Szerző Téma: Prius tuning és egyéb modifikációk, extra, nem gyári különlegességek.  (Megtekintve 354738 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

yellow75

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
HELLO!

ÉN RAKTAM HIFIT A PRIUS BA!
JÓ AZ AKUSZTIKÁJA ELÉGGÉ! mélyláda, erösitő 2db,dupla din es fejegyseg.
 :clap: :clap: :clap:

vdanii

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
HELLO!

ÉN RAKTAM HIFIT A PRIUS BA!
JÓ AZ AKUSZTIKÁJA ELÉGGÉ! mélyláda, erösitő 2db,dupla din es fejegyseg.
 :clap: :clap: :clap:

Egyszerű volt? Jelet honnan vettél a hangfalaknak? 12V feszkót simán lecsapoltad a kisakkuról? :)
Prius 1.8 HSD

Alurion

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Kérdezném, hogy Mo.-n valóban nem lehet priusra vonóhorgot szerelni? Ez amerikában nem ütközik különösebb problémába.

Nem tonnákat húznék vele, max 300kg-ot.

Szax

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 359
Nem Magyarország nem engedélyezi a vonóhorgot, hanem a Toyota. Szerintem az USAbeli is csak a biciklihurcoló lesz.

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Ez viszont nem komplett:


Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Lehet buta kérdés, de miért nem lehet velük vontatni?

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Mert nem ilyen teherviselésre tervezték a padlólemezt és az erőátvitelt.

Nyilván egy pár száz kilós vontatmánnyal nincs gond a gyakorlatban, de az a U-Haul futó...  :eek:

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Mert nem ilyen teherviselésre tervezték a padlólemezt és az erőátvitelt.

Nyilván egy pár száz kilós vontatmánnyal nincs gond a gyakorlatban, de az a U-Haul futó...  :eek:

Jó, mondjuk az tényleg elvetemült... :D

ApaFecó

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Teljesen zöldfülű fórumozó vagyok Nálatok, igyekeztem átfutni a postokat, hogy ne tegyek fel újra egy kérdést...
Friss Prius II tulajdonosként lennének kérdéseim:
1. Tényleg létezik egy biztosíték amit ha kicserélek a lámpa felkapcsolásakor nem halványodik láthatatlanra a műszerfal?
2. Talált már valaki 2006 utáni európai priushoz "tuning" első lámpát (nappali menetfény, led, xenon...)?
3. A vezérmű láncot, vízpumpát milyen km intervallumonként kell cserélni?

Köszönöm,

ApaFecó

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Sziasztok!

Teljesen zöldfülű fórumozó vagyok Nálatok, igyekeztem átfutni a postokat, hogy ne tegyek fel újra egy kérdést...
Friss Prius II tulajdonosként lennének kérdéseim:
1. Tényleg létezik egy biztosíték amit ha kicserélek a lámpa felkapcsolásakor nem halványodik láthatatlanra a műszerfal?
2. Talált már valaki 2006 utáni európai priushoz "tuning" első lámpát (nappali menetfény, led, xenon...)?
3. A vezérmű láncot, vízpumpát milyen km intervallumonként kell cserélni?

Köszönöm,

ApaFecó

Üdv a fórumon.
1: Ilyesmiről nem tudok, de be tudod állítani hogy felkapcsolt lámpánál is ugyanolyan fényerővel világítson a műszerfal. (felkapcsolod a lámpát és felhúzon a display gomb alatt)
2: LED menetfényt tettek be páran. Xenont nem tehetsz bele (magasságállítás, fényszórómosó hiánya miatt)
3: Vízpumpát akkor érdemes csaerélni ha elkezd csöpögni. (az enyém 200.000 kilométernél is a gyári volt) Vezérlésre 160.000-et mondanak de az még szintén gyári érték közel volt 200.000-nél.

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
1. Tényleg létezik egy biztosíték amit ha kicserélek a lámpa felkapcsolásakor nem halványodik láthatatlanra a műszerfal?
2. Talált már valaki 2006 utáni európai priushoz "tuning" első lámpát (nappali menetfény, led, xenon...)?
3. A vezérmű láncot, vízpumpát milyen km intervallumonként kell cserélni?

1.: Én nem tudok ilyenről (pláne mert egy biztosíték vagy vezet, vagy szakadt, másikra cserélve csak "más áramnál" szakad). Világításra ha nappal szükség van (nekem van utólagos led menetfény - ritkán kapcsolok világítást nyáron :) ), akkor a fényerő állító gombot hosszan nyomva visszaerősíti nappali módra, a következő gyújtáslevételig. Azután lámpakapcsolásnál újra hosszan kell nyomni. Fixen nagy fényerő amúgy sem jó, mert éjjel piszok zavaró lenne. Nekem a 3 lépcsős állításnál a minimum fényerő is erősebb, mint kéne, mert még úgy is van egy kis kiszűrődés a vetített km órának a szélvédőre egy vízszintes csík formájában.

2.: Tuning lámpa nekem többet nem kell (előző autómban volt a gyári bemattulása miatt), mert borzalmas a vetítési képük, xenon nem szabályos, a ledes izzók meg mindenhol lennének, csak fókuszpontban nem és szintén nem szabályos. Maradt megoldásnak (én is utáltam a fényerőállítgatást) az utólagos engedélyekkel rendelkező ledes menetfény, előírásszerűen bekötve, és előírásszerűen elhelyezve. Csak azt is tudni kell használni, hajnalban/szürkületben, esőben nem illik, mert ott nagyon vakít már az erős fénye (borús esős v sötétedő/hajnalodó időben meg már nem árt a hátsó helyzetjelző, ami a menetfénynél nincs).

3.: Nem foglalkozok vele, hordom szervízre, és cserélik, amit kell! :)
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.19 09:58:14 írta zezoka »

sompetike

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 276
 Gondolom a vonóhorog tiltás a nagy akksi miatt van a rögzítési pontokhoz

Lupus70

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Sziasztok!

Tudna ajánlani valaki  szabályos, méretpontos  LED-es DRL-t a  gyári ködlámpa helyére? ( 2006-os) :helpsmilie:

Köszi

sompetike

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 276
A vilagitas.eu. Honlapon van vagy lesz 90mm átmérőjű drl-ködlámpa ~30eft környékén.

Az uj fajtát keresd,mert a régi ~70eft.