ha nem tudod a választ, csak mond azt 
Xenonból tudok jót, ami nem vakÃt hagyományos lámpatestben sem, de ugye az pontszerű fényforrás, nem nagyon tér el a jellege a halogéntÅ‘l, tökéletesen megfelel ugyan az a tükör neki.
Viszont LED-el nincs tapasztalatom, ezért kérdeztem, hogy próbálta e valaki hogy néz ki, vagy tud e jót ami be is fér a helyére.
Nem a kresz ide vonatkozó paragrafusára voltam kÃváncsi, fÅ‘leg hogy van egy rakat gyári autó amik halogénnel is vakÃtanak miközben látni meg nem lehet a fényüknél.
Xenonból tudsz jót? FF lámpába? Kizárt. Én még 2008-ban végigzongoráztam a dolgot, aztán visszalakÃtottam halogénra, az irreálisan sok szórt fény miatt. Inkább a halogén izzókat tesztelgettem, abból ma is van egy rakat a garázsban.
Projektorral más a helyzet, ámbár a halogénra és a xenonra/LED-re optimatizált projektor nem ugyanolyan, csak ránézésre. Pontosan azért, mert a halogén lámpa és a HID/LED világÃtótest nem ugyanazon ponton adja le a névleges fényerejét. És ebben van a lényeg. A halogénes sose lesz jó a xenonnal, a xenonra tervezett a halogénnal és a LED-el is ugyanez a helyzet.
Vegyük akkor a Priust. A halogénes kivitelnek egy projektora van, az adja a névleges fényt, mÃg a LED-es verziónak kettÅ‘ projektora van és egy külön ki LED adja a szórt fényt.
A retrofit LED-ek a gyári teljesÃtményét meg se közelÃtik, ha beleteszed a halogén lámpába, nem kapod meg az a fényáramot, vagy fényerÅ‘sséget, amit elvárnál. A vetÃtési képrÅ‘l ne is beszéljünk.
A többi kötelezÅ‘ elemrÅ‘l, mint kérted, nem is Ãrok. Véleményem szerint jelenleg nincsen olyan retrofit LED, amivel a halogén fényáramát el lehetne érni és a vetÃtési képe nem pacás, foltos és nincsen elviselhetetlen szórt fénye.