Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 709811 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10670
Avensis III.
« Válasz #1050 Dátum: 2009.03.07 12:03:40 »
És ha netán valaki Aut váltós dízel Avensisre vágyik, akkor eleve kizárva a DCAT.  :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Sanyesz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
Re: Avensis III.
« Válasz #1051 Dátum: 2009.03.07 12:08:54 »
Gyerekek! Az Isten áldjon meg Benneteket! :flowers: Idestova három éve ülök ebben az autóban, van benne kb. 50 ezer km (ennyi azért elegendő, hogy megismerjük a kocsit). Ülök a céges 120LE-s és 150LE-s dízel OFF Lagunákban is. Ti tapasztalatból beszéltek a D-CAT motorról vagy statisztikákat, netán népítéleteket olvastok?
Ha abból indulunk ki, hogy "ami tönkre tud menni, az tönkre is megy egyszer", azzal egyetértek. Vagy lehet,hogy csak én voltam (eddig) ilyen szerencsés, hogy a D-CAT "jóval több" problémája nálam még nem jelentkezett??? :hmmmm:
Most meg még elveszitek a kedvemet... :censored: :whistling: :devil: :tt2:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #1052 Dátum: 2009.03.07 12:09:53 »
Mi az a helyzet, ahol 126LE és 300Nm nem elég és _kell_ a 177 és 400? Még a viszonylag gyenge Prius is biztonságosan előz országúton, mert odarúg a villanymotor is és kész.

Ilyen helyzet lehet mondjuk, ha valaki a kombi Avéjával rendszeresen közlekedik megpakolva, tetőboxszal, autópályán nagy sebességgel. És/vagy ha mindehhez még utánfutózik is. De ez csak a felhasználók igen kis hányadát fedi le. Ők valóban kihasználhatják a nagyobb motor többlet erejét. Mindenki másnak bőven elég a 2.0.

A Priusszal (is) a bazi nagy nyomaték miatt lehet olyan jól kilőni  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #1053 Dátum: 2009.03.07 12:12:38 »
Gyerekek! Az Isten áldjon meg Benneteket! :flowers: Idestova három éve ülök ebben az autóban, van benne kb. 50 ezer km (ennyi azért elegendő, hogy megismerjük a kocsit). Ülök a céges 120LE-s és 150LE-s dízel OFF Lagunákban is. Ti tapasztalatból beszéltek a D-CAT motorról vagy statisztikákat, netán népítéleteket olvastok?
Ha abból indulunk ki, hogy "ami tönkre tud menni, az tönkre is megy egyszer", azzal egyetértek. Vagy lehet,hogy csak én voltam (eddig) ilyen szerencsés, hogy a D-CAT "jóval több" problémája nálam még nem jelentkezett??? :hmmmm:

A D-CAT motorok esetében gyakoribb a meghibásodás. Ennyi. Persze ez esetben is nagy többségben vannak azok a motorok, amelyek nem hibásodnak meg. De az esélyek nem egyformák. Erről van szó, nem többről, nem kevesebbről.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26325
Re: Avensis III.
« Válasz #1054 Dátum: 2009.03.07 14:05:48 »
Na, akkor megpróbálok egyszerre reagálni.

D-CAT. Azt ne feledjétek, hogy a Versoban, van egy 136 lovas 2.2 motor is, az minden, csak nem kihegyezett...

3 japán. Nekem az Accord kombi külseje nem jön be, az előzőt pedig kifejezetten aránytalannak és csúnyának találom. A belterét nem láttam, de arra emlékszem, hogy anno valaki - talán whis? - belinkelt egy képet a műszerfalról, és akkor az órái nagyon nem tetszettek. (A sors iróniája, hogy most az AveIII-ban is hasonló, bár nem ennyire tré dizájnú órák vannak.) Ha kéne választanom a most kapható 3 közül, akkor hosszas vacillálás után döntenék, vagy 1.8 kombi Ave, vagy dízel Mazda mellett, de hálistennek nem vagyok ebben a helyzetben.

Időtállóság. Azt nem állítom, hogy minden Toyota szépre sikeredett volna és mindegyik úgy néz ki, mintha ma jött volna le a tervezőasztalról, de a nagy részük ma sem szürkül bele a mezőnybe. A Carina-Avensis vonal szinte minden darabja ma is esztétikusnak hat, vagy az E9 liftback Corolla még ma is olyan izgalmas formájú, mint 20 éve volt, az utolsó Starlet-generáció számomra egyre szebb - csak azért nem ilyet vettünk a Corsa helyett, mert nem volt és azóta sincs a piacon használható 5 ajtós, pedig már majd 3 hónap eltelt - és így tovább, a sornak koránt sincs vége. Ellenpróbaként ha megnézem a Mazdákat, a 323-ok közül nekem utoljára ez a generáció tetszett, illetve a második 323F. (Az első mára elsikkadt, a harmadik pedig jellegtelen volt mindig is.) A 626-osok nál ugyanez a helyzet, ez a fajta jól mutatott, az utána következő már nagyon "szappanos". Üdítő kivétel a Xedos6 és 9, ezek még ma is jól mutatnak, a sport(os) kocsikról most nem beszélek.
music     

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #1055 Dátum: 2009.03.07 14:20:36 »
A 136 lovas az D-CAT? Szerintem nem, az D-4D. Sot, a 150 lovas sem D-CAT csak D-4D. Az AveIII-ban ezt a 150 lovas dizelt azert elviselnem  :szemez:
D-CAT csak egy van vagy nem?


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26325
Re: Avensis III.
« Válasz #1056 Dátum: 2009.03.07 14:37:54 »
A 136 lovas az D-CAT? Szerintem nem, az D-4D. Sot, a 150 lovas sem D-CAT csak D-4D. Az AveIII-ban ezt a 150 lovas dizelt azert elviselnem  :szemez: D-CAT csak egy van vagy nem?
Ja, nálunk igen, de lehet, hogy mindenütt?
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #1057 Dátum: 2009.03.07 14:46:33 »
A 136 lovas az D-CAT? Szerintem nem, az D-4D. Sot, a 150 lovas sem D-CAT csak D-4D. Az AveIII-ban ezt a 150 lovas dizelt azert elviselnem  :szemez:
D-CAT csak egy van vagy nem?

De. A D-CAT a 177 lovas 2.2-es dízelmotor jelölése.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Avensis III.
« Válasz #1058 Dátum: 2009.03.07 20:13:28 »
Az üzemanyag neve meg tényleg benzin. Nem is értem ezt a plusz 2 litert. ;) Amúgy pl. az új Avensis esetében tényleg nem. Rendben van, hogy mínusz 30LE, de az 1.8-as nem eszik 2l-rel többet a DCAT-nál.
Írtam, hogy nem választanám a D-CAT-et. Azt meg megnézném, hogy egy 2.0 vagy akár egy 1.8-as benzines Avéval kijönnék-e átlag 7.9 benzinből. ::) Főleg úgy, hogy vagy városban, vagy pályán közlekedem. Hasonló körülmények között az 1.4 Corolla nálam 7.4-7.6 között volt (nyár-tél).
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Avensis III.
« Válasz #1059 Dátum: 2009.03.07 20:17:15 »
Ha abból indulunk ki, hogy "ami tönkre tud menni, az tönkre is megy egyszer", azzal egyetértek. Vagy lehet,hogy csak én voltam (eddig) ilyen szerencsés, hogy a D-CAT "jóval több" problémája nálam még nem jelentkezett??? :hmmmm:
Most meg még elveszitek a kedvemet... :censored: :whistling: :devil: :tt2:
Dehogy akarjuk elvenni a kedved! És azt sem mondta senki, hogy a D-CAT rossz.  :surrender:
Mivel van kisebb altarnatíva is az Avensis dízelekben, ezért nekem bőven megteszi a 2.0.  Egy darabig kacérkodtam a 2.2-vel, de akkor a SolPlus csomagról kellett volna lemondani, plusz egyéb járulékos/rendszeres költségeket kellett volna bekalkulálni.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #1060 Dátum: 2009.03.07 20:19:21 »
Az üzemanyag neve meg tényleg benzin. Nem is értem ezt a plusz 2 litert. ;) Amúgy pl. az új Avensis esetében tényleg nem. Rendben van, hogy mínusz 30LE, de az 1.8-as nem eszik 2l-rel többet a DCAT-nál.
Írtam, hogy nem választanám a D-CAT-et. Azt meg megnézném, hogy egy 2.0 vagy akár egy 1.8-as benzines Avéval kijönnék-e átlag 7.9 benzinből. ::) Főleg úgy, hogy vagy városban, vagy pályán közlekedem. Hasonló körülmények között az 1.4 Corolla nálam 7.4-7.6 között volt (nyár-tél).

