Szerző Téma: Camry Hibrid  (Megtekintve 390337 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

gabesz2

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Camry Hibrid
« Válasz #690 Dátum: 2016.10.13 07:43:03 »
Sziasztok

Ha az ablakmoso folyadek kifogyott azt jelzi valahol? ill ha nem akkor miert nem?

Nem jelzi!...azért mert nincs benne jeladó.

philip

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Camry Hibrid
« Válasz #691 Dátum: 2016.10.13 11:32:36 »
Nem jelzi!...azért mert nincs benne jeladó.

Gyarilag? vagy sajna nekem nincs?


csonakmotor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 92
Re:Camry Hibrid
« Válasz #692 Dátum: 2016.10.13 16:01:38 »
Ha az ablakmoso folyadek kifogyott azt jelzi valahol? ill ha nem akkor miert nem?

Nekem jelzi. Elég agresszívan.
Piros felkiáltójel világít a műszarfalon, sípol.
Illetve a kijelzőn írja, hogy "Low washer fluid"

philip

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Camry Hibrid
« Válasz #693 Dátum: 2016.10.13 16:25:23 »
hmm nekem sajna nem.... valahol olvastam,hogy le kell huzni a kabelt es vissza, ez igaz?

gabesz2

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Camry Hibrid
« Válasz #694 Dátum: 2016.10.13 18:52:02 »
Nekem jelzi. Elég agresszívan.
Piros felkiáltójel világít a műszarfalon, sípol.
Illetve a kijelzőn írja, hogy "Low washer fluid"

Mikori évjárat? Az enyém 2007-es, abba nincs jeladó!

philip

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Camry Hibrid
« Válasz #695 Dátum: 2016.10.13 19:02:09 »
2008 evjarat abba sem lenne jelado?

gabesz2

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Camry Hibrid
« Válasz #696 Dátum: 2016.10.13 20:14:58 »
Mikori évjárat? Az enyém 2007-es, abba nincs jeladó!

A robbantot ábra szerint kéne lennie jeladónak....de persze ez nem garancia hogy van is:) Az is lehet, hogy a vezeték csúszott le, vagy szakadt. Mellékelten az ábra...

philip

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Camry Hibrid
« Válasz #697 Dátum: 2016.10.13 20:58:42 »
Nagyon koszonom, megvan a problema,volt benne folyadek+ most tele toltottem de nem nyomja az ablakra a motor rendesen megy valahol a gumi csuszhatott szet vagy a fuvoka tomodott el. otlet valakinek?

gabesz2

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Camry Hibrid
« Válasz #698 Dátum: 2016.10.13 21:48:58 »
Nagyon koszonom, megvan a problema,volt benne folyadek+ most tele toltottem de nem nyomja az ablakra a motor rendesen megy valahol a gumi csuszhatott szet vagy a fuvoka tomodott el. otlet valakinek?

A rajzon láthatod a csöveket hogy merre mennek, bontsd meg a fúvókák elött, ha odáig felnyomja a vizet elég erővel akkor már csak a fúvóka lehet eltömődve.

csukasbela

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Camry Hibrid
« Válasz #699 Dátum: 2016.10.18 12:34:50 »
Adva van egy 2007-es Camry hibrid.
Az utóbbi hűvösebb hetekben csak ritkán és akkor is napi 5-10km erejéig használtam a kocsit. Többször előfordult, hogy a POWER gomb nyomására nem indult a kocsi (nem jelent meg a READY felirat), csak többszöri kísérletre. Rákeresve a neten amerikai fórumokon első ötletként a 12V akksi lemerülését emlegetik. Szombaton rámértem, 10,2V-ot mutatott a multiméter. Elég ijesztőnek tűnt, de valahogy csak beindult. Még aznap volt egy 200km-es utam, nap végén ismért mértem és 12,7V lett az eredmény, aminek megörültem, hogy még tölthető az akksi. Másnap, vasárnap nem használtam, de délelőtt ismét mértem, az eredmény 12,7V. Gondoltam minden OK. Tegnapi (hétfő) városi használat után ma reggel kíváncsiságből ismét mértem, 10,3V, ami már megrémisztett. Elsőre indult a gép, de azért aggódom, hogy a 12V-os akksi kezdi megadni magát, már csak azért is, mert még az eredeti Panasonic akksi van benne. Nekem úgy tűnik, hogy hosszabb úton még felvesz töltést, de már hamar elveszti és a hideg is csak meríti.
Járó motor mellett 14,4V töltőfeszültséget mértem.
Mi a tapasztalatotok, készüljek valóban akksi cserére?
Ha igen, hol lehet ilyet költséghatékonyan beszerezni és mennyibe kerül?

