Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 710357 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #480 Dátum: 2009.01.18 17:49:06 »
Szóval oké, hogy X márkát 5-10%-al olcsóbban megveszel, de egyrészt nem biztos, hogy ugyanaz a felszereltség lesz, másrészt 5 év múlva sokkal többet veszít az árából általában.
Bár így lenne...

 :yes:
Alig egy éve a 10 éves elmúlt Carina E-met eladtam 1.150.000Ft-ért!!! ÉS HA EGY NAPPAL ELŐBB JÖTT VOLNA MEG A KÖVETKEZŐ ÉRDEKLŐDŐ, MÉG TÖBBÉRT IS ELMENT VOLNA!!! SOK MÁS MÁRKA MEGIRIGYELHETNÉ!!! Persze vannak kivételek
LEXUS  :devil: Na jó...
BekeN

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Avensis III.
« Válasz #481 Dátum: 2009.01.18 17:50:06 »
ÉRDEKES!!! EZT A MONDATOT CSAK A TOYOTA, ILLETVE LEXUS ÉRTÉKESÍTŐKTŐL HALLOTTAM CSAK!!!

Mert ez egy világméretű Toyota összeesküvés. Tokióban fejlesztették ki ezt a mondatot a Toyota értékesítőknek. Kötelező használni.

De miért kell kiabálni?
 :szemez:

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #482 Dátum: 2009.01.18 17:51:05 »
ÉRDEKES!!! EZT A MONDATOT CSAK A TOYOTA, ILLETVE LEXUS ÉRTÉKESÍTŐKTŐL HALLOTTAM CSAK!!!

Mert ez egy világméretű Toyota összeesküvés. Tokióban fejlesztették ki ezt a mondatot a Toyota értékesítőknek. Kötelező használni.

De miért kell kiabálni?
 :szemez:

 :flowers: ::):surrender:  :whistling:
BekeN

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #483 Dátum: 2009.01.18 17:52:24 »
A kevesebb káros anyag kibocsátást úgy lehet elérni, hogy jobban  elégetjük az üzemanyagot és ez hozta az emelkedett teljesítményt meg az AveIII-nak! De mennyire lesz tartós?  :hmmmm: Jó nem arról beszélek, hogy 150e km és motorgenerál, de azért kíváncsi vagyok kicsit!

Nem hiszem, hogy jelentős különbség lenne tartósságban egy 1.8/129 LE és egy 1.8/147 LE motor között. Utóbbi sem az a túlhegyezett kategória, ráadásul a nagyobb teljesítmény/nyomaték miatt nem is kell annyira pörgetni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #484 Dátum: 2009.01.18 17:53:33 »
A kevesebb káros anyag kibocsátást úgy lehet elérni, hogy jobban  elégetjük az üzemanyagot és ez hozta az emelkedett teljesítményt meg az AveIII-nak! De mennyire lesz tartós?  :hmmmm: Jó nem arról beszélek, hogy 150e km és motorgenerál, de azért kíváncsi vagyok kicsit!

Nem hiszem, hogy jelentős különbség lenne tartósságban egy 1.8/129 LE és egy 1.8/147 LE motor között. Utóbbi sem az a túlhegyezett kategória, ráadásul a nagyobb teljesítmény/nyomaték miatt nem is kell annyira pörgetni.

Ez igaz!!!  :hmmmm:
BekeN

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re: Avensis III.
« Válasz #485 Dátum: 2009.01.18 20:58:23 »
Nem hiszem, hogy jelentős különbség lenne tartósságban egy 1.8/129 LE és egy 1.8/147 LE motor között. Utóbbi sem az a túlhegyezett kategória, ráadásul a nagyobb teljesítmény/nyomaték miatt nem is kell annyira pörgetni.
Hát igen, korábban volt egy 1.8/192 lovas motor is bizonyos Corollákban... ;)
music     

empé

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re: Avensis III.
« Válasz #486 Dátum: 2009.01.19 12:01:02 »
A WIL rendszer már a régebbi Avensisben is benne volt.

"Whiplash Injury Lessening (WIL)

Toyota front seats incorporate a "Whiplash Injury Lessening" design to help minimize the risk of neck whiplash injuries to upper vertebrae in low-speed rear end collisions. WIL seatback frames are carefully designed to yield in a controlled fashion in rear-end crashes to reduce the forward acceleration of occupants' torsos. This design feature helps lessen the differential motion of head and torso, which is the cause of whiplash. As part of Toyota's commitment to leading safety research, WIL seats were first developed using computer aided design, and then tested in real life crash situations."


Ez nem aktív fejtámlának hangzik. Az új Avéban pedig aktív fejtámlák vannak az árlista szerint.


A WIL "rendszer" egy mechanikus alapon működő dolog amit már a Yarisba is szereltek ,hátsó ráfutásos ütközésnél a felső test megnyom egy a fejtámlát vezető "csövet" ami így előre billenti a fejtámlát.
Az avensisben egy teljesen új megoldás van, a háttámlába van beépítve egy érzékelő és ez indítja a fejtámla elejét (ezért olyan szokni kell még kinézetű) ami kb 4 cm-t jön előre, megtámasztva a fejet.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #487 Dátum: 2009.01.19 12:49:21 »
Angol és spanyol fórumokon is azt olvasom, hogy akik látták és beleültek az új Avensisbe, nincsenek elájulva tőle. Sokan a szerényebb felszereltséget is felhozzák, és hogy nincsen akkora ugrás mint a II-es esetében volt. Mindenki többet várt az autótól, az autó eddigi legnagyobb értéke (ár-szolgáltatás) pedig mintha eltűnt volna.

