Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Prius tuning és egyéb modifikációk, extra, nem gyári különlegességek.  (Megtekintve 189431 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22079
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Ő a Ponterno Kft.? Ajánlhatom egy ismerősnek, aki most keres autót? Persze Priust javaslok neki.

Egyetértek Kowee-val, bátran ajánlhatom én is. Mindkettőnké onnan van.
Sors bona nihil aliud

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22079
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Nincs meg a csere még, de kiderítettük hogy a jobb első a ludas. ELnézve az árakat (80k+) kipróbálom Vdani szekrényében pihenőt első körben tekintve hogy a héten még 35k megy mint önrész a jégkár kijavítására. Szóval most erősen árérzékeny státusba került a kocsi. AZ augusztusi repülés túrát le is kellett mondanom emiatt, de ami kell az kell :-/

Opps, hát igen a jég...
Sors bona nihil aliud

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
  • Autó: Lexus CT200h, 2012/1, Mark Levinson, 161e km
Más:  Bicskei kollégának köszönöm a szép estét, párjaink a végén jót cseverésztek, a navi hazafele kisebb bukdácsolással tette a dolgát, nem arra akart menni, mint amerre én, végül kiegyeztünk egy ürömi átvágással. Ma még újra kellett hangolnom az audió részét, programok egyebek, de korrekt lett.
De az új utak legalább már benne vannak a naviban ;) Egyébként az útvonalat át tudod vele terveztetni, akár menet közben is, de én is inkább megvárom, amíg magától újratervez.  :whistling:
Mégmásabb:
A kocsi B oszloptól hátrafele besötétítve, király lett, szereztem télifelniket is, már csak fel kell újítanom és az is pöpec lesz.
Tényleg állat lett, ritkán látok ilyen brutál sötét fóliát, akkor is inkább X5/X6/Q7 típusokon :devil:
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22079
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
De az új utak legalább már benne vannak a naviban ;) Egyébként az útvonalat át tudod vele terveztetni, akár menet közben is, de én is inkább megvárom, amíg magától újratervez.  :whistling:Tényleg állat lett, ritkán látok ilyen brutál sötét fóliát, akkor is inkább X5/X6/Q7 típusokon :devil:

Én is újreterveztetem, ha ismerős terepen vagyok.  :devil:  Felétek Csobánkán keresztül, Tőletek Ürömön keresztül volt a menet.  :D

Azóta beleugrottak az új első ajtók ablakai is, úgyhogy megy fel az IR arra is.  :yes:
Sors bona nihil aliud

pel.hu

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
    • pel.hu
  • Autó: Toyota Prius III SOL
Tegnap átvettük az autót, ma megérkeztek a kínai LEDek a belső világításhoz, amit gyorsan be is raktam. Kicsit bosszankodtam, mert a térkép lámpáról letört a pöcök mikor vettem ki (elsőre észre sem vettem) pedig megnéztem előtte két videót is, hogy hogyan kell csinálni, nem is volt semelyikkel gond, kijött mindegyik erőltetés nélkül, csak mikor akartam visszarakni, akkor láttam hogy törött...  :wacko: Egy fém alátétet ragasztottam a pöcök maradékára így sikerült visszavarázsolni (egy kis reszelgetés után, mert kicsi volt a lyuk rajta). A kocsi tegnapelőtt műszakizott, ehhez képest a jobb első helyzetjelző ki volt égve (ehhez azért nem könnyű hozzáférni)) a bal is csupa fekete volt már belül, de  raktam oda is ledeket (remélem ezért nem fog szólni a rendőr). Eddig minden működött rajta, csak a bal középső rostély fityeg, még nem szedtem szét, hogy megnézzem törött-e vagy csak szétjött valami (a feleségem már az égő cserét se nagyon bírta nézni...  :eek:). Ja, meg az egyik távirányítóban döglött volt az elem, de nagyon (0,1 V) de az új elemmel megy rendesen (féltem hogy zárlatos, azért szívta le ennyire). A védelmen még gondolkodunk, egy UV gravírt teszünk bele elsőre (ha le  nem beszéltek róla), aztán majd kialakul az aktív része is. Az OBD csati még úton van, azzal nem tudtam még nézelődni.
Kicsit erősebbnek gondoltam, a legutóbbi Toyotám egy Carina E volt (2.0 automata) vagy tíz éve, az sokkal jobban gyorsult emlékeim szerint. Feleségem fog vele járni főleg városban, már most is élvezi, pedig csak két napja furikázik vele (Opel Corsából ült át, ahhoz képest ez egy űrhajó).
Prius III SOL

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
  • Autó: Gen2 Prius
egy UV gravírt teszünk bele elsőre

Nem sok értelmét látom. A bontóba nem UV lámpával járnak a vevők.

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
  • Autó: 2009 prius III
:( Pedig a feltöltött videóm pont mutatom hogy melyik az érzékeny pöcök :(
A helyzetjelzőbe LED-el vigyázz. Láttam már embert akinek az elmelegedett LED elektronika megolvasztotta a lámpatestet.
A jobb első helyzetjelzőhöz könnyen hozzáférsz ha egy 10-es kulccsal kiszeded a szivócső 3 csavarját és felemeled a csövet.
Az OBD kiiktatást szerintem helyezd prioritásba az UV előtt. Ha kell, privát tudok javasolni hozzáértő embereket.

Tegnap átvettük az autót, ma megérkeztek a kínai LEDek a belső világításhoz, amit gyorsan be is raktam. Kicsit bosszankodtam, mert a térkép lámpáról letört a pöcök mikor vettem ki (elsőre észre sem vettem) pedig megnéztem előtte két videót is, hogy hogyan kell csinálni, nem is volt semelyikkel gond, kijött mindegyik erőltetés nélkül, csak mikor akartam visszarakni, akkor láttam hogy törött...  :wacko: Egy fém alátétet ragasztottam a pöcök maradékára így sikerült visszavarázsolni (egy kis reszelgetés után, mert kicsi volt a lyuk rajta). A kocsi tegnapelőtt műszakizott, ehhez képest a jobb első helyzetjelző ki volt égve (ehhez azért nem könnyű hozzáférni)) a bal is csupa fekete volt már belül, de  raktam oda is ledeket (remélem ezért nem fog szólni a rendőr). Eddig minden működött rajta, csak a bal középső rostély fityeg, még nem szedtem szét, hogy megnézzem törött-e vagy csak szétjött valami (a feleségem már az égő cserét se nagyon bírta nézni...  :eek:). Ja, meg az egyik távirányítóban döglött volt az elem, de nagyon (0,1 V) de az új elemmel megy rendesen (féltem hogy zárlatos, azért szívta le ennyire). A védelmen még gondolkodunk, egy UV gravírt teszünk bele elsőre (ha le  nem beszéltek róla), aztán majd kialakul az aktív része is. Az OBD csati még úton van, azzal nem tudtam még nézelődni.
Kicsit erősebbnek gondoltam, a legutóbbi Toyotám egy Carina E volt (2.0 automata) vagy tíz éve, az sokkal jobban gyorsult emlékeim szerint. Feleségem fog vele járni főleg városban, már most is élvezi, pedig csak két napja furikázik vele (Opel Corsából ült át, ahhoz képest ez egy űrhajó).

pel.hu

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
    • pel.hu
  • Autó: Toyota Prius III SOL
:( Pedig a feltöltött videóm pont mutatom hogy melyik az érzékeny pöcök :(
Igen, az volt az egyik, amit megnéztem...

A jobb első helyzetjelzőhöz könnyen hozzáférsz ha egy 10-es kulccsal kiszeded a szivócső 3 csavarját és felemeled a csövet.
Ja, kulccsal könnyű... ::)

Az OBD kiiktatást szerintem helyezd prioritásba az UV előtt. Ha kell, privát tudok javasolni hozzáértő embereket.
Az OBD kiiktatás mit jelent? Az OBD csatlakozóra menő kábelek megszakítását?
Prius III SOL

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
  • Autó: 2009 prius III
Igen, az volt az egyik, amit megnéztem...
Ja, kulccsal könnyű... ::)
Az OBD kiiktatás mit jelent? Az OBD csatlakozóra menő kábelek megszakítását?
Mondjuk két szál kiiktatását, kapcsolóval való megszakítását. A kettőből egyik mondjuk a CAN-H vagy CAN-L, a másik mondjuk a táp. Ja és ha magad csinálod, műszerfalat érdemes kiszedni különben nem kihívás megtalálni a turpisságot. Annyira pattintós lego a prius.

agabor

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 374
  • Prius 3 2010
    • Blog lenne, ha írnám
  • Autó: Prius 3 2010, Comfort fokozat (=Ausztriában a középső)
...Kicsit bosszankodtam, mert a térkép lámpáról letört a pöcök mikor vettem ki (elsőre észre sem vettem) pedig megnéztem előtte két videót is, hogy hogyan kell csinálni, nem is volt semelyikkel gond, kijött mindegyik erőltetés nélkül, csak mikor akartam visszarakni, akkor láttam hogy törött...  :wacko: Egy fém alátétet ragasztottam a pöcök maradékára így sikerült visszavarázsolni (egy kis reszelgetés után, mert kicsi volt a lyuk rajta).

Welcome to the club. :( Csinálhatta volna erősebbre is a Toyota azt a lámpabúrát. Én egy SIM-kártyából vágtam-reszeltem hozzá egy darabot és pillanatragasztóval rögzítettem. Erősebbnek tűnik, mint az eredeti és szerencsére nem látszódik.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22079
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Welcome to the club. :( Csinálhatta volna erősebbre is a Toyota azt a lámpabúrát. Én egy SIM-kártyából vágtam-reszeltem hozzá egy darabot és pillanatragasztóval rögzítettem. Erősebbnek tűnik, mint az eredeti és szerencsére nem látszódik.

Köszi az 5letet, nekem is kitörött, de megoldom ily módon.  :clap:
Sors bona nihil aliud

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4305
A kettőből egyik mondjuk a CAN-H vagy CAN-L,
A megszakító kapcsoló beépítése mintha jeltorzulást okozna... .

pel.hu

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
    • pel.hu
  • Autó: Toyota Prius III SOL
A helyzetjelzőbe LED-el vigyázz. Láttam már embert akinek az elmelegedett LED elektronika megolvasztotta a lámpatestet.
Megnéztem többször, kevésbé melegszik, mint a hagyományos égő, viszont közelebb ér a teteje a búrához, de így se csinál gondot szerencsére. De azért nem vagyok teljesen nyugodt ezek után...
Prius III SOL

pel.hu

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
    • pel.hu
  • Autó: Toyota Prius III SOL
Welcome to the club. :( Csinálhatta volna erősebbre is a Toyota azt a lámpabúrát. Én egy SIM-kártyából vágtam-reszeltem hozzá egy darabot és pillanatragasztóval rögzítettem. Erősebbnek tűnik, mint az eredeti és szerencsére nem látszódik.
Igen, ez biztos tovább fog tartani.  ::)
Prius III SOL

pel.hu

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
    • pel.hu
  • Autó: Toyota Prius III SOL
Mondjuk két szál kiiktatását, kapcsolóval való megszakítását. A kettőből egyik mondjuk a CAN-H vagy CAN-L, a másik mondjuk a táp. Ja és ha magad csinálod, műszerfalat érdemes kiszedni különben nem kihívás megtalálni a turpisságot. Annyira pattintós lego a prius.
Megjött az OBD csati, játszottam vele egy kicsit, igazából az akku blokkokra volta kíváncsi...
A screenshoton elég összevisszák az értékek, a valóságban sokkal jobban együtt mozogtak.
(és a motor tényleg 40.00%-nál kapcsol be)

Csak kérdem, hogy nem lehet, hogy már gyárilag meg van szakítva a CAN?
Ha nincs READY-ben az autó, akkor nem lehet az ECUra kapcsolódni egyáltalán, egyik protokol sem él, mindenféle progival próbáltam (a BT része él csak, mert táp van rajta).
Prius III SOL