Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 710736 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #795 Dátum: 2009.02.09 22:57:55 »

Azt pedig csak remélni tudom, hogy pirosnál nem a lábféket nyomod folyamatosan  ::) ... Én személy szerint nagyon csúnyán tudok anyázni az olyanokra, akik sötétben 50 másodpercen át állnak előttem a féken a pirosnál, és égetik ki a szememet a féklámpáikkal (főleg ha harmadik is van, márpedig minden fiatalabb autón van).

Én is bírom, ha a féken állnak. Hasonló az én reakcióm is.
BekeN

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #796 Dátum: 2009.02.09 22:58:38 »
Sajnos az én kézifékem se a legerősebb. Ezért teszem néha még sebességbe is.
Eleg eros az, a leejto tulsagosan leejto.  :1eye:
A Bakony sem az Hortobagy  ;)

Ja!  :eek:
BekeN

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #797 Dátum: 2009.02.09 23:01:26 »
Azt pedig csak remélni tudom, hogy pirosnál nem a lábféket nyomod folyamatosan  ::) ... Én személy szerint nagyon csúnyán tudok anyázni az olyanokra, akik sötétben 50 másodpercen át állnak előttem a féken a pirosnál, és égetik ki a szememet a féklámpáikkal (főleg ha harmadik is van, márpedig minden fiatalabb autón van).

Pedig így szoktam. :) Egyrészt mivel anno egyszer városban betoltak egy kereszteződésbe (ezért fékezem be mindig), másrészt a Priusban (meg a 960-ban is) sok lehetőség nincs. Vagy nyomogatom a P gombot, de akkor indulásnál kell bűvészkedni a váltóval, vagy állok a féken.


A Carinával anno engem is meglöktek hátulról a piros lámpánál. Én nem tapostam a féket és nem volt behúzva a kézi sem, úgyhogy kicsit előrébb gurultam és annyi! Szerencsére a vonóhorog megvédett.
BekeN

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #798 Dátum: 2009.02.09 23:02:47 »
Sajnos az én kézifékem se a legerősebb. Ezért teszem néha még sebességbe is.
Eleg eros az, a leejto tulsagosan leejto.  :1eye:
A Bakony sem az Hortobagy  ;)
Ja!  :eek:

Hát, pedig elvileg a kéziféknek tudnia kéne megfogni a kocsit gyakorlatilag minden olyan lejtőn, ahol egyáltalán út van. Ha képes menet közben blokkoltatni a kereket, akkor ezt is tudnia kell. Más kérdés, hogy a biztonság kedvéért valóban célszerű mindig sebességben IS hagyni az autót.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #799 Dátum: 2009.02.09 23:10:35 »
Imhol még egy teszt, ha még nem lett volna...siralmas?!


"Flottában menni fog, ha eleget engednek felhizlalt árából." Ez erős a cikk elején! Azért nem annyira drága!!!  :censored:
"kopogósak a műanyagidomok" nem ez a tulajdonsága a műanyagnak?  :cry:
"A műszerfal mazdás, egyhangú, unalmas,"  :no:
"Úgy éreztem magam benne, mint egy fapados autóban"  :nono: :censored: :gun_bandana: :2guns:
"Összehasonlítva német és francia konkurenseivel, nem tud a fent említett szempontok alapján versenyre kelni velük."  :censored:
Nem is olvasom tovább!!!!!! Ki az a BAROM ********************************************
aki ilyet mer írni róla! Kívánom, hogy csak Olcitot tudjon venni!!!
"bár biztos nem ezzel a kocsival fogjuk begyűjteni a gyorshajtási csekkeket" normális?

Hát tovább olvasom -> "gyengécske motornak" Ez állat!!!

"B. Cs." A nevét nem merte kiírni!
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.09 23:21:44 írta Beken »
BekeN

bec

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Avensis III.
« Válasz #800 Dátum: 2009.02.10 07:27:55 »
tegnap én is kipróbáltam az Avensis III.-t
+
mintha egy kategoriával nagyobb lenne
jó hogy a rádió és a klima vezérlő magasabban jobban a látótérben van
nagyobb a lábtér sokkal puhább a kuplung
nagyon tetszik a műszerek világítása
átgondoltabb az egész vezetői környezet

-
műanyagok mély bordázata nekem kevésbé tetszik sőt majd jobban gyűjti a koszt
az elektromos kézifék kapcsolója botrányosan el van dugva
ugyan így a tank nyitó és a kipörgés gátló kapcsoló
érdekes hogy a váltókar igen rövidnek tűnik de nagyon hosszú uton jár (csak a megemelt közép konzol takarása miatt rövid)
beszállni sokkal nehezebb az "A" oszlop laposabb dőlés szöge miatt
az öt ajtós nekem nagyon hiányzik

*összeségében nagyon fura volt vissza ülni a II-be, kicsinek és konfortalanabbnak éreztem (pedig mikor először ültem bele nagyon elvarázsolt), azért nem rohanok lecserélni :sorcerer:


Sanyesz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
Re: Avensis III.
« Válasz #801 Dátum: 2009.02.10 08:36:40 »
tegnap én is kipróbáltam az Avensis III.-t
-
műanyagok mély bordázata nekem kevésbé tetszik sőt majd jobban gyűjti a koszt
az elektromos kézifék kapcsolója botrányosan el van dugva
ugyan így a tank nyitó és a kipörgés gátló kapcsoló
A bordázat szerintem is csak "dizájn", mint praktikum.
Viszont az, hogy "el van dugva" a két kapcsoló, nem baj. A Versokon a kipörgésgátlót a 3,5 év alatt talán kétszer kapcsoltam ki, akkor is azért, hogy ellenőrizzem a kontroll lámpáját. :D Meg hát tankolni sem naponta (többször) jár az ember, tehát az a kapcsoló is "elvan" ott.
Azt hiszem az GS Lexus-on egy külön billenthető kis ajtón vannak ezek a kapcsolók, talán az ihlette az AVE tervezőit. :hmmmm:

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #802 Dátum: 2009.02.10 08:59:42 »
Hát, pedig elvileg a kéziféknek tudnia kéne megfogni a kocsit gyakorlatilag minden olyan lejtőn, ahol egyáltalán út van. Ha képes menet közben blokkoltatni a kereket, akkor ezt is tudnia kell. Más kérdés, hogy a biztonság kedvéért valóban célszerű mindig sebességben IS hagyni az autót.
Szerintem ez nem igaz! Meg egy olyan kocsiban se ultem, aminek ha aszfalton menet kozben behuztam tokig a kezifeket, akkor blokkolta volna a hatso kerekeket. Max, ha egy kis soder szorodott az utra. Itt a Dolomitkoban meg nem ritka a 15-20%-os emelkedo, varosban is  :wacko:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis III.
« Válasz #803 Dátum: 2009.02.10 09:23:43 »
A Carinával anno engem is meglöktek hátulról a piros lámpánál. Én nem tapostam a féket és nem volt behúzva a kézi sem, úgyhogy kicsit előrébb gurultam és annyi! Szerencsére a vonóhorog megvédett.

Engem meg fékkel együtt is belöktek jó két autónyit. Pesten a Bajcsin. Ok, hogy egy üresen 750 kilós Uno volt, de négyen ültünk benne és a támadó egy Pug 205-ös volt mindössze.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re: Avensis III.
« Válasz #804 Dátum: 2009.02.10 10:05:28 »
Ezen akár egy baleset is múlhat adott esetben. Pl. hogy kikanyarodik-e eléd valaki, mert nem veszi észre a borult időben "lopakodva", a háttérbe beleolvadva, kivilágítatlanul érkező szürke autódat - vagy nem kanyarodik ki, mert észreveszi a fényeidet. Csak akkor kapcsolsz tompítottat, amikor otthon is lámpát kapcsolnál? Ejha  :whistling: ...
Hidd el, direkt nem veszélyeztetek senkit  :1eye: , nagyon jól tudom, hogy a világítás arra is szolgál, hogy téged lássanak, nemcsak arra, hogy magad láss! Egy Priusnál valóban át kell értékelni a stratégiát, mert az még csöndes is...
Egyébként honnan tudod, hogy én mikor szoktam otthon villanyt kapcsolni, mert pl. olvasáshoz már erős félhomályban is kell - húsz éve baromi jó látásom volt (az Operánál lévő buszmegállóból el tudtam olvasni, hogy az Oktogonhoz beérkező busz 1-es, vagy 4-es, és ugye a két szám messziről elég hasonló...), pont azzal rontottam el, hogy olvasáshoz nem használtam normális fényt.
music     

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #805 Dátum: 2009.02.10 10:08:18 »
A Carinával anno engem is meglöktek hátulról a piros lámpánál. Én nem tapostam a féket és nem volt behúzva a kézi sem, úgyhogy kicsit előrébb gurultam és annyi! Szerencsére a vonóhorog megvédett.

Engem meg fékkel együtt is belöktek jó két autónyit. Pesten a Bajcsin. Ok, hogy egy üresen 750 kilós Uno volt, de négyen ültünk benne és a támadó egy Pug 205-ös volt mindössze.


Na akkor az nem kis kocc volt. Igaz?
BekeN

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re: Avensis III.
« Válasz #806 Dátum: 2009.02.10 10:14:12 »
az elektromos kézifék kapcsolója botrányosan el van dugva
ugyan így a tank nyitó és a kipörgés gátló kapcsoló
Az, hogy "el van dugva" a két kapcsoló, nem baj. A Versokon a kipörgésgátlót a 3,5 év alatt talán kétszer kapcsoltam ki, akkor is azért, hogy ellenőrizzem a kontroll lámpáját. :D Meg hát tankolni sem naponta (többször) jár az ember, tehát az a kapcsoló is "elvan" ott.
Azt hiszem az GS Lexus-on egy külön billenthető kis ajtón vannak ezek a kapcsolók, talán az ihlette az AVE tervezőit. :hmmmm:
Ahhoz, hogy a kézifék botrányosan el van dugva, nem tudok szólni, mert nem próbáltam még a kocsit, az influenzának hála. De az szerintem sem baj, ha a TRC OFF nincs szem előtt, a tanknyitót is akkor használod, amikor már megálltál a kútnál. Elsőre az Ave II-nél sem találtam a tanknyitót, sőt percekig kerestem a csomagtérajtó nyitókallantyúját is, aztán fölhomályosítottak, hogy az nincs neki.
music     

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #807 Dátum: 2009.02.10 10:19:20 »
az elektromos kézifék kapcsolója botrányosan el van dugva
ugyan így a tank nyitó és a kipörgés gátló kapcsoló
Az, hogy "el van dugva" a két kapcsoló, nem baj. A Versokon a kipörgésgátlót a 3,5 év alatt talán kétszer kapcsoltam ki, akkor is azért, hogy ellenőrizzem a kontroll lámpáját. :D Meg hát tankolni sem naponta (többször) jár az ember, tehát az a kapcsoló is "elvan" ott.
Azt hiszem az GS Lexus-on egy külön billenthető kis ajtón vannak ezek a kapcsolók, talán az ihlette az AVE tervezőit. :hmmmm:
Ahhoz, hogy a kézifék botrányosan el van dugva, nem tudok szólni, mert nem próbáltam még a kocsit, az influenzának hála. De az szerintem sem baj, ha a TRC OFF nincs szem előtt, a tanknyitót is akkor használod, amikor már megálltál a kútnál. Elsőre az Ave II-nél sem találtam a tanknyitót, sőt percekig kerestem a csomagtérajtó nyitókallantyúját is, aztán fölhomályosítottak, hogy az nincs neki.

Azért nincs eldugva a kézifék gomb. Megállás után automatice nyúltam oda és könnyen el is érhető! Számomra legalább is.
BekeN

bec

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Avensis III.
« Válasz #808 Dátum: 2009.02.10 10:21:08 »
az elektromos kézifék kapcsolója botrányosan el van dugva
ugyan így a tank nyitó és a kipörgés gátló kapcsoló
tanknyitót is akkor használod,
-a tankot rendszeresen elfelejtem kinyitni és tök jó hogy csak az ajtót kinyitom és ott van, nem kell bemásznom a műszerfal alá
-a kéziféket tuti pár hónapig elfelejteném "behúzni"
(egyébként hogy működik ha nincs bent akku?? húz vagy enged mindig??)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re: Avensis III.
« Válasz #809 Dátum: 2009.02.10 10:21:44 »
A hvg-s cikk nagyon gáz, újabb bizonyítéka, hogy nálunk miért mindig a Porsche Hungária nyeri a nagyobb állami flottabeszerzéseket. A gyereknek az a fapad, hogy nincs tetőablak, meg tempomat alapáron? Hol él ez? Afrikában meg milliók halnak éhen...
music