Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 704012 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #720 Dátum: 2009.02.04 16:38:32 »
az érvelést, hogy a szélesebb és peresebb gumi fog megmenteni ha elémugrik a jávorszarvas, nem igazán tudom elfogadni
Ez így ebben a formában hülyeség... mindegy...
...hogy is mondta Pély Barna?
"Nem ment át!"  :D

Tehát a magam részéről én mindig a lehető legkisebb kereket fogom választani a kocsimra. Ilyen tekintetben jobban is örülnék, ha itt EU-ban is 15-ös kerekekkel forgalmaznák a Priust.
A lehető legrosszabb példa a Prius ebben a témában... azt ugyanis nem nagyon fognak nagy(obb) kerekekkel kínálni.
Egyrészt, nem egy erőgép, de nem is annak született... illetve a Prius is, mint a hibridek, kimondottan a lehető legkisebb fogyasztás ill. károsanyag kibocsátás jegyében készülnek. Ezt nemcsak a hibrid hajtással, hanem a légellenállás, ill. gördülési ellenállás lecsökkentésével (is) érik el. Nem véletlen a Prius formája sem (mint ahogy a Honda Insight-é sem), hiszen a csepp forma a legkisebb légellenállású.
Ne is számíts rá, hogy 225/40-es gumikkal kínálják majd, hiszen a gumi szélessége is növeli a légellenállást. Vékony kerék pedig ritkán peres.
(a VW polo bluemotion vagy micsoda szériáján 175-ös 14"-es gumik voltak...)
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.04 16:40:20 írta 01010011 »

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis III.
« Válasz #721 Dátum: 2009.02.04 16:45:09 »
Ez így ebben a formában hülyeség... mindegy...
...hogy is mondta Pély Barna?
"Nem ment át!"  :D

Értem én amit mondasz, csak szerintem olyan kicsik a különbségek, hogy a mindennapokban érzékelhetetlen.

A lehető legrosszabb példa a Prius ebben a témában... azt ugyanis nem nagyon fognak nagy(obb) kerekekkel kínálni.
Egyrészt, nem egy erőgép, de nem is annak született... illetve a Prius is, mint a hibridek, kimondottan a lehető legkisebb fogyasztás ill. károsanyag kibocsátás jegyében készülnek. Ezt nemcsak a hibrid hajtással, hanem a légellenállás, ill. gördülési ellenállás lecsökkentésével (is) érik el. Nem véletlen a Prius formája sem (mint ahogy a Honda Insight-é sem), hiszen a csepp forma a legkisebb légellenállású.
Ne is számíts rá, hogy 225/40-es gumikkal kínálják majd, hiszen a gumi szélessége is növeli a légellenállást. Vékony kerék pedig ritkán peres.
(a VW polo bluemotion vagy micsoda szériáján 175-ös 14"-es gumik voltak...)

Ehhez képest a gumimérete EU-ban 195/55R16, USA-ban 185/65R15. Annyira azért nem virsli, az EU meg különösen.

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #722 Dátum: 2009.02.04 17:47:09 »
Ehhez képest a gumimérete EU-ban 195/55R16, USA-ban 185/65R15. Annyira azért nem virsli, az EU meg különösen.
Hááát, a virsli az erős kifejezés, de maradjunk annyiban, hogy ezek átlag alatti méretek ebben a kategóriában...

Mr. Moon

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 84
Re: Avensis III.
« Válasz #723 Dátum: 2009.02.04 18:56:51 »
Példa: Ave II: sol felszereltséghez 16-os kerék járt, de ha ez a sol felszereltség D-CAT mocihoz párosult, akkor automatikusan 17-es kerékkel jött.
Ez azért így nem pontos... nekem Sol Elegant D-CAT-em van, amihez 16'-os acélfelni járt, amit nyárra -ugyancsak- 16-os OZ Titaniumra cserélek.
(az előző autómon 17-es Michelin Pilot Primacy volt, meg is szívtam vele amikor -nem egyszer- defektet kaptam, vagy egy kátyú szálhibát csinált az oldalfalon, egy gumi volt 70 valahány ezer Ft.)
Úgyhogy én 17-re vagy fölé csak kényszerből mennék... (pl. mondjuk az jár a felszereltséghez alapból)

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #724 Dátum: 2009.02.04 19:09:50 »
Példa: Ave II: sol felszereltséghez 16-os kerék járt, de ha ez a sol felszereltség D-CAT mocihoz párosult, akkor automatikusan 17-es kerékkel jött.
Ez azért így nem pontos... nekem Sol Elegant D-CAT-em van, amihez 16'-os acélfelni járt, amit nyárra -ugyancsak- 16-os OZ Titaniumra cserélek.
(az előző autómon 17-es Michelin Pilot Primacy volt, meg is szívtam vele amikor -nem egyszer- defektet kaptam, vagy egy kátyú szálhibát csinált az oldalfalon, egy gumi volt 70 valahány ezer Ft.)
Úgyhogy én 17-re vagy fölé csak kényszerből mennék... (pl. mondjuk az jár a felszereltséghez alapból)

Bocs, én a ráncfelvarrás utáni állapotról beszéltem.
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.04 19:15:10 írta 01010011 »

