Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 710666 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #645 Dátum: 2009.01.27 15:46:10 »
Dácsia a hegyen:

http://www.youtube.com/watch?v=Av0VsTxJd78

 :cool2:


Ha már Ken Block-nál tartunk, akkor ezt csinálja valaki utána!!! http://video.kenblockracing.com/flash/player/
/A legelső videó/
Betört végre Amerikába az európai nagy rali!!!
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.27 15:48:03 írta Beken »
BekeN

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Avensis III.
« Válasz #646 Dátum: 2009.01.27 16:18:58 »
 :offtopic:

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #647 Dátum: 2009.01.27 16:30:45 »
:offtopic:

Sorry.
ezt még engedjétek meg:



ON

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #648 Dátum: 2009.01.27 18:20:02 »
...mondjuk az ilyen fotok max onamitasra valok :cool2:

szoval nekem akkor is egy tuzrolpattant daria ugrik be rola elsore mindig:
sub - http://us.autos1.yimg.com/img.autos.yahoo.com/izp/subaru_outback_25i_2008_exterior_sideview_640x480.jpg
dac - http://www.daciaklub.hu/pix/cikk/history/1300b.jpg
dac - http://totalcar.index.hu/images/testbemutato/dacia/dacia_02.jpg

"Önámításra", mi? Elhiszed, hogy láttam már néhány Dacia kombit, meg pár Outbacket is, mármint élőben, nemcsak fotón? Hasonlítanak, ja... Mindkettőnek négy kereke van meg kombi kasztnija. Már ne is haragudj, de ilyen képtelen összehasonlítást életemben nem hallottam még  ::) ... Na mindegy, peace, hagyjuk  :flowers:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Avensis III.
« Válasz #649 Dátum: 2009.01.27 19:42:21 »
Amíg kicserélték a kesztyűtartóm, volt időm alaposan megvizslatni az új Avensist, egy kombit és egy sedant (Sol).
A műszerfal elsőre keménynek tűnik, de tapintásra nem az. Bár a korábbi "pöttyözött" rücskösséget "csíkozottra" változtatták és emiatt is kissé ridegebb a tapintása. Kissé szögletesebb lett így a forma.
A kézifékkar eltűnt, helye felszabadult, de csak egy pohártartó került a váltó és a könyöklő közé. A könyöklő egyfedeles, elcsúsztatható tetejű.
A TRC gombja lekerült egészen a lábhoz, nehezen elérhető.
A gázpedálnál jobbra be van mélyítve a váltóalagút, ezért nagyon kényelmesen elfér a jobb láb.
Az ülés minhta kissé mélyebb pozícióba került volna.
A hátsó ülések nem tűntek olyan kényelmesnek, mint az Ave II-ben, ugyanolyan kényelmesen be tudtam ülni magam mögé.
Eltűnt a kardánalagút, így a hátul középre ülők lába jobban elfér.
Nincs 12V csatlakozás hátrafelé, a könyöklő hátsó részén.
A kihajtható hátsó könyöklő nem sikerült olyan jóra, mint a II-ben, van viszont síalagút, amin be lehet turkálni a csomagtérbe.
Az első ülések fejtámlájának hátulját kemény műanyagra cserélték, nekem nem tetszik. Meg gondolom lefejelni is kellemetlenebb.
A hátsó ajtókon nagyon furcsa, hogy az ablakkeret íve hegyesen ki van domborítva hátrafelé, az ajtó kinyitásakor könnyen megütheti magát, aki nem figyel rá.
A kombi csomagterének alja 3 szintes: van a kárpitozott sík felső rész. Ezt felemelve egy rekeszes emelethez jutunk, amit szintén ki lehet emelni, ez alatt még újabb értékes rekeszek vannak a pótkerék mellett.
Nekem nagyon tetszik, hogy végre a karosszéria kialakítása olyan, hogy plusz sárfogó gumi nélkül sem csapják a kerekek a hátul jövők pofájába a szmötyit. Elől és hátul is ívese ki- és lefelé van domborítva.
A kerekek elmentek ballonosabb irányba: alap 205/60R16, eggyel feljebb meg 215/55R17
A Sedan megmaradt antenna nélkülinek, de a Wagon tetőntennás. A Wagonhoz van tetőspoiler és tetősín.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Avensis III.
« Válasz #650 Dátum: 2009.01.27 20:12:19 »
És akkor a felszereltségek:
Alapban jár a TRC és VSC
Alap a ledes féklámpa
Alap a kikapcsolható utaslégzsák
A benzinesek is 6-os váltót kaptak
Alapban csak elől van villanyablak
A Sol csomag puritánabb lett, érdekes módon az ablaktörlő esőérzékelős, de a tükör már nem sötétedik automatikusan.
Van deréktámasz a vezetőülésben.
Anyósülés magassága nem állítható.
Van viszont Bluetooth az audiórendszerbe építve.
Nincs könnyűfém felni

