Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 714770 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Avensis III.
« Válasz #3375 Dátum: 2019.05.02 11:49:55 »
A felni viszont nem fekete [emoji3] sötétszürke, gránitszürke, kinek hogy... Majd ha a féknyereg is kész lesz, talán lesz olyan ütős, mint képzeltem.

Tapatalkkal küldve az én Redmi 4X eszközömről
Akkor még jobb lenne az enyémen  :D ;)
Úgy látszik nem volt ideális fényviszony a kép készítésekor, ezért az árnyalat és szín tévesztés lehetősége adott.
Fery

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis III.
« Válasz #3376 Dátum: 2019.05.02 11:52:58 »
Te milyen autót nézel?  :D
Ugyanolyan a színe, mint a régebbi Avensisemnek, kék  ;)
Látod, ez a külömbség a droid és az iOS között...fekete helyett szürkét láttat. [emoji16][emoji16][emoji16]
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3377 Dátum: 2019.05.02 12:34:42 »
Látod, ez a külömbség a droid és az iOS között...fekete helyett szürkét láttat. [emoji16][emoji16][emoji16]
Nincs droidos laptopom ;)  :D

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Avensis III.
« Válasz #3378 Dátum: 2019.05.02 15:04:20 »
Bakker... Telefon. Áttévedt a kép a gumis topicba....

Tapatalkkal küldve az én Redmi 4X eszközömről

'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Avensis III.
« Válasz #3379 Dátum: 2019.05.08 20:48:53 »
Nah, ~1500 km után pár apró tapasztalat (T25 vs. T27):
- motor járása, fogyasztása dicséretes, 0,7-0,8 literrel eszik kevesebbet a Valvematic, mint a VVTi hasonló körülmények között
- belsőt megszoktam, japánosan célratörő ez is, az is - talán a T25 szemrevalóbb volt
- audió rendszert nagyon kedveltem a T25-ben... ha lehet a T27-é még szebben szól, bár közepes hangerőn kicsit mintha túltolná a mélyet (nagyobb hangerőn aztán nem győzi :))
- ez pl.: azért is érdekes, mert a T25 ajtói elengedésre is fenséges dübbenéssel csukódtak... addig ezt ha kicsit erősebben csapják bádoghanggal figyelmeztet.
- csomagtér (1 bringa miatt hátsó sor is volt lehajtva) mintha keskenyebb lenne, másrészt nem is vízszintes, mintha hátrafelé lejtene. Az üléshajtogatás (T25ben ülőlap fel, ebben nem) is, és a csomagtér padlópanelek is "ügyesebben" mozogtak a T25-ben.
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10683
Avensis III.
« Válasz #3380 Dátum: 2019.05.08 21:11:32 »
Audio tekintetében mindenképpen előrelépés kell legyen a lejátszhatóságot is tekintve, ugye a T25-ös még kazettás fejegysége + CD-je, ami sajnos gyárilag nem játszott mp3-as file-t kicsit már elavultnak számított a 2003-as megjelenésekor is.  :innocent:  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Avensis III.
« Válasz #3381 Dátum: 2019.05.09 09:18:30 »
Audio tekintetében mindenképpen előrelépés kell legyen a lejátszhatóságot is tekintve, ugye a T25-ös még kazettás fejegysége + CD-je, ami sajnos gyárilag nem játszott mp3-as file-t kicsit már elavultnak számított a 2003-as megjelenésekor is.  :innocent:  ;)
Nem a források kezelésére gondoltam. Abban nyilvánvaló az előrelépés. Hangzás, hangminőség tekintetében is meglepő, hogy tud jobb lenni (a kondérhangú ajtócsapódas, talán silányabb szigetelés ellenére)

Tapatalkkal küldve az én Redmi 4X eszközömről

'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #3382 Dátum: 2019.05.09 13:33:27 »
Audio tekintetében mindenképpen előrelépés kell legyen a lejátszhatóságot is tekintve, ugye a T25-ös még kazettás fejegysége + CD-je, ami sajnos gyárilag nem játszott mp3-as file-t kicsit már elavultnak számított a 2003-as megjelenésekor is.  :innocent:  ;)
Ehhh... végre egy kocsi ami modern és lejátsza a kazettáimat. :D Mx5 fejegysége már a CD-t se kezeli. :D Ha ez így megy tovább, akkor 10 év múlva már csak FLAC képes HIFI fog létezni.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis III.
« Válasz #3383 Dátum: 2019.05.09 13:50:44 »
Ehhh... végre egy kocsi ami modern és lejátsza a kazettáimat. :D Mx5 fejegysége már a CD-t se kezeli. :D Ha ez így megy tovább, akkor 10 év múlva már csak FLAC képes HIFI fog létezni.
Minőség tekintetében ezzel semmi gond nincs, feltéve, hogy az eredeti felvételről készül a .flac fájl, illetve, hogy van elegendő háttértár. ;-)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis III.
« Válasz #3384 Dátum: 2019.05.09 13:58:43 »
Nem a források kezelésére gondoltam. Abban nyilvánvaló az előrelépés. Hangzás, hangminőség tekintetében is meglepő, hogy tud jobb lenni (a kondérhangú ajtócsapódas, talán silányabb szigetelés ellenére)

