Az elektronikus kézifék megszokást igényel (ráadásul szvsz elég fura helyen van a gombja az Avéban).
Persze, meg lehet szokni, csak bepattantunk a kocsiba, kulcs nem kell, gombnyomásra indult, aztán kerestem a kéziféket.
Bár gondolom sebességbe rakásra kioldott, mert a műszerfalon nem jelzett vissza. Aztán böködtük a gombot és gondoltuk, hogy jó lesz az úgy
Ja, induláskor automatikusan old, ha minden igaz. Ez pl. emelkedőn igen kényelmes tud lenni. (Csak az autóvezetés még egy összetevőjét felejtik el vele az emberek.)
Nem vitát akarok szítani, mert alapvetően nagyszerű ez a sok új asszisztens - de megnézném, mit kezdene magával az a sofőr, aki mondjuk éveket húzott le egy automata fényszóróval és ablaktörlővel, kulcs nélküli nyitás-zárással és indítással, parkolóautomatikával, távolságtartó tempomattal, sávelhagyás-figyelmeztetővel, "okos" világítással (helyzethez igazodó fényszórók), nomeg ezzel az elektronikus kézifékkel felszerelt kocsiban - aztán el kellene boldogulnia, mondjuk... egy Avensis I-essel (szándékosan nem valami kvázi-veterán autót mondtam). Valszeg rövid idő után semmit - mert ellopnák tőle, lévén nyitva hagyná