Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 710997 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #300 Dátum: 2008.12.25 07:28:30 »
Ja, a Corollával kezdték, aztán most meg az Avensis. Borzasztóan bosszant, még ha pillanatnyilag nem is érint, meg remélhetőleg még jó 10 évig nem is fog ;) Remélem legalább a Prius megmarad liftbacknek a jövőben is.

Az azért felettébb valószínű  :yes: ... Amúgy meg valahol ez a modellszűkítés persze a túlélés kulcsa, csak mint mindent, nyilván ezt is túlzásba lehet vinni  :whistling: ... Az mondjuk tény, hogy ha megnézed, az Avensis legtöbb konkurrensének is csak szedánja meg kombija van - tisztelet a kivételnek, de az biztos, hogy a legkevésbé kelendő változat a középkategóriában az ötajtós. Nyugaton (azaz a fő piacokon) elsősorban kombit vesznek ebben az osztályban az emberek; a nem családos/konzervatív kisebbség szedánt; ötajtóst meg, hát... egy szűk maradék réteg. Ami azt illeti, ötajtós és kombi közül én is az utóbbit venném. LB Carinánk és Avénk is azért lett, mert nem találtunk normális kombit.

Viszont a Corolla, azaz a kompakt kombi kiiktatása számomra vita nélkül a "baromság" kategóriába tartozik  :nono: ... Dehát ez van.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #301 Dátum: 2008.12.25 14:32:16 »
Az mondjuk tény, hogy ha megnézed, az Avensis legtöbb konkurrensének is csak szedánja meg kombija van - tisztelet a kivételnek, de az biztos, hogy a legkevésbé kelendő változat a középkategóriában az ötajtós.
A Vectrának, Mondeonak, Lagunának, Mazda 6-nak, Primeréának bizony van 5ajtósa, talán még a C5-nek is. Most más hirtelen nekem sem jut eszembe. De visszatérve a Toyotára, azért megdöbbentő számomra, hogy a jelenlegi ráncfelvarrott Ave II csomagtartó méretei a szedán és a kombi esetén ugyanúgy 520 liter, míg a liftback 510 lityi. Azt gondoltam volna ránézésre, hogy a kombi legalább 50 literrel nagyobb, mint a liftback.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Avensis III.
« Válasz #302 Dátum: 2008.12.25 14:53:48 »
Ablakig mérve...
De a kombi ugye felette is pakolható.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #303 Dátum: 2008.12.25 14:57:22 »
Az mondjuk tény, hogy ha megnézed, az Avensis legtöbb konkurrensének is csak szedánja meg kombija van - tisztelet a kivételnek, de az biztos, hogy a legkevésbé kelendő változat a középkategóriában az ötajtós.
A Vectrának, Mondeonak, Lagunának, Mazda 6-nak, Primeréának bizony van 5ajtósa, talán még a C5-nek is. Most más hirtelen nekem sem jut eszembe. De visszatérve a Toyotára, azért megdöbbentő számomra, hogy a jelenlegi ráncfelvarrott Ave II csomagtartó méretei a szedán és a kombi esetén ugyanúgy 520 liter, míg a liftback 510 lityi. Azt gondoltam volna ránézésre, hogy a kombi legalább 50 literrel nagyobb, mint a liftback.

Hát ezek ugye ablakvonalig (kalaptartóig) mérve értendő értékek.

Ami a felsorolt típusokat illeti: Vectrának volt ötajtósa, de pl. ha jól rémlik, az utód Insigniának már nincs. Mondeo és Mazda 6 stimmel, Laguna pedig asszem alapban ötajtós, abból nincs is szedán. C5-ből tutira nincs ötajtós, csak szedán és kombi. Primerának pedig már megszűnt a gyártása. Tehát ha kifut az Ave II illetve elfogynak az utolsó Vectrák, akkor - a Laguna mellett - már csak a Mondeoból meg a Mazda 6-ból lesz ferdehátú. A trend egyértelmű  ::) ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #304 Dátum: 2008.12.25 15:30:57 »
Hoppá, ezt nem tudtam, hogy ablakig mért adatokat adnak meg. Akkor jól sejtettem, hogy a kombinak nagyobbnak kell lennie :)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #305 Dátum: 2008.12.25 16:06:06 »
Hoppá, ezt nem tudtam, hogy ablakig mért adatokat adnak meg. Akkor jól sejtettem, hogy a kombinak nagyobbnak kell lennie :)

Ezt adnak meg mindig tól-ig adatot. Az első mindig maga az alap csomagtartó, a második a lehetséges legnagyobb raktér, lehajtott hátsó ülésekkel, plafonig pakolva. Kombik esetében ez jellemzően kb. 3-3.5-szerese az alapadatnak.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #306 Dátum: 2008.12.25 16:30:31 »
Ja, a Corollával kezdték, aztán most meg az Avensis. Borzasztóan bosszant, még ha pillanatnyilag nem is érint, meg remélhetőleg még jó 10 évig nem is fog ;) Remélem legalább a Prius megmarad liftbacknek a jövőben is.