Én az 1.8-as benzinessel átlagban 8,5-el jövök ki. De nem spórolós üzemmódban. De persze nem állat módjára közlekedek vele.
BekeN

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Avensis III.
« Válasz #1061 Dátum: 2009.03.07 20:26:24 »
Én ezek közül az Accordot választanám, mert annak a legjobb a motorja, vezethetősége, és annak tetszik legjobban a belseje. De kombiban kéne; és csakis ezzel a motorral (az üzemanyag neve benzin? OK, fizesse csak a plusz két litert százon, és kapcsolgasson vissza minden előzésnél, aki így gondolja).
Ha az Accord hátul akkora helyet kínált volna, mint az Ave, akkor most Accordom lenne.  :innocent: Ezt le is írtam anno, mikor keresgéltünk.
És több tesztelő tollából is olvastam már, hogy az előző 2.2 iCTDi motor kellemesebb volt, mint a mostani. Mivel az Accordnál nem volt választási lehetőség a dízelt illetően, csak ezért merült fel lehetőségként az Ave 2.2-es dízellel. De egy 2.0 D4D tesztkör után elegendőnek tűnt ez a motor is.  :yes:

Lehet, hogy a következő autó erősebb lesz vagy gyengébb, nagyobb vagy kisebb. Ez még sokváltozós bizonytalan és a mai helyzetben 5 hónapot sem lehet előre tervezni, nem hogy 5 évet  :ph34r: :wacko:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #1062 Dátum: 2009.03.07 20:30:36 »
Ma láttam egy új 6-ost.
Szerintem aránytalan. Hűtőmaszk nagy, lámpák kicsik.
Nem tetszik.
BekeN

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Avensis III.
« Válasz #1063 Dátum: 2009.03.07 20:35:32 »
Én az 1.8-as benzinessel átlagban 8,5-el jövök ki. De nem spórolós üzemmódban. De persze nem állat módjára közlekedek vele.
Én sem túlzottan spórolósan használom, csak közlekedem, ahogy lehet.  :innocent:
Néha be kell férni valaki elé, de ez ritka, mert sokára melegszik fel a motor és hidegen nem pörgetem szét. (Mondjuk csütörtökön egy GL430 CDI-t nem engedtem begyorsulni magam elé az elfogyó sávból pirostól rajtolva  :whistling:)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #1064 Dátum: 2009.03.07 20:37:38 »
Én az 1.8-as benzinessel átlagban 8,5-el jövök ki. De nem spórolós üzemmódban. De persze nem állat módjára közlekedek vele.
Én sem túlzottan spórolósan használom, csak közlekedem, ahogy lehet.  :innocent:
Néha be kell férni valaki elé, de ez ritka, mert sokára melegszik fel a motor és hidegen nem pörgetem szét. (Mondjuk csütörtökön egy GL430 CDI-t nem engedtem begyorsulni magam elé az elfogyó sávból pirostól rajtolva  :whistling:)

Csütörtökön engem is megelőzött asszonykám főnöke. Ő volt a gyorsabb! Persze ő egy IS250-el volt!  :D
Nem értem miért tudott megelőzni oly könnyedén?  :hmmmm:
BekeN