Szerző Téma: Prius tuning és egyéb modifikációk, extra, nem gyári különlegességek.  (Megtekintve 354772 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Sziasztok!

Tudna ajánlani valaki  szabályos, méretpontos  LED-es DRL-t a  gyári ködlámpa helyére? ( 2006-os) :helpsmilie:

Köszi
Keresd Trottert! ;)
         

Lupus70

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.03 10:02:34 írta Lupus70 »

NeverGreen

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 160
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy hol találni a 2008-as Prius II motorterében használható gyújtás+ pont?

- Minden nap elmúlik valami rossz! -

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
Tudja valaki, hogy hol találni a 2008-as Prius II motorterében használható gyújtás+ pont?
Azt nem tom, én az aksira kötős elektronikát (ami feszesésre kapcsoja be a DRL-t, mintha a sima autónál önindítózás - Priusnál is működik) rákötöttem a bikapontra, ami a lámpa mögötti műa dobozban van a fedél alatt, felül a piros kupak alatt. Itt is esik annyi fesz fékre lépéskor, bekapcsoláskor, h bekapcsol rá az elektronika, tehát a DRL. Mellékes (nekem jó) funkció, h nyitáskor, záráskor is esik annyit a fesz, h pár mp-re bekapcsol, coming home-leaving home funkció! :) Negítv jelenség, h a 90mp-el leállítás utáni fékvákuumoláskor is bekapcsol, de az a plusz pár W, ami a világítás, az meg nem zavar, tart kb 10mp-ig.

jozsie

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 34
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy hol találni a 2008-as Prius II motorterében használható gyújtás+ pont?

Én egyszerűen a "power outlet"- ről vettem (szivargyújtó aljzat). Ott csak akkor van fesz, ha az autó "ready"-ben van. Remekül működik!
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.19 03:29:46 írta jozsie »
Mazda 323F
Toyota Prius

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
Én egyszerűen a "power outlet"- ről vettem (szivargyújtó aljzat). Ott csak akkor van fesz, ha az autó "ready"-ben van. Remekül működik!
Csak azt ki kell vezetni a motortérbe, én meg nem találtam jó átvezetőpontot a tűzfalon, ahol különösebb bontás nélkül és relatíve könnyen hozzáférhetően ki tudtam volna vezetni egy kábelt úgy, h ne sérüljön semmi másik kábel, és beázás se legyen.

Meg nekem olyan  elektronika van, ami aksira kötős. Arra meg tök jó a bikapont.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.19 08:57:14 írta zezoka »

jozsie

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 34
Csak azt ki kell vezetni a motortérbe, én meg nem találtam jó átvezetőpontot a tűzfalon, ahol különösebb bontás nélkül és relatíve könnyen hozzáférhetően ki tudtam volna vezetni egy kábelt úgy, h ne sérüljön semmi másik kábel, és beázás se legyen.

Meg nekem olyan  elektronika van, ami aksira kötős. Arra meg tök jó a bikapont.

 Igazad van, ki kell veztékelni a motor térbe.
Nekem Osram DRL401-van és annak ACC-kell. A bikapont nem jó. Azt néztem a rajzon, hogy amikor az ACC relé húz, meghúzza a power outlet relét. Gyorsan kellett döntenem így ez mellett maradtam, meg ráadásul megfeleően biztosítva is van.
 Az ACC-relé valószínűleg fesz alá hoz még néhány dolgot, amit a motor térben is meg lehet csapolni. Kicsit bújni kéne a kapcs.rajzot:)
Mazda 323F
Toyota Prius

NeverGreen

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 160
Köszönöm a válaszokat, megnyugodtam, hogy nem én vagyok az ügyetlen, hogy nem találtam átvezetési lehetőséget a tűzfalon.
Bár ezt nem írtam, valóban én is egy Osram 401-est dolgoztam be a gépbe, ennek kellett a gyújtás+ pont.
Végül is megoldottam a dolgot, bár valószínűleg a szakemberek a hajukat tépnék, ha valakinek megmutatnám...  :tt2:
A légkondi kondenzvíz-kivezető csöve mellé húztam be egy vezetéket, itt senkit nem zavar, rákötöttem a szivargyújtóra, és áthúztam a gép hasa alatt a motortérbe. Egy dolog lényeges - ha valaki hasonló módon járna el - bele kell húzni egy hőálló csőbe, mivel közvetlenül a motor-takaró lemez mellet jön fel, és ott van egy szakasz, ahol nem lehetett rögzíteni.
A DRL egyébként remekül megy, tényleg meglepően nagy fénye van, ahogy mások is, én is a ködlámpa mellé raktam.
- Minden nap elmúlik valami rossz! -

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
bele kell húzni egy hőálló csőbe, mivel közvetlenül a motor-takaró lemez mellet jön fel, és ott van egy szakasz, ahol nem lehetett rögzíteni.
És nem lehetett megkerülni, vagy ahoz már rövid volt a vezeték és nem akartál toldani?

NeverGreen

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 160
És nem lehetett megkerülni, vagy ahoz már rövid volt a vezeték és nem akartál toldani?

Éppenséggel biztosan lehetett volna... de így egyszerűbb volt.  :cool2:
- Minden nap elmúlik valami rossz! -

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Eddig is nagyon tetszett a 3-as Prius, de most még inkább!  :clap: :wub:
         

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
FUBA az animgif mester  :clap:
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Karesz76

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 122

1. Tényleg létezik egy biztosíték amit ha kicserélek a lámpa felkapcsolásakor nem halványodik láthatatlanra a műszerfal?
2. Talált már valaki 2006 utáni európai priushoz "tuning" első lámpát (nappali menetfény, led, xenon...)?

1: Ezt már olvastam máshol is, hogy lámpa kapcsoláskor a műszerfal elhalványodik, asszony yarisa is ilyen.
Viszont az én USA priusom ban nincs ilyen. ott ha a fényerőszabályzót maxra tekerem akkor mindig minden max fényerőn marad.
Ráadásul a fényerőszabályzó is nekem fokozatmentesnek tűnik.
Mondjuk ez neked sokat nem segít, de talán annyit, hogy biztos van megoldás, mert az USA és az EU modelek, 99% ban megegyeznek.
Az USA modelben pl nincs EV gomb, de 5 perc alatt lehet orvosolni, 500 Ft ból.
Persze nekem eddig nem hiányzott az EV gomb.

2: Nekem gyárilag xeon van benne.
Viszont nem javaslom, hogy után-gyártottat rakj bele, engem a vásárlást követő napon rögtön félreállított egy rendőr.
Mondja nyissam fel a motorháztetőt, elkezdett zseblámpával keresgélni. Kérdem tőle mit keres, mondja hogy a xeon invertert, mert ez tuti nem gyári.
Kérdeztem miből gondolja ezt. Azt mondta nincs rajta fényszóró mosó, az pedig kötelező.
Erre mondom neki, hogy ez USA model, és gyári xeon van benne, az inverter meg ez a bazi nagy ezüst doboz, ráadásul a lámpán is rajta van a gyári matrica hogy vigyázat Nagy feszültség.

Mondjuk ez még nem volt neki elég, annyit mondott szerezek be valami igazolást, hogy gyári a xeon mert legközelebb elveszi a forgalmimat.
Erre elmentem a közlekedés felügyelethez, hogy adjanak valamit, ott azt mondták, ilyen nincs, és ha egy autó igy jött ki a gyárból, akkor az igy szabályos.

Azóta szerencsére nem cseszegetett egy rendőr sem ez miatt.