Tapatalkkal küldve az én Redmi 4X eszközömről


Ha zavar, otthon egyszerűen meg lehet csinálni az ajtók rezgéscsillapítását. Anyagárban kb 25-30000Ft-ért lehet venni STP, vagy Hanno Protecto lapokat és egy hétvégén aktív pihenésképpen "kibitumenezed" az ajtók belsejét. Az utastér akkusztikája hallhatóan fog javulni, eltűnnek a zavaró bádog hangok. Nekem az idén 20 éves Avensisem megkapta a teljes rezgéscsillapítást (első-, hátsó ajtók, hátsó-oldalső doblemez belseje, tetőlemez). Igazából a tűzfalat kellene most már leszigetelni, mert menet közben a lecsökkent zajok miatt a motorzaj szűrődik be halhatóbban (igaz, nem zavaró, halkabb a Skoda 1,4 TSI-jénél, de ez már kimarad. Viszont, ha a gyerekeim beszélnek hozzám az autóból (és én az autó mellett állok), nem hallom őket. A 4 csatornás erősítővel, mélyládával, első komponens szettel sincs utcazene, kifelé nem "szól" a rendszer, bent, viszont, mozgatja a kezemen a szőrszálakat a levegő adott hangerő mellett. :-)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Szokiati

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Avensis III.
« Válasz #3385 Dátum: 2019.05.09 14:40:49 »
Sziasztok! Új tag vagyok és egy hibajelenség kapcsán gondoltam, hogy a Klubban talán tud valaki segíteni. :) Egy Avensis T27-em van (250.000 Km). A probléma a következő. Üzemi hőmérsékletet elérve (főként városban) fehér füsttel árasztom el a mögöttem lévőket induláskor/ gázadáskor. Szervizben megnézték, nincs hibakód, rendben van a részecskeszűrőben a torlónyomás is. Szerviz előtt egy hónapon belül háromszor megjárattam 3500-as fordulaton 15 percig az autót, mivel főként városban használom és azt javasolta szintén szerviz, hogy égessem ki a rendszert. Valamint egy másik szerviz is csinált a napokban egy kényszerített regenerálást. Ám a füstölés (talán kisebb mértékű), de nem múlt el. A fogyasztásom sem túl jó, kb. 8,5 városban. Jövő héten megkamerázzák a részecskeszűrőt, hogy netán nincs e összeomolva, vagy eltömődve, de egyelőre nincs semmi kézzelfogható metódus, amit bárki is tudott volna ezek után javasolni. Szóval, ha bárkinek is lenne ötlete, tapasztalata, amit meg tud osztani, boldog perceket szerezne nekem. Előre is köszönöm!

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3386 Dátum: 2019.05.09 15:07:57 »
Azt mondjuk kitaláltam, hogy dízel, de melyik motor?
És mit keres a városban? [emoji848]

Tapatalkkal küldve


Szokiati

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Avensis III.
« Válasz #3387 Dátum: 2019.05.09 15:19:41 »
Szia, ez a 2.0 D4D 93kw-os motor.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3388 Dátum: 2019.05.09 17:00:36 »
Akkor az egy 2009-2011 közötti első szériás T27.
A motor próbál regenerálni, de nem tud. Az, hogy picit megjáratod időnként, még kevés. Sajnos a DPF-es dízelek nem városba valók, nagyon hamar eltömődnek, mert nem tudnak regenerálni. Autópályára való, olyan felhasználásra, ahol bemelegszik rendesen és így üzemel nagyrészt. 10-20 km-es utak kevesek, annak ez a vége.
Meg lehet próbálni mindenféle csodaszerrel tisztítani (több cég is kínálja ezt), de hogy ez tartós megoldás lenne, erről még nem számolt be senki. A csere húzós összeg, de megoldja a problémát. A nem korrekt megoldás, hogy keresztül fúrják, kiszedik a központi compiból, hogy nem dobjon hibát. De így inkorrekt módon szarsz a környezetedre és a motort is veszélyezteted, mert más hiba üzenet sem fog megjelenni, aminek a következtében tönkre teheted az egész motort. Szóval erről lebeszélnélek.
Megnézetném rendesen az injektorokat is, egyesével külön-külön. Azt most nem tudom pontosan, hogy ebben van-e már 5. injektor a regeneráláshoz, de aszt hiszem nincs (mert az is okozhatja).
Keress egy rendes szervizt (pl ToyoTeamGarage BP-en) és megtalálják az okot.


Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #3389 Dátum: 2019.05.09 18:10:15 »
Sziasztok! Új tag vagyok és egy hibajelenség kapcsán gondoltam, hogy a Klubban talán tud valaki segíteni. :) Egy Avensis T27-em van (250.000 Km). A probléma a következő. Üzemi hőmérsékletet elérve (főként városban) fehér füsttel árasztom el a mögöttem lévőket induláskor/ gázadáskor. Szervizben megnézték, nincs hibakód, rendben van a részecskeszűrőben a torlónyomás is. Szerviz előtt egy hónapon belül háromszor megjárattam 3500-as fordulaton 15 percig az autót, mivel főként városban használom és azt javasolta szintén szerviz, hogy égessem ki a rendszert. Valamint egy másik szerviz is csinált a napokban egy kényszerített regenerálást. Ám a füstölés (talán kisebb mértékű), de nem múlt el. A fogyasztásom sem túl jó, kb. 8,5 városban. Jövő héten megkamerázzák a részecskeszűrőt, hogy netán nincs e összeomolva, vagy eltömődve, de egyelőre nincs semmi kézzelfogható metódus, amit bárki is tudott volna ezek után javasolni. Szóval, ha bárkinek is lenne ötlete, tapasztalata, amit meg tud osztani, boldog perceket szerezne nekem. Előre is köszönöm!
A nyomás egy dolog. Volt egy srác akinek a kereskedő cserélte eladás után, mert már nem  maradt más. Csodák csodája utána megszűntek a panaszok. :otlet:
Azt csodálom, hogy a márkaszervíz nem mondta, hogy a város meg a dízel nem lesznek jóbarátok. Ha bekerül az új részecskeszűrő, már csak olyankor lesz érdemes használni, ha hosszú utakat mész vele. Vagy swap benzinesre és akkor nem kell részecskeszűrőt csereberélned.