Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 710821 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #855 Dátum: 2009.02.17 21:20:28 »
Emlékeim szerint a magasságkülönbség 80%-a a végtagok eltérő hosszából adódik. Magyarán, ülve nincs akkora különbség az emberek között, mint állva.

Azért lehetnek eltérések. Van egy német kifejezés: "Sitzriesen" - szó szerint lefordítva kb. ülő óriást jelent - elég sokatmondó.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kapesz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re: Avensis III.
« Válasz #856 Dátum: 2009.02.18 21:25:51 »
Én is vezettemaz AveIII-at,. 2.2 diesel sedan kasztni. A tesztút alatt egy két dolog nagyon zavart:
-havas/vizes úton sokkal hangosabbnak tünt mint mint a mostani aveII-öm (a kerékjáratokba felverődő vizes hólé miatt)
-a rádió gagyibb, gyengébben szól (majdnem dobozszerű)
-a tetőkárpit anyaga gagyibb
-a tetőkárpit és az A oszlop találkozásánál az illesztés (az ember szeme elött van) benyomható és ott is marad (mint az új corollánál) elég ciki egy 6 m autónál...


Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #857 Dátum: 2009.02.20 16:07:23 »
Hozta az 5 csillagot az Avensis a törésteszten.  :yes:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Mr. Moon

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 84
Re: Avensis III.
« Válasz #858 Dátum: 2009.02.21 17:50:54 »
kapesz! Hol volt 2,2-es dízel tesztautó? (az engem is érdekelne)
Meglepődve néztem a sakura.hu-n az árlistát, hogy ha majd a jövőben is ragaszkodnék a D-CAT motorhoz, akkor legolcsóbban 8.345.000,00 Ft lenne az autó Executive felszereltséggel. Ez elég húzós lett ahhoz képest, hogy 7,5 körül is meg lehetett úszni egy D-CAT Avensist az előző szériában, igaz nem ezzel a felszereltséggel.
Ha ez így marad majd tartósan is, akkor a váltásnál valószínű kénytelen leszek beérni a gyengébbik, 150 lóerős 2,2-essel Sol felszereltséggel, vagy mondjuk az 1,8-as benzinessel ami ha tartom a 7,5 milliós felső határt, akkor lehetne Executive is.
Még sajnos (és egyben szerencsére) nem esedékes a csere, de azért érdekes nézni az árlistát...

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Avensis III.
« Válasz #859 Dátum: 2009.02.21 18:04:57 »
kapesz! Hol volt 2,2-es dízel tesztautó? (az engem is érdekelne)
Meglepődve néztem a sakura.hu-n az árlistát, hogy ha majd a jövőben is ragaszkodnék a D-CAT motorhoz, akkor legolcsóbban 8.345.000,00 Ft lenne az autó Executive felszereltséggel. Ez elég húzós lett ahhoz képest, hogy 7,5 körül is meg lehetett úszni egy D-CAT Avensist az előző szériában, igaz nem ezzel a felszereltséggel.
Ha ez így marad majd tartósan is, akkor a váltásnál valószínű kénytelen leszek beérni a gyengébbik, 150 lóerős 2,2-essel Sol felszereltséggel, vagy mondjuk az 1,8-as benzinessel ami ha tartom a 7,5 milliós felső határt, akkor lehetne Executive is.
Még sajnos (és egyben szerencsére) nem esedékes a csere, de azért érdekes nézni az árlistát...
Még lesz egy áfaemelés meg az árfolyam miatti korrekció, ami becslések szerint akár 10-13%-os áremelést is hozhat.  :wacko:
Mire nálunk csereérett lesz az Ave, addigra, remélhetőleg, már más lesz a gazdasági helyzet  ::)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Mr. Moon

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 84
Re: Avensis III.
« Válasz #860 Dátum: 2009.02.22 09:44:41 »
A Toyota egy kis pénzzel megvette az angol Fifth Gear című műsor hölgy tesztelőjét, hogy mondjon egy pár jó szót az új Avensisről:
(Nagyon jónak mondja a tesztben a Valvematic motort, közben meg ott van az autó oldalán ott a D-CAT felirat :winkiss:)
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.22 09:47:57 írta Mr. Moon »

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #861 Dátum: 2009.02.22 10:37:23 »
No igen, és elég csak ránézni a videón a fordulatszámmérőre.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re: Avensis III.
« Válasz #862 Dátum: 2009.02.22 15:37:19 »
OFF
Viszont látom, hogy a hollandok kifogytak a két szám - két betű - két szám rendszám-kombinációkból, és most kettő/három/egy van náluk.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #863 Dátum: 2009.02.22 20:02:10 »
OFF
Viszont látom, hogy a hollandok kifogytak a két szám - két betű - két szám rendszám-kombinációkból, és most kettő/három/egy van náluk.

A hollandoknál e téren elég nagy az összevisszaság. Elég sokféle verzióban fordulnak elő náluk a szám-betű kombinációk.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #864 Dátum: 2009.02.23 22:33:39 »
Toyota Supernél láttam egy III-as Avét
1,8 sol sedan
fekete  :ph34r:
volt rajta 150 ezer forintnyi krómcuccos (oldalcsíkok, rácskeret, ködlámpakeretek, csomagtérléc)
meg egy 18-as fekete-króm felni - UhH.

Hát az a gébégébégépkoccsi GYILOK ahogy kinéz... :gunsmilie: :gunsmilie: :gunsmilie:

Elképesztő, hogy menniyre jól néz ki 18-as kerekekkel. Anélkül betiltanám.

Ha valaki arra jár, ugorjon be...
ja, a csajok is jók. :tt1:

Satriani

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #865 Dátum: 2009.02.24 17:08:47 »
Láttam én is azt a fekete Avét a nagy felnikkel. Alapból rühellem az eltúlzott méretű kerekeket, de ez tényleg BÜN-TET.

 :devil:

Az autó két elcseszett része a két első fényszóró. Azokat leszámítva szuperül néz ki, van benne hely (én kicsi vagyok, elfértem hátul is), sokkal jobb az anyagminősége, mint az elődé, és úgy egyáltalán, komolyodott, ahogy egy generációváltáskor kell. Azt a két első lámpát viszont felhelyezném annak az ánuszába, aki először monitorra vetette őket. Jujj.

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #866 Dátum: 2009.02.24 18:47:06 »
Ma lekerült asszonykáméknál a "rámpáról" a sedan AVE és megnéztem, hogy tényleg mekkora a láb, ill. fejtér hátul. Beállítottam a vezetőülést magamnak (189cm) és beültem hátra. Lábam elfér és a fejem is! Nem ér bele a tetőbe, bár közel van de nem éri el a tetőt. Csak, ha teljesen hátradöntöm a fejem, akkor súrolja. De úgy meg nem tartja senki a fejét.
BekeN

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Avensis III.
« Válasz #867 Dátum: 2009.02.24 20:23:04 »
Ma lekerült asszonykáméknál a "rámpáról" a sedan AVE és megnéztem, hogy tényleg mekkora a láb, ill. fejtér hátul. Beállítottam a vezetőülést magamnak (189cm) és beültem hátra. Lábam elfér és a fejem is! Nem ér bele a tetőbe, bár közel van de nem éri el a tetőt. Csak, ha teljesen hátradöntöm a fejem, akkor súrolja. De úgy meg nem tartja senki a fejét.

Túlméretes vagyok. Hosszabb a felsőtestem, mint Neked. Amúgy egymagasak vagyunk. Egy két centi is számít. Vagy: Nagy a hajam.  :szemez: :?:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Avensis III.
« Válasz #868 Dátum: 2009.02.24 20:30:26 »
Amiről Te beszélsz az nem túl méretes, hanem gnóm.
 [rohog] [rohog] [rohog] [rohog] [rohog] [rohog] [rohog] [rohog]
 :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #869 Dátum: 2009.02.24 23:56:41 »
...sokkal jobb az anyagminősége, mint az elődé...

Sajnos nem. E téren úgy viszonyul az Ave III a II-höz, mint pl. az E15 az E12-höz. Utóbbit észre is vetted - helyesen; előbbit meg nyilván azért nem, mert nem ülsz gyakran Ave II-ben. Pedig így van. Ugyanolyan apró, de észrevehető visszaesések vannak: tetőkárpit, oszlopok borítása, napellenzők anyaga, egyes műanyagok stb.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )