Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, valakivel előfordult-e már a következő probléma:
Van egy 2008-as Hybrid Camry-m, amit már úgy vettem, hogy villogott majd égve maradt a keréknyomás-ellenörző lámpa. Rövid kutakodás után kisült, hogy le vannak merülve a jeladók. Vettem hát egy új adagot, feltanítottam az autót, örültem, hogy jönnek az adatok (TIS) DE! továbbra is jelentkezik a villogás, és égve maradás. Hibakódot sem dob az ECU. Kutakodtam hát és ráleltem egy repair manual-ra. A manual szerint az a hibajelenség (indításkor nem gyullad ki 3 s-re a lámpa utána 1 percig villog, majd égvemarad) arra utal, hogy nincs kapcsolat az ECU és a műszerfal között. Nosza, szétrámoltam a műszerfalat és sajna azt tapasztaltam, hogy az ECU küldi az 5V-ot, s az el is jut a kábelen a műszerfalhoz, de a jelzés továbbra is fenn áll. Sőt, mi több, amikor a kábel (F1) csatlakoztatva van a műszerhez a feszültség 4,66 V-ra esik a vonalon, ami mondjuk a manual szerint még mindig az elfogadható tartományon belül van (3,6<).
Nyilván a legegyszerűbb műszerfalat volna cserélnem, ha volna egy a garázsomban- de nincs
Azért pedig nem vennék egyet, hogy hátha.
Valakinek ilyen tapasztalat? -Esetleg megoldás?
Köszönöm!
Viktor