Azért ezekről magam szeretnék majd meggyőződni, de könnyen előfordulhat, hogy 10 hűséges év és 4 Avensis után (ebből 2 jelenleg is a családban szolgál megbízhatóan) elpártolunk a modelltől.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Avensis III.
« Válasz #488 Dátum: 2009.01.19 12:53:33 »
Nem tudom miért kéne minden modellváltásnál valami forradalmit csinálni. Az, hogy nem forgatták fel az egész autót, szerintem csak azt bizonyítja, hogy a kifutó modell is jó volt.
Az ár/érték arányhoz meg annyit, hogy az alapár a benzinesnél 300 a dízelnél 500 ezer forinttal nőtt.
Ami figyelembe véve az inflációt, hogy egy új autót kapunk, szerintem nem drasztikus áremelkedés.
Számomra a beülés abszolút nem volt negatív élmény. Továbbra is jónak érzem az autót, igaz, menni még nem tudtam vele.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #489 Dátum: 2009.01.19 13:01:54 »
Ezért írtam én is, hogy személyesen szeretnék meggyőződni a dolgokról.
De ahogy már korábban is írtam óriási negatívum, hogy nem jön hozzánk a 2 literes benzines.
Mi megszoktuk a kényelmet, ezért az Aut váltó és a tempomat egyaránt "követelmény" (jobban mondva elvárható/összeegyeztethető extra kellene hogy legyen). Ugyebár ez a 2 apróság az 1.8-as mocival nem kombinálható, csak ezért dízel motorral meg biztosan nem választanánk az autót...

Szóval egyelőre itt tartunk. Nem is tudom ezt a szerény igényünket hogyan tudná kielégíteni az új Avensis. Vagy külföldről kellene behozni egy 2 literes benzinest, vagy keresnünk kellene egy másik Toyota modellt.  :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis III.
« Válasz #490 Dátum: 2009.01.19 13:10:12 »
Mi megszoktuk a kényelmet, ezért az Aut váltó és a tempomat egyaránt "követelmény" (jobban mondva elvárható/összeegyeztethető extra kellene hogy legyen). Ugyebár ez a 2 apróság az 1.8-as mocival nem kombinálható, csak ezért dízel motorral meg biztosan nem választanánk az autót...

Láttam már olyan véleményt a neten, hogy valaki ezért vett Priust, mert így kapott automata váltót és tempomatot. Néha nagyon érthetetlen a Toyota üzletpolitikája...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #491 Dátum: 2009.01.19 13:18:09 »
Egyébként így a szmogriadó után felmerült egy Hibrid lehetősége is, a jóval kedvezőbb regadóról már nem is beszélve.
Nekem személy szerint a Camry hibrid változata jobban bejön (csak ne lenne az a nevetséges méretű csomagtere), de persze kíváncsian várom az új Prius tesztvezetésének a lehetőségét is.

A szülők egy 2.4-es Aut váltós Executive Avensist hajtanak, e helyett kellene majd találni egy teljesítményben, belső - csomagtér méretben és persze kényelemben hasonló tudású autót (lehetőleg Toyotát, mert az már jópárszor bizonyított).  :yes:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Avensis III.
« Válasz #492 Dátum: 2009.01.19 13:35:06 »
Nekem Avensis II-es után is kevésbé minőségi benyomást keltett az aktuális Mazda 6 beltere. Szép, nincs vele gond, de egész egyszerűen nem annyira minőségi.

??????????? :eek: :wacko: :no: :helpsmilie:   Ultel benne? Vezetted? Az uj 6-osrol beszelunk?  :eek: Kizart dolog :excl: Kizart. Elkepzelhetetlen. Itt valami tevedes lesz... :surrender:
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

Sanyesz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
Re: Avensis III.
« Válasz #493 Dátum: 2009.01.19 14:04:49 »
Nekem Avensis II-es után is kevésbé minőségi benyomást keltett az aktuális Mazda 6 beltere. Szép, nincs vele gond, de egész egyszerűen nem annyira minőségi.

??????????? :eek: :wacko: :no: :helpsmilie:   Ultel benne? Vezetted? Az uj 6-osrol beszelunk?  :eek: Kizart dolog :excl: Kizart. Elkepzelhetetlen. Itt valami tevedes lesz... :surrender:
Na végre egy támogató  ;), csak a ki ne bannoljanak innen! :D  :devil:

deccc

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Avensis III.
« Válasz #494 Dátum: 2009.01.19 15:15:02 »
Kiváncsi vagyok már nagyon erre az autóra. Képek alapján nekem nagyon tetszik. Szerintem azért elég jelentős a formai változás a II.-hez képest, főleg kívűlről. Belül valóban nem tűnik olyan nagynak az átalakulás, de haát ha egyszer valami jó, azon minek nagyon változtatni?
RAV4 HYBRID 2020