Tolatóradar beépítés utólag:
1. lépés: Kerékjárati ívnél eltávolítjuk a csillag fejű, de amúgy 13-as kulccsal leszedhető csavart
2. lépés: Sárvédő alja mögötti részen 1 db bolha és egy szintén 13-as csavar eltávolítása
3. lépés: Az autó alá nézve megkeressük a lökhárító szélétől kb. 30 cm-re lévő bolhát, amit szintén eltávolítunk. Ez kb ott van, ahol a lökhárító aljának fekete műanyag részén összeillesztést látunk.
4. lépés: Csomagtérajtó felnyitása után a hátsó lámpához közel egy darab csillagcsavar eltávolítása (kiszedés után zöld színű műanyagot látunk)
5. lépes: Előzőek megismétlése a másik oldalon
6. lépés: Miután minden csavart és bolhát (azaz összesen 10 db-ot) kiszedtünk, a hátsó keréknél lévő lökhárító részt határozottan, elég erősen kipattintjuk. Kb 3-4 pattintással jön le a lökhárító egyik oldala. Másik oldalon ugyanezt megcsinálva óvatosak járjunk el, mert leeshet a földre a lökhárító és megkarcolódhat. Ha még nem jött le, akkor az autó hátuljával szembe állva alulról felfelé határozott mozdulattal kipattintjuk a helyéről bal és jobb oldalon egyaránt.
7. lépés: Lyukak helyének kimérése, fúrás, radar berakás.
8. lépés: Radar kábeleinek bevezetése a bal hátsó szellőzőn át a csomagtartóba, a hátsó lámpa melletti nyíláson át
9. lépés: Lökhárító visszapattintása, csavarok, bolhák rögzítése
10. lépés: A hátsó lámpában lévő, felülről a 3. fehér színű kábel csatalakozójának kiszedése a helyéről (2 sorban 3-3 vezeték található), majd itt a piros vezetékre (folytatása piros-kék színű) csatlakoztatjuk a tolatóradar "+" sarkát, a fekete-fehér csatlakozóra pedig a "-", azaz a testkábelt. Lehet forrasztani is, de én "vámpírcsatlakozót" használtam, amivel nem kellett se vezetéket csupaszítani, se forrasztani. A hangszórót érdemes a csomagtérbe kihozni, míg a "fejegységet" a lámpa mellé célszerű elhelyezni.
[a csatolmányt egy admin törölte]