A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Megjött az OBD csati, játszottam vele egy kicsit, igazából az akku blokkokra volta kíváncsi...A screenshoton elég összevisszák az értékek, a valóságban sokkal jobban együtt mozogtak.(és a motor tényleg 40.00%-nál kapcsol be)Csak kérdem, hogy nem lehet, hogy már gyárilag meg van szakítva a CAN? Ha nincs READY-ben az autó, akkor nem lehet az ECUra kapcsolódni egyáltalán, egyik protokol sem él, mindenféle progival próbáltam (a BT része él csak, mert táp van rajta).
Ameddig nincs ig-on vagy ready státusban, addig nem kap tápot az obd csati. Azért nem tudsz addig csatlakozni.
Ameddig nincs ig-on vagy ready státusban, addig nem kap tápot az obd csati.
Akkor hogy lopnak OBD-n keresztül?
Az OBD táp normál esetben nincs megszakítva. Ezért nem szabad rajta hagyni az adaptert, a kis aksinak nem tesz jót a cirka 40mAh fogyasztó.