Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Prius tuning és egyéb modifikációk, extra, nem gyári különlegességek.  (Megtekintve 191883 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4311
Feleségem barátnőjének a faterja például egy másik eredeti prius aksit tett bele, így megduplázta az aksit.
A vezérlés módosítása nélkül nem tudom elképzelni, hogyan tud dupla meghajtó akkut használni (tölteni és meríteni).
Az Enginer szettnél nincs a benzinmotorról töltve az utólag beszerelt, ott csak simán egy ideig az utólagosról kapja az áramot.
Nem lehet, hogy a kis fedélzeti akkut duplázta meg?
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.15 23:01:07 írta Agyarka »

Szababo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 249
  • Autó: Toyota Prius '07 - Volvo S80 D5 '05
Csak nem. Két nő beszélgetett egymással, szóval bármi lehet, ezért kértem el inkább az apuka telefonszámát.  :D

A történet amit meséltek az az volt, hogy megmaradt valahonnan egy másik meghajtó aksi, amit beszereltek és hálózatról tölteni is tudnak.

Úgyis terveztem, hogy felkeresem őket, így nem szövöm tovább a történetet.
Asszony taposta prius:
Volvo S80 D5:

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
  • Autó: Lexus CT200h, 2012/1, Mark Levinson, 161e km
Régóta érdekel a villanyautózás, de akárhogy számolok a vége mindig az lesz, hogy a Priuszt kellene átalakítani és az lenne a legjobb.
Én is kirukkoltam anno ezzel, de az árak sajna ellenem voltak: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=914.0
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Szababo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 249
  • Autó: Toyota Prius '07 - Volvo S80 D5 '05
Én is kirukkoltam anno ezzel, de az árak sajna ellenem voltak: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=914.0

Tök jó, amit leírsz. Az érdekes, hogy majdnem 4 év telt el és azóta is elég kilátástalan a dolog.

Én anno egy Daihatsu Hijet-et néztem ki átépítésre, ami megfelelt volna a biztonságon kívül mindenre, de még nem vágtam bele.

A legtöbbre a German Ecars vitte az átépítésben. Tele van a Mobile, használat a Buzuki Splash átépítésekkel, de annyi pénzből (13 ezer juró) inkább egy P2-t építek át és marad egy eladható autóm a végén. :)

Mint írtam, megtérülés számítást még nem kell csinálni, mert megtérülve nem igazán lesz, ez még mindig úri huncutság. Így szerintem üzletet sem lehet sajnos alapítani rá.

Asszony taposta prius:
Volvo S80 D5:

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
  • Autó: 2009 prius III
Hát igen, én is az Enginerre gondoltam, de nem akartam elvenni a kedvét azoknak sem akik mást használnak. Feleségem barátnőjének a faterja például egy másik eredeti prius aksit tett bele, így megduplázta az aksit.

Most tervezem, hogy beszélek vele, mert szívesen megnézném. Meg érdekelne a tapasztalat.
Ez érdekelne hogy hogy sikerült neki. Mert a torque alatt tisztán látható hogy az elektronika cellánként monitorozza a hibrid akksit. Tehát valamilyen szinten akkor a szoftverbe is bele kellett volna nyúlnia (szerintem)

lfarkas

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
  • Autó: Prius G3
Sziasztok. Központi ablak felhuzo modult valaki használ? Üdv.
Üdv!

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
  • Autó: Toyota Prius
Sziasztok. Központi ablak felhuzo modult valaki használ? Üdv.
Én próbáltam érdeklődni a Toyotánál, h mi az a gyári kiegészítő, amivel felhúzza az ablakokat záráskor, azt mondták ilyen nincs. Gyáriban nincs, csak utólagos cuccokat lehet belebarkácsolni. Azt hittem van egy modul a can busra azt szevasz... De állítólag ilyen nincs, barkácsolni nem akartam, úgyhogy hagytam a francba. De engem is érdekel, ha megtudsz valamit.

solya2000

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 167
    • groteszk.hu
Felkerült ma a nappali menetfény. Köszönet a szakszerű munkáért crew fórumtársnak és kollégájának.

Ha nem látta volna valaki még így az autóját:

lfarkas

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
  • Autó: Prius G3
Es az eredmenyt is megmutatod? Mennyi volt szerelessel egyutt?
Üdv!

solya2000

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 167
    • groteszk.hu
Es az eredmenyt is megmutatod? Mennyi volt szerelessel egyutt?
Ma Tatára kirándult a család, fura érzés volt a pályán "lámpa nélkül" menni :)
Íme:



Nehéz lámpát fotózni, főleg telefonnal, de brutál fényereje van. Nem bántam meg, hogy ezt választottam, ez nem az a pár ezer ft-os 5W-os teljesítményű karácsonyfa ledsor.
Innen rendeltem: http://www.vilagitas.eu/Osram_LED_DRL_401 rendeléskor az "elso" kuponkódot beírva 5% kedvezmény lejön  :clap:
A beszerelés nem ördöglakat, de szívesen kifizettem azt a 7e Ft-ot, mert hozzáértő toyotás kezekben szakszerűen megbontott és összeszerelt autót kaptam vissza. Ennyit egyszer megér a dolog, főleg hogy így kb 1.5-2 órába telt, saját kezüleg meg ugye mindig történik valami és még a hétvégém is rámegy :)

marcedli

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 612
Ma Tatára kirándult a család, fura érzés volt a pályán "lámpa nélkül" menni :)
az igazi problémás dolog szürkületkor/ködös/esős időben van.

Én mindig úgy döntöm el, hogy felkapcsoljam-e a tompítottat, hogy

1. szemből a DRL jobban látszik, mint a tompított, így arra akkor van szükség csak, ha én akarok látni, megvilágítani valamit (márpedig ez csak sötétben igaz, szürkületkor nem)
2. mennyire vagyok látható hátulról lámpa nélkül. Ha veszélyesnek ítélem meg, inkább felkapcsolom a tompikát.
Honda FR-V 2.2 ctdi 2006
Kia Sportage 2018

solya2000

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 167
    • groteszk.hu
az igazi problémás dolog szürkületkor/ködös/esős időben van.

Én mindig úgy döntöm el, hogy felkapcsoljam-e a tompítottat, hogy

1. szemből a DRL jobban látszik, mint a tompított, így arra akkor van szükség csak, ha én akarok látni, megvilágítani valamit (márpedig ez csak sötétben igaz, szürkületkor nem)
2. mennyire vagyok látható hátulról lámpa nélkül. Ha veszélyesnek ítélem meg, inkább felkapcsolom a tompikát.
Igen, logikus gondolatmenet. Az automata fényszóró kapcsoló is valahogy így csinálja, legalábbis Renault-omban tökéletesen kapcsolt, ha szürkület elérte azt a bizonyos kritikus pontot.
Amúgy lett volna lehetőség úgy bekötni a DRL-t, hogy helyzetjelzőkkel együtt még világítson, de végül a teljesen szabályos bekötés mellett döntöttem.

lfarkas

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
  • Autó: Prius G3
Korrekt megoldas lett!
Üdv!

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8643
    • Dentmill Frézközpont
  • Autó: T27 Avensis TS Active 2ZR-FAE (2017)
Igen, logikus gondolatmenet. Az automata fényszóró kapcsoló is valahogy így csinálja, legalábbis Renault-omban tökéletesen kapcsolt, ha szürkület elérte azt a bizonyos kritikus pontot.
Amúgy lett volna lehetőség úgy bekötni a DRL-t, hogy helyzetjelzőkkel együtt még világítson, de végül a teljesen szabályos bekötés mellett döntöttem.
A probléma nappal köd esetén van. Fény van bőven, de kell a teljes (első+hátsó) világítás.
Nálam 5 fokozatban lehet állítani a fényérzékenységet az automata világítás kapcsolónak. Én a legalacsonyabbra raktam, tehát a leghamarabb váltson át DRL-ről tompítottra. A nappali köd kivételével tökéletesen működik így.

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
  • Autó: Lexus CT200h, 2012/1, Mark Levinson, 161e km
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok