, ha volna egy a garázsomban- de nincs :D
Azért pedig nem vennék egyet, hogy hátha.
Valakinek ilyen tapasztalat? -Esetleg megoldás?
Köszönöm!
Viktor

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1011 Dátum: 2018.06.29 16:42:21 »
Le is resetelted? Minden feltanítás után le kell resetelni!


utána?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

MMVF

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1012 Dátum: 2018.06.29 19:59:35 »
Szia!
Igen, természetesen reseteltem is. A gond már ott kezdődik, hogy a gyújtás ráadásakor fel sem gyullad 3sra a lámpa, ami a repair manual szerint a kommunikáció hiányára utal.
Viktor

jordan9

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • Photographer
    • http://www.htphoto.hu
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1013 Dátum: 2018.06.29 21:41:24 »
Sziasztok. Check Hybrid system ezt írja ki, holnap mennem kellene elmerjek indulni vele vagy hagyjam ? 

p.adam

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1014 Dátum: 2018.06.29 21:44:24 »
Sziasztok. Check Hybrid system ezt írja ki, holnap mennem kellene elmerjek indulni vele vagy hagyjam ?

Ez sok minden lehet, hosszabb útra semmiképp se indulj vele, csak nagyon óvatosan, lassan használd, ha muszáj. Keresd Zsuffa Bélát, kiolvassa a hibát, és igény szerint meg is oldja, akár már holnap is. ‭+36 20 955 8510‬


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

jordan9

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • Photographer
    • http://www.htphoto.hu
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1015 Dátum: 2018.06.29 21:51:40 »
ÓÓÓ nagyon köszi a segítséget holnap max csak hivni tudom, mert melózni kell de nagyon köszi.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1016 Dátum: 2018.06.30 14:54:22 »
Azért Bélán kívül is van számos kolléga, akinek van TS és ki tudja olvasni.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1017 Dátum: 2018.06.30 16:57:46 »
Azért Bélán kívül is van számos kolléga, akinek van TS és ki tudja olvasni.
még mielött kikiáltják a következö béla királyt prius-országban. [emoji2][emoji2]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

CarinaE

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1018 Dátum: 2018.07.01 09:33:03 »
Sziasztok! Első tulaj ismerősömtől vennék jó áron egy 10 éves Hybrid Camry-t. Jó sok autópályás km van benne (Bécs-Budapest között ingáznak), csak itthoni márkaszervizbe volt hordva. Mire figyeljek? Meg kissé félek hogy itthon gond lesz a szervizzel, van aki itthon ért az elektronikájához, vagy az akkukhoz? Kösz: Péter
"Ez is egyfajta presztízst ad: kutyába sem vesznek és csajozni sem lehet az autóval, de a hozzáértők előtt büszkén kihúzhatod magad. Mert ők nem azt gondolják rólad, hogy öreg szar autód van, hanem irigyelnek, mert profi vagy. Beleválasztottál az autóba, amivel sosem kell szervizbe menni."

MMVF

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Camry Hibrid
« Válasz #1019 Dátum: 2018.07.02 22:33:40 »
Sziasztok! Első tulaj ismerősömtől vennék jó áron egy 10 éves Hybrid Camry-t. Jó sok autópályás km van benne (Bécs-Budapest között ingáznak), csak itthoni márkaszervizbe volt hordva. Mire figyeljek? Meg kissé félek hogy itthon gond lesz a szervizzel, van aki itthon ért az elektronikájához, vagy az akkukhoz? Kösz: Péter

Szia!
Amire egy másik autónál is érdemes. Egyébként javaslom, hogy vigyél valakit, akinek van TIS-e ( toyota saját kiolvasóprogija, és csináljatok egy health check-et. Egyébként érdemes megnézni az akkut, hogy hirtelen gyorsításkor nem veri-e ki a balhét a hybrid ECU (cellahibára utal) és autózz vele legalább negyed órát, hogyha valami gond van, tuti kijöjjön. Nekem az inverter hűtőszivattyúja, a felső lambdaszonda és a keréknyomásellenörző volt gond. A szivattyú zsebbenyúlós, bár nekem van egy felújított darabom, a szenzorok sem túl olcsók. Szervizzel nincs gond, én újpesten hordom szervizbe, van ilyen akkuterhelő-akkuvizsgáló kütyüjük, amivel a hibrid akkut is javítják, ha kell. Úgy vettem észre, értenek hozzá.
Viktor