Ha ennél többet akarunk, akkor Exe csomag kell:
Van elektrokróm tükör
17-es könnyűfém felni
Smart key rendszer
Külső tükör motoros behajtása
Fém küszöbborítás
Hátsó ablak árnyékoló
6-lemezes CD-tár
11 hangszóró
Bi-Xenon, kanyarkövetéssel, fényszórómosóval

A navi felára barátibb lett, Sol-hoz 245e, 6.5 ''-os kijelzővel, Exe-hez 465e, 7 ''-os kijelzővel, 10Gb HDD Jukebox-szal és tolatókamerával.

És lehet választani Multidrive rendszert, ami egy 7-sebességes CVT automata váltó, szekvenciális móddal is.

A dízelek részecskeszűrővel szereltek, a 2.2-es motoroknál NOx szűrő is van. Szintén a dízeleknél van Prémium csomag is, már a 150 lovas válozattól kérhető, ebben van bőrkárpit, hátsó oldalablak árnyékoló, elektromos ülés és kormányoszlop állítás, ülésfűtés, parkolóradar, panorámatető és ütközéselleni védelemmel ellátott adaptív tempomat.
A 177 lovas változat eetében a Premium csomag 18 ''-os kerekeket tartalmaz, 225/45 gumikkal.

A dízelek kareszterikája változott némileg, a 126 lovas nyomatéka nőtt 310 Nm-re és 1800-2400 között használható, átlagfogyija elvileg 3 decivel csökkent. A 150 lovas 340 Nm-es lett, 2000-2800 között.

A benzinesek is megváltoztak, az 1.6-os 132 lovas lett, az 1.8-as meg 147 lovas. Átlagfogyija és végsebessége elvileg azonos a két motornak. 2.0 és 2.4 egyelőre nincs.

No, így hirtelen ennyi.

Asszem meg kell várni, míg a felszereltségcsomagok kissé átalakulnak. Ha most szeretném megvenni hasonló felszereltséggel az Avét, akkor az Exe-t kellene választanom, de 5-ajtóst még így sem kapnék, metálfénnyel és egyéb apró kütyükkel (tolatószenzor, riasztó ablakemelő funkcióval) jó 2 millával többet kéne otthagynom. Okés, kapnék pár egyéb kapcsolt holmit.

'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #651 Dátum: 2009.01.27 22:16:37 »
Szintén a dízeleknél van Prémium csomag is

Furcsa ez az executive "downgrade".
Bár azt anno sem értettem, hogy az Ave II esetében miért van exe és premium, hiszen a kettő között csak egy elektromos napfénytető volt a különbség... az exe javára. Ami csak a 2.4-es mocis exéhez járt.... Cserébe a premium felszereltség (ami ugye ugyanaz volt mint az exe) csak D-CAT mocihoz volt rendelhető...
Viszont ha valaki 177 lovat akart, nem párosíthatta executive felszereltséggel... viszont sol-al igen... ha sok volt a premium...  :yawn:
Na most akkor ezek után ne lepődjünk meg ha ezt tovább bonyolították...

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Avensis III.
« Válasz #652 Dátum: 2009.01.27 23:07:36 »
Egy-két apróságot hozzátennék ha szabad:

Idézet
Nincs 12V csatlakozás hátrafelé, a könyöklő hátsó részén.
Helyette bekerült a könyöklő alatti tárolórekeszbe. Bizonyára azért nem tünt fel Neked, mert az elülső részén van, elég eldugott helyen. Ugyancsak itt kap helyet az Aux jackdugó is, bár az lehet hogy felszereltségfüggő.
Idézet
Az első ülések fejtámlájának hátulját kemény műanyagra cserélték, nekem nem tetszik. Meg gondolom lefejelni is kellemetlenebb.
Azért készültek két részből, mert aktívak. Mondjuk ettől még lehetett volna szövettel burkolni a hátulját. Amúgy egy teljesen mechanikus szerkezet, ha derék résznél jó erősen megnyomod az ülés támláját, akkor a fejtámla előre mozdul.
Idézet
A Sedan megmaradt antenna nélkülinek, de a Wagon tetőntennás. A Wagonhoz van tetőspoiler és tetősín.
A Wagonba is ugyanúgy az egyik hátsó oldalablakba van beépítve az antenna, a tetőn lévő pedig egy második plusz... Ugyanis a rádió elvileg két tuneres!
Xanyi

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #653 Dátum: 2009.01.27 23:21:26 »
Szintén a dízeleknél van Prémium csomag is, már a 150 lovas válozattól kérhető, ebben van bőrkárpit, hátsó oldalablak árnyékoló, elektromos ülés és kormányoszlop állítás, ülésfűtés, parkolóradar, panorámatető és ütközéselleni védelemmel ellátott adaptív tempomat.