Az azért felettébb valószínű  :yes: ... Amúgy meg valahol ez a modellszűkítés persze a túlélés kulcsa, csak mint mindent, nyilván ezt is túlzásba lehet vinni  :whistling: ... Az mondjuk tény, hogy ha megnézed, az Avensis legtöbb konkurrensének is csak szedánja meg kombija van - tisztelet a kivételnek, de az biztos, hogy a legkevésbé kelendő változat a középkategóriában az ötajtós. Nyugaton (azaz a fő piacokon) elsősorban kombit vesznek ebben az osztályban az emberek; a nem családos/konzervatív kisebbség szedánt; ötajtóst meg, hát... egy szűk maradék réteg. Ami azt illeti, ötajtós és kombi közül én is az utóbbit venném. LB Carinánk és Avénk is azért lett, mert nem találtunk normális kombit.

Viszont a Corolla, azaz a kompakt kombi kiiktatása számomra vita nélkül a "baromság" kategóriába tartozik  :nono: ... Dehát ez van.

Igen! Én is sajnálom, hogy nincs kombi Corolla!
BekeN

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Avensis III.
« Válasz #307 Dátum: 2008.12.28 15:24:52 »
Viszont a Corolla, azaz a kompakt kombi kiiktatása számomra vita nélkül a "baromság" kategóriába tartozik  :nono: ... Dehát ez van.

Ezért nem lett Toyotám. Ha két hónappal tovább gyártották volna, ma egy Rolla komiban ülnék...  :ph34r: De nem panaszkodom, nagyon bejött az egyterűzés, a magasabb fogyasztás ellenére is.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #308 Dátum: 2008.12.29 21:12:07 »
Viszont a Corolla, azaz a kompakt kombi kiiktatása számomra vita nélkül a "baromság" kategóriába tartozik  :nono: ... Dehát ez van.

Ezért nem lett Toyotám. Ha két hónappal tovább gyártották volna, ma egy Rolla komiban ülnék...  :ph34r: De nem panaszkodom, nagyon bejött az egyterűzés, a magasabb fogyasztás ellenére is.

Hasznát egyterűből is találhattál volna Toyotát ;) ... De mindegy, ezt nem szívózásnak szántam, ismerem az indokaidat.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Avensis III.
« Válasz #309 Dátum: 2008.12.30 13:44:33 »
Hasznát egyterűből is találhattál volna Toyotát ;) ... De mindegy, ezt nem szívózásnak szántam, ismerem az indokaidat.
Az első szériás COV nem tetszik. Ütős dieselben meg tudtommal nem is volt...
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #310 Dátum: 2008.12.30 20:07:12 »
Azt elég gyorsan le is váltották, talán 2 évig sem volt gyártásban.
De hogy ON is legyek, sajnos Verso sem lesz az új Avensisből.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #311 Dátum: 2008.12.30 20:22:23 »
Hasznát egyterűből is találhattál volna Toyotát ;) ... De mindegy, ezt nem szívózásnak szántam, ismerem az indokaidat.
Az első szériás COV nem tetszik. Ütős dieselben meg tudtommal nem is volt...

Hát azért a kétliteressel tudott mozogni, ha nem is teljesen annyira, mint az SC-d. De persze én az SC alternatívájaként a Verso II-re gondoltam.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #312 Dátum: 2008.12.31 11:44:09 »
Spanyoloknál már rendszámos tesztautó is van. 2.2 150CV Wagon panoráma tetővel (ami ha jól értettem még csak ki sem nyitható)


« Utoljára szerkesztve: 2008.12.31 11:45:57 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #313 Dátum: 2008.12.31 11:52:52 »
A gumik tekintetében állítólag a 17-es felnikre 215/55-ös, a 18-asokra 225/45-ös, míg a 16-osokra 205/60!!!-as kerül. Ez utóbbi állítólag nagyon bénán fest az autó összképét illetően, túl ballonos. De ez majd élőben kiderül.
Örvendetes, hogy állítólag a tükrök kezelőszervei végre megvilágítást kapnak.
Másik érdekes részlet az első ablaktörlő lapát:


Negatívumként említik, hogy az eddigi szélvédőbe integrált antenna helyett újra visszaköszön a hagyományos változat, és állítólag a bőrülések sem lesznek már perforáltak.

A korány nekem bejön
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #314 Dátum: 2008.12.31 11:57:22 »
És ezzel be is fejezem. ;)


2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61