Mr. Moon

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 84
Re: Avensis III.
« Válasz #725 Dátum: 2009.02.04 20:40:23 »
Példa: Ave II: sol felszereltséghez 16-os kerék járt, de ha ez a sol felszereltség D-CAT mocihoz párosult, akkor automatikusan 17-es kerékkel jött.
Ez azért így nem pontos... nekem Sol Elegant D-CAT-em van, amihez 16'-os acélfelni járt, amit nyárra -ugyancsak- 16-os OZ Titaniumra cserélek.
(az előző autómon 17-es Michelin Pilot Primacy volt, meg is szívtam vele amikor -nem egyszer- defektet kaptam, vagy egy kátyú szálhibát csinált az oldalfalon, egy gumi volt 70 valahány ezer Ft.)
Úgyhogy én 17-re vagy fölé csak kényszerből mennék... (pl. mondjuk az jár a felszereltséghez alapból)

Bocs, én a ráncfelvarrás utáni állapotról beszéltem.
Megtárgyaltuk...de ez azt hiszem kezd átmenni egy kicsit :offtopic: -ká, így inkább feltennék egy szorosabban idetartozó kérdést:
Tud esetleg valaki arról valamit, hogy milyen új Avensis verziókat lehet kipróbálni a (budaörsi) Reálszisztémánál? Még kicsit gondolkozom, hogy a hétvégén hova menjek egy próbaútra...Reálszisztéma, vagy -a szalonhűségtől vezérelve- Sakura?
A Sakuránál lehet tudni, hogy milyen autóik vannak, viszont arra emlékszem, hogy amikor az AVE II D-CAT-et próbáltam ott, nem volt valami nagy a tesztkör...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re: Avensis III.
« Válasz #726 Dátum: 2009.02.05 15:19:24 »
Ez az autónövekedési téma már egy párszor ki lett vesézve, egy hülye tendencia. De ahol anyagi érdekek is előjönnek, ott én nem használnám a nem véletlen, hogy... szófordulatot. Persze, hogy nem véletlen, sokkal többe kerül. A gumik tárgyalásánál pedig nem szabadna elfelejteni, hogy a gumigyártás is állandóan korszerűsödik, nemcsak a méret a döntő, hanem az anyagösszetétel, és a mintázat is. Egy mai ugyanolyan méretű gumi nem vethető össze egy 15 évvel ezelőttivel - akkora a különbség.
music     

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #727 Dátum: 2009.02.05 20:02:32 »
Jól néz ki a fekete AVE III-on a króm ködlámpakeret, meg a rendszám/alsó "hűtőmaszk" keret.
Már csak a króm oldaldíszlécre lennék kíváncsi, hogy hogyan mutat vele az autó.
BekeN

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Avensis III.
« Válasz #728 Dátum: 2009.02.05 22:45:05 »
Az ízléses és mértékes króm használat sokat tud dobni az autó megjelenésén.  :yes:

Esetleg valaki be tudná másolni a tartozékok felárainak a linkjét (lusta vagyok visszaolvasni).  ;)

Annak pedig nagyon örülök, hogy végre úgymond elérhetőbb a gyári Navigációs rendszer felára. Emlékszem anno 700e Ft-ba is belekerült, és Mo-i térkép hiányában nem sok haszna volt az egésznek.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Sanyesz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
Re: Avensis III.
« Válasz #729 Dátum: 2009.02.06 18:13:41 »
Ma délután "véletlenül" belecsöppentem a nagykanizsai Toyota KOTO "show-elemekkel" is tarkított Avensis III. bemutatójába. Nagyon érdekes és igényes volt a rendezvény. :yes: No nem csak a hidegtálak, tengeri herkenytűk, tiramisu (stb.) :) miatt, hanem tényleg az autó minden porcikájára kiterjedő ismertetése miatt. Gratulálok a szervezőknek és innen is köszönet a vendéglátásért. :clap: :flowers:

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #730 Dátum: 2009.02.06 19:37:56 »
Az ízléses és mértékes króm használat sokat tud dobni az autó megjelenésén.  :yes:

Esetleg valaki be tudná másolni a tartozékok felárainak a linkjét (lusta vagyok visszaolvasni).  ;)

Annak pedig nagyon örülök, hogy végre úgymond elérhetőbb a gyári Navigációs rendszer felára. Emlékszem anno 700e Ft-ba is belekerült, és Mo-i térkép hiányában nem sok haszna volt az egésznek.

Mára 100%-os lett a tegnap említett fekete AVE III-as sedan asszonykáméknál a szalonban. Felkerült rá a króm oldal díszléc is.
Összességében nagyon jól mutat az autó ezzel a 3 króm kiegészítővel.
A hét végén lehet kipróbálok egy 1.8 benzinest.
Csak, hogy tudjam, hogy ha majd egyx egy ilyen re cseréljük a jelenlegi 1.8-asunkat, akkor mire számíthatok.  :D
BekeN

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #731 Dátum: 2009.02.06 20:39:25 »
Ma délután "véletlenül" belecsöppentem ...

Véletlenül?  ::)
BekeN

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #732 Dátum: 2009.02.06 21:34:37 »
Mára 100%-os lett a tegnap említett fekete AVE III-as sedan asszonykáméknál a szalonban. Felkerült rá a króm oldal díszléc is.
Összességében nagyon jól mutat az autó ezzel a 3 króm kiegészítővel.

Fotó!

kutunyó.

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #733 Dátum: 2009.02.07 17:06:26 »
Mára 100%-os lett a tegnap említett fekete AVE III-as sedan asszonykáméknál a szalonban. Felkerült rá a króm oldal díszléc is.
Összességében nagyon jól mutat az autó ezzel a 3 króm kiegészítővel.

Fotó!

kutunyó.

Oké! Akkor jön pár krómos kép. Persze csak egyenként, mert nem enged a rendszer nagyobbacska képeket.

1.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.07 18:40:24 írta Beken »
BekeN

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #734 Dátum: 2009.02.07 17:06:47 »
2.

[a csatolmányt egy admin törölte]
BekeN