Na, akkor megpróbálok egyszerre reagálni.
D-CAT. Azt ne feledjétek, hogy a Versoban, van egy 136 lovas 2.2 motor is, az minden, csak nem kihegyezett...
3 japán. Nekem az Accord kombi külseje nem jön be, az előzőt pedig kifejezetten aránytalannak és csúnyának találom. A belterét nem láttam, de arra emlékszem, hogy anno valaki - talán whis? - belinkelt egy képet a műszerfalról, és akkor az órái nagyon nem tetszettek. (A sors iróniája, hogy most az AveIII-ban is hasonló, bár nem ennyire tré dizájnú órák vannak.) Ha kéne választanom a most kapható 3 közül, akkor hosszas vacillálás után döntenék, vagy 1.8 kombi Ave, vagy dízel Mazda mellett, de hálistennek nem vagyok ebben a helyzetben.
Időtállóság. Azt nem állítom, hogy minden Toyota szépre sikeredett volna és mindegyik úgy néz ki, mintha ma jött volna le a tervezőasztalról, de a nagy részük ma sem szürkül bele a mezőnybe. A Carina-Avensis vonal szinte minden darabja ma is esztétikusnak hat, vagy az E9 liftback Corolla még ma is olyan izgalmas formájú, mint 20 éve volt, az utolsó Starlet-generáció számomra egyre szebb - csak azért nem ilyet vettünk a Corsa helyett, mert nem volt és azóta sincs a piacon használható 5 ajtós, pedig már majd 3 hónap eltelt - és így tovább, a sornak koránt sincs vége. Ellenpróbaként ha megnézem a Mazdákat, a 323-ok közül nekem utoljára
ez a generáció tetszett, illetve a második 323F. (Az első mára elsikkadt, a harmadik pedig jellegtelen volt mindig is.) A 626-osok nál ugyanez a helyzet,
ez a fajta jól mutatott, az utána következő már nagyon "szappanos". Üdítő kivétel a Xedos6 és 9, ezek még ma is jól mutatnak, a sport(os) kocsikról most nem beszélek.