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Camry Hibrid
« Válasz #700 Dátum: 2016.10.18 12:48:56 »
Adva van egy 2007-es Camry hibrid.
Az utóbbi hűvösebb hetekben csak ritkán és akkor is napi 5-10km erejéig használtam a kocsit. Többször előfordult, hogy a POWER gomb nyomására nem indult a kocsi (nem jelent meg a READY felirat), csak többszöri kísérletre. Rákeresve a neten amerikai fórumokon első ötletként a 12V akksi lemerülését emlegetik. Szombaton rámértem, 10,2V-ot mutatott a multiméter. Elég ijesztőnek tűnt, de valahogy csak beindult. Még aznap volt egy 200km-es utam, nap végén ismért mértem és 12,7V lett az eredmény, aminek megörültem, hogy még tölthető az akksi. Másnap, vasárnap nem használtam, de délelőtt ismét mértem, az eredmény 12,7V. Gondoltam minden OK. Tegnapi (hétfő) városi használat után ma reggel kíváncsiságből ismét mértem, 10,3V, ami már megrémisztett. Elsőre indult a gép, de azért aggódom, hogy a 12V-os akksi kezdi megadni magát, már csak azért is, mert még az eredeti Panasonic akksi van benne. Nekem úgy tűnik, hogy hosszabb úton még felvesz töltést, de már hamar elveszti és a hideg is csak meríti.
Járó motor mellett 14,4V töltőfeszültséget mértem.
Mi a tapasztalatotok, készüljek valóban akksi cserére?
Ha igen, hol lehet ilyet költséghatékonyan beszerezni és mennyibe kerül?


???????
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Camry Hibrid
« Válasz #701 Dátum: 2016.10.18 20:40:01 »
Ilyen bizonytalan állapotban lévőt nem érdemes beszerezni.
Gyárilag AGM aksikkal van szerelve, ami elég drága, de nagyon jó minőségű, hosszú élettartamú, teljesen zárt.
A Tied nagy valószínűséggel szulfátosodott, ami célgéppel általában jobb állapotba hozható, de ehhez néhány napra nélkülözni kell az akkut.
Az általános / akkumulátor topicban bővebben foglalkozunk a témával.

csukasbela

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Camry Hibrid
« Válasz #702 Dátum: 2016.10.19 09:17:09 »
Agyarka
Köszi ! Ha úgy alakul, szándékomban áll gyári akksit beszerezni, de hol lehet és mennyiért?
Tegnap este 10,5V (úgy látszik kicsit tölt napközben a kevés városi menetben), de reggelre 10,17V a mérés eredménye és csak másodjára jött a READY.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Camry Hibrid
« Válasz #703 Dátum: 2016.10.19 13:47:49 »
Egy jó osztrák Banner akksi miért nem lenne jó bele? Ami ugyanolyan paraméterekkel rendelkezik, mint a gyári?
Ha belegondolsz amúgy, 2007 óta eltelt 9 év, azért egy egyszerű 12V-os motorindító akksinak az bőven túl van az életciklusán. Nincs abban semmi meglepő, hogy ennyi idő után cserélni kell, sőt. Az is nagy szó, hogy idáig ilyen szépen bírta.

csonakmotor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 92
Re:Camry Hibrid
« Válasz #704 Dátum: 2016.10.19 15:13:34 »
Egy jó osztrák Banner akksi miért nem lenne jó bele?

Egyetértek. Szerintem bármilyen "japán csatlakozós" akksi megteszi, persze pénztárca függvényében, de ne a legkotványabb legyen. Túlmisztifikálni egy 12V-os akku témát sztem. nem érdemes.