Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Prius tuning és egyéb modifikációk, extra, nem gyári különlegességek.  (Megtekintve 191581 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
  • Autó: 2009 prius III
Nekem is csinálta ezt nemrégiben, de mostanában nem. Asszem 2 dolog okozhatja: a FOB elem (erről olvastam a neten) vagy az indítóakksi (ez csak tipp) döglődése. Ha jól t'om neked is 2005-ös a kocsid, úgyhogy a kis akku csere már valszeg esedékes. Milyen feszültségeket ír ki gép? Nekem olyan 9,7V körül van - de az új akku már nálam van, amint lesz időm beszerelem.

Nem néztem a kis akksit. De decemberben mikor elutaztunk egy hétre, és a kocsihoz nem volt nyúlva, gond nélkül indult. Ezért nem gondoltam akku problémára.

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
  • Autó: Toyota Prius SOL Navi, 2010, Toyota Avensis Liftback Sol Elegant 1.8, 2005
Azért nézz rá az akkufesz.-re, abból baj nem lehet.

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
  • Autó: Toyota Prius
Nem néztem a kis akksit. De decemberben mikor elutaztunk egy hétre, és a kocsihoz nem volt nyúlva, gond nélkül indult. Ezért nem gondoltam akku problémára.
Szerintem is vagy a kis aksi, vagy a kulcsban az elem. Valamelyiket ilyen kikapcsoláskori sípolásokkal jelzi, csak nem találtam meg, h melyiket!

jutasig

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Autó: Prius II. 2005 - amerikai modell
Sziasztok!

Hátha tud nekem valaki segíteni. Amerikai II-es Priusom van, 2004-es egy kulccsal. (Eleve gyanús de mikor vettem naív voltam). Időközben próbáltam csináltatni pótkulcsot, e-bayről vettem nyerset, de a márkaszervíz csak az immobilizert tudta rátenni, ajtónyitást, riasztót már nem. Viszont elég sokat próbálkoztak vele, közben az eredetit is letörölték, újrarakták (ekkor eltűnt róla a smart funkció).
Most viszont az eredetin már az ajtónyitó sem működik, villog a led de ennyi. Kulccsal tudom csak nyitni/zárni az autót.
Felhívtam a márkaszervízt, de ott azt mondták, hogy amerikai autóknál ez elég lutri, hiába rendelik meg a gyári kulcsot, amit mindenképpen ki kell fizetnem ha jó lesz ha nem.
Egyszóval az a kérdésem, hogy van-e erre bármi megoldás, vagy egy eldugott szervíz akik ilyesmivel foglalkoznak?

A válaszokat előre is köszi!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22079
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Sziasztok!

Hátha tud nekem valaki segíteni. Amerikai II-es Priusom van, 2004-es egy kulccsal. (Eleve gyanús de mikor vettem naív voltam). Időközben próbáltam csináltatni pótkulcsot, e-bayről vettem nyerset, de a márkaszervíz csak az immobilizert tudta rátenni, ajtónyitást, riasztót már nem. Viszont elég sokat próbálkoztak vele, közben az eredetit is letörölték, újrarakták (ekkor eltűnt róla a smart funkció).
Most viszont az eredetin már az ajtónyitó sem működik, villog a led de ennyi. Kulccsal tudom csak nyitni/zárni az autót.
Felhívtam a márkaszervízt, de ott azt mondták, hogy amerikai autóknál ez elég lutri, hiába rendelik meg a gyári kulcsot, amit mindenképpen ki kell fizetnem ha jó lesz ha nem.
Egyszóval az a kérdésem, hogy van-e erre bármi megoldás, vagy egy eldugott szervíz akik ilyesmivel foglalkoznak?

A válaszokat előre is köszi!

Megnyitottam a hibáknak egy külön topicot, mehetne ez is oda!
Sors bona nihil aliud

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4311
Amerikai II-es Priusom van, 2004-es egy kulccsal. .... Időközben próbáltam csináltatni pótkulcsot, e-bayről vettem nyerset, de a márkaszervíz csak az immobilizert tudta rátenni, ajtónyitást, riasztót már nem. Viszont elég sokat próbálkoztak vele, közben az eredetit is letörölték, újrarakták (ekkor eltűnt róla a smart funkció).
Most viszont az eredetin már az ajtónyitó sem működik, villog a led de ennyi. Kulccsal tudom csak nyitni/zárni az autót.
Én e szerint próbálnám meg a  a távirányítás hozzáadását.
Elvileg  2db kulcsot lehet a fenti módszerrel automatikus regisztráltatni. A rendszer 5 db kulcsot képes kezelni,de ennyi felprogramozásához szükséges a gyári teszter. A kulcs Smart funciójának hozzáadása is csak  a gyári teszter segítségével lehetséges (+ kell a kód).
 