Itt is vannak kavarások, tudtommal a hátsó oldalablak árnyékoló csak a Sedan kivitelhez jár, a panorámatető meg csak a Wagonhoz. Akinek netán mindegyik extra kellene, az bizony úgy járt.  :szemez:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #654 Dátum: 2009.01.28 09:29:37 »
Itt is vannak kavarások, tudtommal a hátsó oldalablak árnyékoló csak a Sedan kivitelhez jár, a panorámatető meg csak a Wagonhoz. Akinek netán mindegyik extra kellene, az bizony úgy járt.  :szemez:

Ezen a szinten a wagonnak már sötétített üvegei vannak a B-oszloptól hátrafelé, így az felesleges.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #655 Dátum: 2009.01.28 12:06:39 »
Láttam a neten az Avensis reklámját, ha jól maradt meg február 7-8.-a lesz a "bemutatkozó hétvége".
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #656 Dátum: 2009.01.28 12:12:44 »
Ezen a szinten a wagonnak már sötétített üvegei vannak a B-oszloptól hátrafelé, így az felesleges.

Szerintem ez megint ízlés dolga, én pl nem szeretem a sötétítést (persze ez attól is függ milyen mértékű lenne), a fóliázástól meg hányingert kapok, a napfényrolót viszont tudom értékelni. Ez nálam egy kényelmi extrának számít.

Mondjuk vicces, hogy 2009-ig kellett arra várni, hogy a Toyota egyáltalán kínáljon ilyen opciót (hátsó oldalsó rolók), a konkurencia nagy része azért már régesrégen bevezette ebben a kategóriában.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #657 Dátum: 2009.01.28 14:33:52 »
1. "Meg gondolom lefejelni is kellemetlenebb."
2. "A Sedan megmaradt antenna nélkülinek, de a Wagon tetőntennás. A Wagonhoz van tetőspoiler és tetősín."

1.  :) :lol: Ez nem semmi kis mondatocska!  :D  [rohog]
2. Meg van egy, a leghátsó jobbos ablakba integrált antenna is! Azt hiszem, így dupla RDS-es vagy mifene?
BekeN

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #658 Dátum: 2009.01.28 14:42:02 »
Ezen a szinten a wagonnak már sötétített üvegei vannak a B-oszloptól hátrafelé, így az felesleges.

Szerintem ez megint ízlés dolga, én pl nem szeretem a sötétítést (persze ez attól is függ milyen mértékű lenne), a fóliázástól meg hányingert kapok, a napfényrolót viszont tudom értékelni. Ez nálam egy kényelmi extrának számít.

Mondjuk vicces, hogy 2009-ig kellett arra várni, hogy a Toyota egyáltalán kínáljon ilyen opciót (hátsó oldalsó rolók), a konkurencia nagy része azért már régesrégen bevezette ebben a kategóriában.

A fóliázás nagyon is jó dolog!
Úgy jó, ha körbe van fóliázva! Persze a szélvédő kivételével!
Én szeretem!
Ne félj, Pesten nem is dudál rám senki, ha pofátlan vagyok!  :D

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.28 14:45:25 írta Beken »
BekeN

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #659 Dátum: 2009.01.28 16:48:21 »
Ezen a szinten a wagonnak már sötétített üvegei vannak a B-oszloptól hátrafelé, így az felesleges.

Szerintem ez megint ízlés dolga, én pl nem szeretem a sötétítést (persze ez attól is függ milyen mértékű lenne), a fóliázástól meg hányingert kapok, a napfényrolót viszont tudom értékelni. Ez nálam egy kényelmi extrának számít.

Mondjuk vicces, hogy 2009-ig kellett arra várni, hogy a Toyota egyáltalán kínáljon ilyen opciót (hátsó oldalsó rolók), a konkurencia nagy része azért már régesrégen bevezette ebben a kategóriában.

A fóliázás nagyon is jó dolog!
Úgy jó, ha körbe van fóliázva! Persze a szélvédő kivételével!
Én szeretem!
Ne félj, Pesten nem is dudál rám senki, ha pofátlan vagyok!  :D

Ha jol latom akkor tenyleg nagyon korbe vagy foliazva, csak ne hogy 1 rendor dudaljon majd rad  ::)
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel