Biza igazad van.
Két gyerekkel defektesen ácsorogni idegenországban valami ismeretlen úton - na az aztán tényleg szÃvás, fÅ‘leg most téli szezon közeledte...
A kiskompresszoros defektjavÃtó cuccról én még életembe nem hallottam senkitÅ‘l, hogy tényleg használta volta és tényleg jó volt... a Verso használatijában több oldalon részletezik hogy mit milyen sorrendbe kell csinálni, ha épp nem úgy áll a kerék ahogy kell akkor gurulni kell félmétert hogy bele lehessen fújni, majd utána próbagurulás, majd megint ráfújás stb. aztán a végén odaÃrták, hogy ha nem sikerül akkor hÃvj szerelÅ‘t... hát kösz, nem semmi...
Képzelem is télen este hidegbe sötétbe hogy térdelve a defektes gumi mellett próbálom értelmezni a manuálban leÃrtakat, miközben anya próbálja a két sÃró gyereket nyugtatni... na kösz, nem...
EgyelÅ‘re nekem is defektjavÃtó van benne, meg kompresszor. Az utóbbi volt nekem, kicsit komolyabb teljesÃtményű, offroados. Ha szembÅ‘l kapok egy szöget, akkor persze meg lehet oldani jó eséllyel. De ezen túl még létezik-létezhet jó pár olyan jellegű gumi sérülés , elsÅ‘dlegesen pl. padkázás, amit nem feltétlenül padkától kapsz, mert sok úton vannak vidéken komoly kátyúk, amivel semmit sem tudsz kezdeni.
Aztán volt, hogy egy marék gombostűszerű? cuccot kaptam be, volt vagy 6-7 db a gumiban, 3 csoportban. Ebben tulképp az volt a jó, hogyha lett volna kompresszorom akkor, eljuthattam volna bármeddig, ha 1-2 óránként megállok a rápumpálok. Nem is láttam, hogy ereszthet, mert benyelte ezeket a vékony "tűket", csak az volt világos, hogy leeresztett.
Szóval nem volt nekem sem defektem évek óta, de egy trélerezés annyiban van, mint egy pótkerék...