A gyári riasztó CAN buszos, ezért aktiválását/deaktiválását a távirányító/Smartkey végzi.

Felhívtam a márkaszervizt, de ott azt mondták, hogy amerikai autóknál ez elég lutri, hiába rendelik meg a gyári kulcsot, amit mindenképpen ki kell fizetnem ha jó lesz ha nem.
Ez elégviccesen hangzik.-(  Azért márkaszerviz, hogy elolvassák és alkalmazni tudják  az indításgátló rendszer programozási és hibakeresési útmutatóját ami egy részletes 100 oldalas leírás.
Amit nem tudnak elvégezni, és mint a példád mutatja elrontanak, azért még van pofájuk pénzt kérni, inkább nekik kéne kártérítést fizetni. Megy a papolás az autónkat kívül-belül legjobban ismerő márkaszervizekről és a valóságban meg sok helyen csak lehúzás van.
Keress másik márkaszervizt, ahol értenek hozzá.

Alternatív  megoldási lehetőség ami talán ilyen olcsó kivitelben is működik (Feedback:  99.5% ).
Utóbbi szerkezet miatt kell minden Toyotából kikötni vagy áthelyezni az OBD-t, illetve nem szabad sehol felügyelet nélkül szervizeltetni.-(

jutasig

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Autó: Prius II. 2005 - amerikai modell
Köszönöm a segítséget, megpróbálom, más lehetőségem úgysincs :)

Igazából két márkaszervízzel is kapcsolatban voltam, másodjára már nem azokkal beszéltem akik nem tudták felprogramozni a kódot. Nagyon rendes volt amúgy a munkafelvevő, elmagyarázta, hogy általában az amcsi gépek árvízkárosultak (vagy töröttek), mondjuk ezt tudtuk, de hogy a kulcsokat úgy pótolják, hogy hekkelt gépekkel programozzák újra, azaz bármelyik autóhoz bármilyen kulcsot hozzá tunak adni. Ez mind oké ha minden működik. Ha azonban egy hivataols szoftver találkozik egy ilyen hekkelt rendszerrel, akkor azzal nem tudnak mit tenni. A másik, hogy nekik európai szoftverük van (nem éri meg globalt vagy amerikait is venni, mert annyi amerikai priusos ügyfelük nincs) ami nem mindig kezeli helyesen az amcsi rendszert.

Az első bakiért amúgy nem kértek pénzt, csak az időm ment vele, meg a bosszankodás hogy rosszabbodott a helyzet és nem javult... na mindegy megpróbálom ezeket a módszereket, ha nem megy akkor meg a kulccsal szórakozom továbbra is. Köszi!

jutasig

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Autó: Prius II. 2005 - amerikai modell
Sajnos egyik módszer sem működött :( mondjuk érthető mert mindegyik feltételez egy egészséges kulcsot, de nekem ilyenem nincs.
Akkor a lutri kulcsrendelés marad a Toyotánál.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4311
az amcsi gépek... a kulcsokat úgy pótolják, hogy hekkelt gépekkel programozzák újra, azaz bármelyik autóhoz bármilyen kulcsot hozzá tunak adni. Ez mind oké ha minden működik. Ha azonban egy hivataols szoftver találkozik egy ilyen hekkelt rendszerrel, akkor azzal nem tudnak mit tenni.
Természetesen bármilyen kulcsot hozzá lehet programozni ami azonos rendszerrel működik. Ez az EU-s gépekkel is így van.
A hekkelő gép is ugyanazokat a parancsokat adja meg, csak egy kicsit egyszerűsíti a regisztrálást a korábban linkelthez képest. Később a hivatalos progival csak akkor lehetne problémás a találkozás, ha valamennyi gyári program csak on-line lenne hajlandó működni és központilag regisztrálnák az összes beavatkozást. A kulcsok hozzárendelése azonban többféle módon történhet, ez kizárja a központi regisztrációt.

A másik, hogy nekik európai szoftverük van (nem éri meg globalt vagy amerikait is venni, mert annyi amerikai priusos ügyfelük nincs) ami nem mindig kezeli helyesen az amcsi rendszert.
Ua. kódszámú immo alkatrészekek vannak az összes piacon lévő PII modellekben, tehát a protokoll is azonos. Az azonos protokollal a különböző régiójú és verziójú szoftvereknek is meg kell tudni birkózniuk. Problémás a különböző régiójú on-line rendszereknél a kódgenerálás lehet.

Sajnos egyik módszer sem működött :( mondjuk érthető mert mindegyik feltételez egy egészséges kulcsot, de nekem ilyenem nincs.
Ez a szívás, mert amikor először bevitted a szervizbe akkor még volt.-(

Akkor a lutri kulcsrendelés marad a Toyotánál.
Az alvázszám alapján rendelt új kulcsnak csak a mintázata fog stimmelni. Ugyanúgy hozzá kell tanítani. Akkor meg mind1, hogy honnan származik a nyerskulcs.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.03 18:17:35 írta Agyarka »

attesz86

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 84
  • priuszos
  • Autó: PII 2009
Sziasztok!

Hátha tud nekem valaki segíteni. Amerikai II-es Priusom van, 2004-es egy kulccsal. (Eleve gyanús de mikor vettem naív voltam). Időközben próbáltam csináltatni pótkulcsot, e-bayről vettem nyerset, de a márkaszervíz csak az immobilizert tudta rátenni, ajtónyitást, riasztót már nem. Viszont elég sokat próbálkoztak vele, közben az eredetit is letörölték, újrarakták (ekkor eltűnt róla a smart funkció).
Most viszont az eredetin már az ajtónyitó sem működik, villog a led de ennyi. Kulccsal tudom csak nyitni/zárni az autót.
Felhívtam a márkaszervízt, de ott azt mondták, hogy amerikai autóknál ez elég lutri, hiába rendelik meg a gyári kulcsot, amit mindenképpen ki kell fizetnem ha jó lesz ha nem.
Egyszóval az a kérdésem, hogy van-e erre bármi megoldás, vagy egy eldugott szervíz akik ilyesmivel foglalkoznak?

Szia! en par hete csinaltattam 2006-os amerikai P2-höz kulcstanitast. ebay-en vettem a kulcsot, de nem smartosat. kb 15perc alatt betanitottak gond nelkul a veszpremi Toyota szervizben, kb 3000 penz  volt az egesz. en azt hittem ott hagyok kb 20ezret, de nem. es tokeletesen mukodik! szoval ok tudjak hogy kell :) egyebkent szerintem siman vehetsz ebayes kulcsot, az enyem elvileg teljesen gyari, csak valahogy leesett a kamionrol vagy ilyesmi  ;)

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
  • Autó: 2009 prius III
Újabb kérdés Urak.
Tudja valaki fejből milyen hangszóró megy az első ajtóba egy Gen2-es prius esetében? A vezető oldali elkezdett erősen szakadt hangot adni amin 9 év után nem is csodálkoznék. :) Jelenleg a gyári JBL van benne.

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
  • Autó: Lexus CT200h, 2012/1, Mark Levinson, 161e km
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
  • Autó: 2009 prius III
Ez nem segít?
http://www.ebay.com/itm/86160-0W880-Toyota-Prius-Front-Door-Speaker-Single-Woofer-Repair-Kit-FSK-6bt-1-/140894788308?pt=US_Speaker_Parts_Components&hash=item20cdfbdad4
Ezt láttam én is, de sajnos az összes ilyen javítókészlet amerikából jönne. És ahhoz hogy nem párologjon el a Magyar postának nevezett fekete lyukban pririty mailként kellene berendelni. Nos 80 dollárt (18.000 forintot) nekem valahogy nem ér meg :(
AZon gondolkodtam hogy csak a sugárzót cserélném ki valami bevált fajtára. most tegnap kikötöttem a szakadt darabot, de ez is csak ideiglenes "megoldás". :(

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
  • Autó: Lexus CT200h, 2012/1, Mark Levinson, 161e km
Én próbáltam anno méretazonos MAC jobbfajta hangszórót de sokkal rosszabbul szólt, mint a gyári, és ugye párban illene cserélni, ha más típust teszel be.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
  • Autó: 2009 prius III
Én próbáltam anno méretazonos MAC jobbfajta hangszórót de sokkal rosszabbul szólt, mint a gyári, és ugye párban illene cserélni, ha más típust teszel be.
Tudsz nekem hozzá mondani egy méretet?