Szerző Téma: Prius tuning és egyéb modifikációk, extra, nem gyári különlegességek.  (Megtekintve 355731 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Pomk

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1216
2. Ez érdekes. És mi lesz ha megállít? Mit fogsz mondani, mutatni?

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
2. Ez érdekes. És mi lesz ha megállít? Mit fogsz mondani, mutatni?
Azt még be tudja bizonyítani, h gyári (mert gyári), de azzal mi van, h az amcsi lámpa nem honos itthon, mert más a vetítési kép, ami miatt ki kéne cserélni? Viszont Xenonosban nem létezik EU verziós...

Pomk

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1216
Azt még be tudja bizonyítani, h gyári (mert gyári), de azzal mi van, h az amcsi lámpa nem honos itthon, mert más a vetítési kép, ami miatt ki kéne cserélni? Viszont Xenonosban nem létezik EU verziós...

Az ok, hogy be tudja bizonyítani(gondolom utólag). De mi van, ha a rendőr ott a helyszínen elkezd kötekedni és elveszi a forgalmit? A helyszínen hogy tudsz egy ilyet bebizonyítani? Milyen papír kell egy rendőrnek, aki esetleg nem ismeri milyen modellek léteznek, hogy meggyőzd arról, hogy a xenon gyári? Ha elveszi a forgalmit Kisbérpuszta határában, akkor hogy jutsz haza pl. 300km-re?
Ha a gyári lámpa nem honos itthon, hogy kapott Magyarországon műszakit az autó?

vdanii

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
2: Nekem gyárilag xeon van benne.
Viszont nem javaslom, hogy után-gyártottat rakj bele, engem a vásárlást követő napon rögtön félreállított egy rendőr.
Mondja nyissam fel a motorháztetőt, elkezdett zseblámpával keresgélni. Kérdem tőle mit keres, mondja hogy a xeon invertert, mert ez tuti nem gyári.
Kérdeztem miből gondolja ezt. Azt mondta nincs rajta fényszóró mosó, az pedig kötelező.
Erre mondom neki, hogy ez USA model, és gyári xeon van benne, az inverter meg ez a bazi nagy ezüst doboz, ráadásul a lámpán is rajta van a gyári matrica hogy vigyázat Nagy feszültség.

Mondjuk ez még nem volt neki elég, annyit mondott szerezek be valami igazolást, hogy gyári a xeon mert legközelebb elveszi a forgalmimat.
Erre elmentem a közlekedés felügyelethez, hogy adjanak valamit, ott azt mondták, ilyen nincs, és ha egy autó igy jött ki a gyárból, akkor az igy szabályos.

Azóta szerencsére nem cseszegetett egy rendőr sem ez miatt.

Igaza volt, EUban kötelező, hogy fényszórómosó és automata magasságállítás is legyen az autón, hiába gyári a xenonod az usa autón.
Amúgy is az usa autó lámpája tudtommal amúgy sem jó, nem csak a xenon miatt
Prius 1.8 HSD

vdanii

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Az ok, hogy be tudja bizonyítani(gondolom utólag). De mi van, ha a rendőr ott a helyszínen elkezd kötekedni és elveszi a forgalmit? A helyszínen hogy tudsz egy ilyet bebizonyítani? Milyen papír kell egy rendőrnek, aki esetleg nem ismeri milyen modellek léteznek, hogy meggyőzd arról, hogy a xenon gyári? Ha elveszi a forgalmit Kisbérpuszta határában, akkor hogy jutsz haza pl. 300km-re?
Ha a gyári lámpa nem honos itthon, hogy kapott Magyarországon műszakit az autó?

EU-ba az USA lámpája és a xenon sem jó ami a Prius 2ben van, úgyhogy simán elküldhet műszakira.
Nyilván okosba ment a műszaki :)
Prius 1.8 HSD

sompetike

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 276
Vagy lámpát cseréltek addig...

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
2: Nekem gyárilag xeon van benne.
Viszont nem javaslom, hogy után-gyártottat rakj bele, engem a vásárlást követő napon rögtön félreállított egy rendőr.
Mondja nyissam fel a motorháztetőt, elkezdett zseblámpával keresgélni. Kérdem tőle mit keres, mondja hogy a xeon invertert, mert ez tuti nem gyári.
Kérdeztem miből gondolja ezt. Azt mondta nincs rajta fényszóró mosó, az pedig kötelező.
Erre mondom neki, hogy ez USA model, és gyári xeon van benne, az inverter meg ez a bazi nagy ezüst doboz, ráadásul a lámpán is rajta van a gyári matrica hogy vigyázat Nagy feszültség.

Mondjuk ez még nem volt neki elég, annyit mondott szerezek be valami igazolást, hogy gyári a xeon mert legközelebb elveszi a forgalmimat.
Erre elmentem a közlekedés felügyelethez, hogy adjanak valamit, ott azt mondták, ilyen nincs, és ha egy autó igy jött ki a gyárból, akkor az igy szabályos.

Azóta szerencsére nem cseszegetett egy rendőr sem ez miatt.
Senkit nem érdekel, hogy gyári vagy sem. Előírás az automata magasság állító és a fényszóró mosó, ill. a lámpatestnek xenonra alkalmasnak kell lennie (benne van a jelölés). Ha ezek közül valamelyik is hiányzik, akkor a rendőrnek igaza van, mert nem felel meg az előírásoknak.
Az USAban sem fogadják el az EU-i szabályokat, ha az nem egyezik a sajátjukkal.

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Kölcsönkaptam kipróbálásra egy mobilnetes-GPSes járműkövető kütyüt. Pár hétre kellene beszerelnem, vagyis nagyon nem akarom elásni. Honnan érdemes neki állandó +t, testet és gyújtás+t vinni (Gen2)?

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Kölcsönkaptam kipróbálásra egy mobilnetes-GPSes járműkövető kütyüt. Pár hétre kellene beszerelnem, vagyis nagyon nem akarom elásni. Honnan érdemes neki állandó +t, testet és gyújtás+t vinni (Gen2)?
Szivargyújtó. Az a palást középen pár csavarral leszedhető. Mögötte be is tudod tenni.
Ott van test is, és gyújtás + is.
Ha nem akarod elásni akkor oda. Ha el akarod akkor meg a műszerfalba mondjuk a kijelző alá az audio mögé. Milyen kütyü egyébként:

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
És állandó +?

Ilyen készülék: http://detektorplusz.hu/index.php?m=17765&fXcatid=6&fXprodid=61
Az talán csak a bikaponton a motortérben vagy az akksinál a comagtartóban. Lehet ha állandóra akarod tenni akkor érdemes a GPS-t is a csomagtartóba tenni az akksi mellé.

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
Nemár, h nincs máshol állandó plusz! Rádiónak tuti van állandó plusz pontja is, meg szerintem majd minden eszköznek, számítógépnek, műszerfalnak is. Valamelyiket meg kell csapolni (amit persze én sem szeretek, főleg nem ideiglenes cucc miatt).

Szerk.:
Pl a beépítet erősítős hifis Priusnál:
A rádió 4es lába az állandó akku pozitív (világoskék vezeték) megy valami J19es csatlakozóba, ahonnan egy piros vezetéken megy tovább visszafelé a J6os csatlakozóba, ami egy elosztó is (innen megy még a műszerfalhoz is), ezek pedig vissza közösen valami 15A-es csatlakozóponthoz.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.13 09:02:54 írta zezoka »

satu777

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Sziasztok!
2005-ös P2-ben (EU), ki lehet valahogy kapcsolni a tolatásnál a csipogást? A nyomkodós módszer csak USA modelleken működik, ezen nem.

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
Sziasztok!
2005-ös P2-ben (EU), ki lehet valahogy kapcsolni a tolatásnál a csipogást? A nyomkodós módszer csak USA modelleken működik, ezen nem.
Nekem az övcsipogást a szervízben sehogy máshogy nem tudták eltüntetni, csak egy ajtónyitogatós kombinációs módszerrel! A sofőrén megcsinálták, de az anyósoldalin már nem, meg a tolátáson sem. Ugyanúgy az r-on és r-off jelent meg a kívánt dologra (nálam a sofőr öv csipogásra), csak máshogy jött elő.

Ha valaki tudja ezt a módszert, én is kíváncsi vagyok rá! :)

solya2000

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 167
    • groteszk.hu
Hátha valakit érdekel a kulcs/távirányító védelme.
Rendeltem egy ilyet: http://www.ebay.com/itm/181529587276?_trksid=p2059210.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Meg is érkezett kb 10 nap alatt, elméletileg P3-hoz jó, de P2-re is simán rámegy. Jó tapintású, puha szilikon, ajánlom.