Szerző Téma: Camry Hibrid  (Megtekintve 390240 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

podani

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re:Camry Hibrid
« Válasz #480 Dátum: 2016.04.19 21:10:03 »
Nem kellet kerekenként légteleníteni mert az ABS szivattyún középen van egy légtelenítő
csonk!Ott szépen kilégteleníti magát!

Ezt jó tudni, viszont egy teljes fékfolyadék csere szerintem ilyenkor nem ártott volna, azt viszont meg már csak "szoftverrel" lehet kilégteleníteni.

podani

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re:Camry Hibrid
« Válasz #481 Dátum: 2016.04.19 21:19:29 »
Valaki tud tanácsot adni,a keréknyomás szenzorral szenvedek egy ideje egy gumis sincs Debrecenben
de a szakszerviz sem tudja kiolvasni hogy melyik jeladó rossz!

Mármint Toyota szakszerviz? :O Az egy dolog hogy kicsit játszani kell vele, mert azt konkrétan nem írja melyik kerék rossz, de kiolvasható, azért ennyit csak kéne tudniuk.Ha jársz esetleg Pest környékén valamikor szívesen megnézem neked. 

szutorlajos

  • Vendég
Re:Camry Hibrid
« Válasz #482 Dátum: 2016.04.20 09:09:42 »
A fékfolyadékkal kapcsolatban lehet hogy igazad van de én már annak is örültem hogy a bontott csere darab
tökéletes let!
A nyomás szenzorral majd lesz valami,rajta vagyok a problémán de azért köszönöm!

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Camry Hibrid
« Válasz #483 Dátum: 2016.04.20 12:27:04 »
de a szakszerviz sem tudja kiolvasni hogy melyik jeladó rossz!
Valóban komoly képzettségre és műszerezettségre van szükség.
Kiengedik a levegőt vmelyik abroncsból, és amelyiknél nem megfelelő a visszajelzés az rossz.

gabesz2

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Camry Hibrid
« Válasz #484 Dátum: 2016.04.20 21:52:05 »
Valóban komoly képzettségre és műszerezettségre van szükség.
Kiengedik a levegőt vmelyik abroncsból, és amelyiknél nem megfelelő a visszajelzés az rossz.

Gyorsabb bemmeni egy komolyabb gumishoz, akinek van kézi olvasója, 1 perc alatt megmondja melyik szenzor a rossz!
Próbáltad már resetelni?

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Camry Hibrid
« Válasz #485 Dátum: 2016.04.20 22:02:40 »
Valóban sokáig tart a levegő kiengedés, ráadásul még a porvédő sapka is összekoszolhatja az ember kezét.  [rohog]

podani

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re:Camry Hibrid
« Válasz #486 Dátum: 2016.04.21 09:49:21 »
Valóban komoly képzettségre és műszerezettségre van szükség.
Kiengedik a levegőt vmelyik abroncsból, és amelyiknél nem megfelelő a visszajelzés az rossz.

Nem jelzi ki melyik kerékkel van gond, csak azt hogy gond van a keréknyomással, szóval ebből nem fogod megtudni.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Camry Hibrid
« Válasz #487 Dátum: 2016.04.21 10:45:34 »
És hogyan reagál a kommunikáció megszakításra?

podani

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re:Camry Hibrid
« Válasz #488 Dátum: 2016.04.21 11:07:02 »
És hogyan reagál a kommunikáció megszakításra?

Tudomásom szerint csak egy fajta jelzés van a műszerfalon, ami lehet nyomás probléma vagy szenzor hiba is, és azt sem lehet tudni melyik keréknél, csak hogy valami gubanc van. Diag már kijelzi a nyomás értékeket és a hőmérsékleteket is

szutorlajos

  • Vendég
Re:Camry Hibrid
« Válasz #489 Dátum: 2016.04.21 18:52:06 »
Én voltam itt Debrecenbe a legeslegeslegjobb gumisnál is de a keréknyomás kódkiolvasója azt sem mondta hogy bakfity!
Sajnos az amerikai szenzorok  más frekin dolgoznak.A youtobon néztem egy nő is kitudja olvasni a megfelelő műszerrel!

csonakmotor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 92
Re:Camry Hibrid
« Válasz #490 Dátum: 2016.04.22 11:01:59 »
Sziasztok,

