Szerző Téma: Camry Hibrid  (Megtekintve 390638 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Camry Hibrid
« Válasz #435 Dátum: 2016.02.27 21:09:50 »
Ez így meddő vita. Javaslom olvass utána, vagy nézz meg másik videót
A Lexus LC500h ban van 4 sebességes automata is a rendszerben, de a Camry Hybridben nincs váltó, csak a korábban linkelt nyomaték osztómű. Attól, hogy vmit sokan tévesen váltónak neveznek még nem az.

A kérdés a CVT áttételel változtató láncára vonatkozott, nem a nyomaték osztómű állandó kihajtására.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.27 21:22:57 írta Agyarka »

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Camry Hibrid
« Válasz #436 Dátum: 2016.02.28 00:27:48 »
És középen a lila "chain" feliratú alkatrész szerintetek mi ?
A kihajtás a diferenciálműbe. Régebben láncos volt, újabban már inkább fogaskerekes.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Camry Hibrid
« Válasz #437 Dátum: 2016.02.28 02:46:34 »
A ki nem pontos kifejezés, mert oda vissza történhet az erőátvitel.
Ezen a modellen jobban látszik.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.28 02:56:31 írta Agyarka »

csonakmotor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 92
Re:Camry Hibrid
« Válasz #438 Dátum: 2016.03.02 23:01:32 »
Nincs benne lánc, ahogyan váltó sem.
Látsz ebben vhol láncot?
A használt is megbukna egy normális műszaki vizsgán, ahogyan fennakadhat egy közúti ellenőrzésen is bármikor.
Hívj fel nyugodtan egy autó alkatrészek boltot (lehet márkaszervíz is akár) és kérdezd meg, hogy forgalmaznak-e szabályos EU engedélyes lámpát. Amennyiben igen akkor szabályos lehet, én azonban ilyenről nem tudok.
Az ukrán gyártású benzines világító rendszere sajnos nem kompatibilis a tengerentúli verzióval.
Viszont éppen ezért nem keresik a tolvajok sem.

Elvileg léteznek "E" betűjeles fényszórók, a Depo és  TYC is gyártanak.
A magasság (nem) állíthatóságot kell barkácsolni, illetve a le kell mondani az "oldalsó helyzetjelző" (=side marker light) lámpákról, mert abból lesz a rendes helyzetjelző a távolsági fényszóró blokkban. (Illetve a 3157/3457NAK helyett "rendes P21" izzó kerül az irányjelzőhöz.)
De mondjuk ez az egész lényegében csak arra jó, hogy este/éjszaka a helyzetjelző ne narancssárgán világítson az irányjelzővel egyben, hanem külön - így nem "sugallja" a rendőröknek az autó kilóméterekről, hogy meg kell állítani.

Az "E" betűkről: nem hogy a lámpákban nincs, hanem gyakorlatilag sehol. Néhány üvegben pl. van "E" és DOT/SAE is. Tehát nemcsakhogy egy rendes műszaki vizsgán nem mehetne át, soha forgalomba se lehetett volna ezeket helyezni :(

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Camry Hibrid
« Válasz #439 Dátum: 2016.03.03 20:03:36 »
Elvileg léteznek "E" betűjeles fényszórók, a Depo és  TYC is gyártanak.
A magasság (nem) állíthatóságot kell barkácsolni, illetve a le kell mondani az "oldalsó helyzetjelző" (=side marker light) lámpákról, mert abból lesz a rendes helyzetjelző a távolsági fényszóró blokkban. (Illetve a 3157/3457NAK helyett "rendes P21" izzó kerül az irányjelzőhöz.)
De mondjuk ez az egész lényegében csak arra jó, hogy este/éjszaka a helyzetjelző ne narancssárgán világítson az irányjelzővel egyben, hanem külön - így nem "sugallja" a rendőröknek az autó kilóméterekről, hogy meg kell állítani.

Az "E" betűkről: nem hogy a lámpákban nincs, hanem gyakorlatilag sehol. Néhány üvegben pl. van "E" és DOT/SAE is. Tehát nemcsakhogy egy rendes műszaki vizsgán nem mehetne át, soha forgalomba se lehetett volna ezeket helyezni :(

Csakhogy: mióta EU-ban vagyunk, azóta az amerikai piacra gyártott autók, amennyiben gyári kialakításúak és aszimmetrikus vetítési képű izzók vannak bennük, akkor megfelelnek a vizsgán.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

csonakmotor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 92
Re:Camry Hibrid
« Válasz #440 Dátum: 2016.03.03 23:06:53 »
Csakhogy: mióta EU-ban vagyunk, azóta az amerikai piacra gyártott autók, amennyiben gyári kialakításúak és aszimmetrikus vetítési képű izzók vannak bennük, akkor megfelelnek a vizsgán.

Lehet igazad van, én leragadtam 6/1990. köhém salátánál, az erről nem igazán emlékezik meg, vagy elkerüli a figyelmemet. (kivétel a tompított fényszórók, ahol a vetítési képet vizsgálva felmentés kapható az "E" alól.)
De mit lehet kezdeni a borostyánsárga index-helyzetjelző kombóval?
Engem eléggé bosszant :( (teszik, jól látható, nem megtévesztő, de zavar a "büntethetőség".)
Tudsz segíteni valami jogszabály-féleséggel? Köszönöm.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Camry Hibrid
« Válasz #441 Dátum: 2016.03.04 13:29:45 »
Lehet igazad van, én leragadtam 6/1990. köhém salátánál, az erről nem igazán emlékezik meg, vagy elkerüli a figyelmemet. (kivétel a tompított fényszórók, ahol a vetítési képet vizsgálva felmentés kapható az "E" alól.)
De mit lehet kezdeni a borostyánsárga index-helyzetjelző kombóval?
Engem eléggé bosszant :( (teszik, jól látható, nem megtévesztő, de zavar a "büntethetőség".)
Tudsz segíteni valami jogszabály-féleséggel? Köszönöm.

Teljesen igazad van, én csak az első világítás megvariálását tudom kötelező gyakorlatként. (aszimmetrikust a szimmetrikus helyett)
Nálam is a 6/1990-es KÖHÉM rendelet a mérvadó, jóllehet azt már módosították többször is.

A borostyánsárga helyzetjelző valóban azonnali "forgalmi széttépést" eredményez. Nekem is tetszik, de sajnos idehaza kiveri a biztosítékot. Habár némely EU-s kocsin is üzemel így: pl. a Ford Transit bizonyos évjáratának oldalindexe tompított mellett csökkentett fényerővel konstansan világít.  Gyárilag.

Én így tudom, hogy ami a gyárból kijött és a gyártói típusengedélyen szerepel, azt szabad, nem büntethető.

Nekünk egy USDM Corollánk is van, abba most rendeltem első fényszórókat, indexeket, ezekben E jel nincsen, de a HDR jelölés és a többi igen.  Gyáriak.  Úgy vélem, hogy megfelelőek a műszaki szabványunknak. Értelemszerűen mennek bele az EU-s halogénizzók, nevesül egy jó kis Osram NBU+.

Egy kicsit bulváros, de a lényeg szépen kivehető.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Csezo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Camry Hibrid
« Válasz #442 Dátum: 2016.03.08 15:54:41 »
A hétvégén Wallis-nál néztem egy Camry Hybrid-et.Bontószökevény:az üléskárpit szétrepedezve,a motorblokk térdmagasságig vízben állhatott,odáig marta meg a sós víz,a motorháztető durván eláll a szélvédő magasságában,a nagyfesz rész csúnyán elszineződve.Szép példája a vízkáros importnak.Arról már nem is beszélve,hogy a Wallis-os eladó egy igazi bunkó volt,amikor soroltam az észrevételeimet,szó nélkül helyére tette az autót,lezárta ,és otthagyott minket.

Kovi1987

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Camry Hibrid
« Válasz #443 Dátum: 2016.03.08 22:30:10 »
Üdv!

Megkérdezhetem, hogy a kettő közül, amit a Wallis hirdet, melyiket nézted meg? Kettőt hirdetnek, csak azért kérdezem. Autót szeretnék venni, én is a Camry Hybridet szemeltem ki, a google segítségével találtam rá erre a topikra  ::)

Csezo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Camry Hibrid
« Válasz #444 Dátum: 2016.03.09 15:03:57 »
Kovi1987:
Majd megnézem a feleségem telefonján,lefényképezte a rendszámot.Csak az egyiket tudtuk megnézni,a másik épp az Emil Frey-nél volt akkumulátor cserén.A Hybrid Centrum-nál is van egy ,az jobban néz ki,nekünk szépészeti problémáink voltak vele(padkáztak a bal elejével.)Próbáltál már hybridet?Eszméletlen jó vezetni,a fokozatmentes automata váltó szenzációs.

Kovi1987

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Camry Hibrid
« Válasz #445 Dátum: 2016.03.09 18:45:02 »
Köszönöm szépen a választ. Még nem volt szerencsém vezetni hibridet, alig várom, hogy megjöjjön a jóidő, felpattanok a motoromra és megyek nézelődni, próbálni ilyen autót (saját kocsim nincs, most már ideje venni, ez a típus nagyon tetszik külsőre és a rengeteg pozitív vélemény miatt)

Csezo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Camry Hibrid
« Válasz #446 Dátum: 2016.03.16 16:11:02 »
Mire kell figyelni Amerikából behozott Camry Hybrid -nél,hogy le lehessen vizsgáztatni ? Állítólag szigorodtak a feltételek.

csukasbela

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Camry Hibrid
« Válasz #447 Dátum: 2016.03.19 12:45:23 »
Csezo !

Én is néztem az autókat a Wallisnál, mindkettő bent volt. Mindkettőnek volt a motorterében több gyanús folt, de az egyikről vannak képek fennt korábbról és azon nincsenek foltok. Szerintem a télen csapták fel őket, nem vízkárosak. Ha addig ért volna a víz, ameddig foltos (kb. az inverter teteje), az egész autó kuka lenne, pedig azóta sok év eltelt. De kíváncsi vagyok a magyarázatra én is. Az egyiken a motorháztető valóban nem jól záródik. Aki bemutatta az autót egyébként nagyon szimpatikus és segítőkész volt.

csonakmotor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 92
Re:Camry Hibrid
« Válasz #448 Dátum: 2016.03.20 11:11:41 »
Hello,

2008, hybrid.
Első ülések alatt van 1-1 műanyag - szellőző - csőnek tűnő valami. Ezek micsodák, tudja valaki? (Az egyik ki lett porszívózva a helyéről... valahoy vissza kellene tenni.)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Camry Hibrid
« Válasz #449 Dátum: 2016.03.21 19:23:18 »
Hello,

2008, hybrid.
Első ülések alatt van 1-1 műanyag - szellőző - csőnek tűnő valami. Ezek micsodák, tudja valaki? (Az egyik ki lett porszívózva a helyéről... valahoy vissza kellene tenni.)

Az vezeti a hátsó sorba a meleget-hideget.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.