2008-as világítás mókolással kapcsolatban támadt néhány ötletem. A probléma elsődlegesen a sárga helyzetjelző, továbbra is :)
Van pár rendes "E" jellel rendelkező OSRAM univerzális drl + helyzetjelző + (ködlámpa, kanyarfény) termék, ami fizikailag be is építhető a Camryba. Ilyen pl. a LEDriving LG LED DRL102, amin egyszer tud nappali menetfényként működni, illetve helyzetjelzőként, csökkentett teljesítménnyel.
Azaz a narancs helyzetjelző kiiktatható lenne egy vezeték elvágásával/lekötésével, stb. Ez meg szépen világítana.
Illetve a HB3-as távolsági fényszórók csökkentett teljesítménye helyett is jó lenne ezt használni DRL-ként, a fogyasztása jóval-jóval kedvezőbb. Csak ugye ehhez meg a gyári nappali menetfényt kellene kikapcsolni valahogy.
Kérdés, hogy... a manualban kb. az szerepel, hogy local Toyota dealer ezt meg tudja tenni. Valakinek esetleg tapasztalata, műszerezettsége van ehhez?

köszönöm,
csónakmotor

podani

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re:Camry Hibrid
« Válasz #491 Dátum: 2016.04.22 11:28:45 »
Sziasztok,

2008-as világítás mókolással kapcsolatban támadt néhány ötletem. A probléma elsődlegesen a sárga helyzetjelző, továbbra is :)
Van pár rendes "E" jellel rendelkező OSRAM univerzális drl + helyzetjelző + (ködlámpa, kanyarfény) termék, ami fizikailag be is építhető a Camryba. Ilyen pl. a LEDriving LG LED DRL102, amin egyszer tud nappali menetfényként működni, illetve helyzetjelzőként, csökkentett teljesítménnyel.
Azaz a narancs helyzetjelző kiiktatható lenne egy vezeték elvágásával/lekötésével, stb. Ez meg szépen világítana.
Illetve a HB3-as távolsági fényszórók csökkentett teljesítménye helyett is jó lenne ezt használni DRL-ként, a fogyasztása jóval-jóval kedvezőbb. Csak ugye ehhez meg a gyári nappali menetfényt kellene kikapcsolni valahogy.
Kérdés, hogy... a manualban kb. az szerepel, hogy local Toyota dealer ezt meg tudja tenni. Valakinek esetleg tapasztalata, műszerezettsége van ehhez?

köszönöm,
csónakmotor

A sárga helyzetjelző 5 perc alatt kiiktatható, és a Camry-ben van DRL, a refi világít 30%-on. Semmilyen átalakítás nem kell. Én folyamatosan Auto DRL-ben használom a világítást, hozzá sem kell nyúlni soha, este felkapcsolja, nappal meg megy a nappali menetfény.

csonakmotor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 92
Re:Camry Hibrid
« Válasz #492 Dátum: 2016.04.22 11:47:13 »
A sárga helyzetjelző 5 perc alatt kiiktatható, és a Camry-ben van DRL, a refi világít 30%-on. Semmilyen átalakítás nem kell. Én folyamatosan Auto DRL-ben használom a világítást, hozzá sem kell nyúlni soha, este felkapcsolja, nappal meg megy a nappali menetfény.

Igen-igen, igazad van. De a refi 30% még mindig egy jelentős teljesítmény-felvétel.
Én is "Auto" módban használom - de ugye a tompított mellé kellene helyzetjelző is. Valamilyen. Értelmét ne kérdezd :)

gabesz2

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Camry Hibrid
« Válasz #493 Dátum: 2016.04.22 18:23:46 »
A DRL Techstream-el kikapcsolható, akkor auto állásba se ég csökkentett fényerővel a refi, így nyugodtan használhatsz bármilyen más nappali menetfényt.


Sziasztok,

2008-as világítás mókolással kapcsolatban támadt néhány ötletem. A probléma elsődlegesen a sárga helyzetjelző, továbbra is :)
Van pár rendes "E" jellel rendelkező OSRAM univerzális drl + helyzetjelző + (ködlámpa, kanyarfény) termék, ami fizikailag be is építhető a Camryba. Ilyen pl. a LEDriving LG LED DRL102, amin egyszer tud nappali menetfényként működni, illetve helyzetjelzőként, csökkentett teljesítménnyel.
Azaz a narancs helyzetjelző kiiktatható lenne egy vezeték elvágásával/lekötésével, stb. Ez meg szépen világítana.
Illetve a HB3-as távolsági fényszórók csökkentett teljesítménye helyett is jó lenne ezt használni DRL-ként, a fogyasztása jóval-jóval kedvezőbb. Csak ugye ehhez meg a gyári nappali menetfényt kellene kikapcsolni valahogy.
Kérdés, hogy... a manualban kb. az szerepel, hogy local Toyota dealer ezt meg tudja tenni. Valakinek esetleg tapasztalata, műszerezettsége van ehhez?

köszönöm,
csónakmotor

Csezo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Camry Hibrid
« Válasz #494 Dátum: 2016.04.22 20:22:19 »
Pár napja hallottam,hogy hibriddel nem ajánlatos vontatni(autót,utánfutót,stb.).Mit tudtok erről ?