Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 703724 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Avensis III.
« Válasz #285 Dátum: 2008.12.17 12:35:26 »
Mert annak említésre sem méltó az ára...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #286 Dátum: 2008.12.17 17:15:31 »
Ahogy nézem, ez a kétliteres benzines egy új motor, nem a mostani D4 továbbfejlesztése!

Ezt miből látod? Szerintem is újak ezek a motorok, de nemcsak a kétliteres. (Mármint a benzinesek.)

Amúgy szomorú tréfa, hogy nálunk a kétliterest nem is árulják majd  :no: ... Ekkora batár autót csak 1.6-os és 1.8-as benzinmotorokkal árulni? Bolondok ezek :ph34r:?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #287 Dátum: 2008.12.17 19:16:51 »
Ahogy nézem, ez a kétliteres benzines egy új motor, nem a mostani D4 továbbfejlesztése!

Ezt miből látod? Szerintem is újak ezek a motorok, de nemcsak a kétliteres. (Mármint a benzinesek.)

Amúgy szomorú tréfa, hogy nálunk a kétliterest nem is árulják majd  :no: ... Ekkora batár autót csak 1.6-os és 1.8-as benzinmotorokkal árulni? Bolondok ezek :ph34r:?

Lehet, hogy az árak miatt döntöttek így. Naszóval vezettem 1.8-as kézi váltós alap felszereltséggel, és 2.2-es dízelt automatával, minden extrával. A lényeg, hogy az Avensis maradt ami volt- egy relaxációs központ. Tök mindegy mit csinálsz, merre jársz, a kocsi ban csönd, nyugalom és béke van. Az anyagok szépek és jók, az összeszerelés igen jó. Az ergonómia viszont nem hibátlan. A kupé szerűen előre nyúló A oszlop bizony tud zavarni. A navi túl lentre került, ki a látószögből, sokat kell lenézni az útról. A kézifék gombját csak kotorászva érni el, mint ahogy a sávbantartó bekapcsolóját is. Viszont az elektromos kormány a legjobbak között van - inkább Audis, mint BMW-s. A kézi váltót tanítani kéne. Az automatát úgyszintén, csak azt arra, hogy másképp működjön. Sík úton, kézzel kapcsolgatva remek, de emelkedőn, gyorsításnál annyira abszurdan takarékosan akar működni, hogy össze-vissza, legalábbis a helyzetnek nagyon nem megfelelően kapcsolgat. Szerencsére még van idő a javításra, az automatás dízelek csak márciusban jönnek.
A panoráma tető pazar, a zajszigetelés példás. Az 1.8-as benzines már döbbenetesen kis fordulaton is elég nyomatékos, de a komfort miatt sokkal lagymatagabbnak érezni, mint amilyen. Nekünk teszten, dugóval, Alpok mászással 7.4-et fogyasztott, hasonló úton, de más útvonalon a dízel 8.2-őt.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Avensis III.
« Válasz #288 Dátum: 2008.12.17 19:57:48 »
Mert annak említésre sem méltó az ára...

A spanyol fórumon azt írták erre, hogy a D-Cat később lesz bevezetve, így utat engedve a kisebbik 2.2-es térhódításának. Náluk vagy a nagyon spórolós kisdízelt vitték, vagy a csúcsmotort.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #289 Dátum: 2008.12.17 20:39:57 »
Mert annak említésre sem méltó az ára...

A spanyol fórumon azt írták erre, hogy a D-Cat később lesz bevezetve, így utat engedve a kisebbik 2.2-es térhódításának. Náluk vagy a nagyon spórolós kisdízelt vitték, vagy a csúcsmotort.

Március. Nem lesz az olyan soká.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re: Avensis III.
« Válasz #290 Dátum: 2008.12.17 23:10:12 »
Ezt miből látod? Szerintem is újak ezek a motorok, de nemcsak a kétliteres. (Mármint a benzinesek.)
A többinél evidens is volt, a kétliteresnél pedig a köbcentiből. Az eddigi 199X volt, az új 1986.
Amúgy szomorú tréfa, hogy nálunk a kétliterest nem is árulják majd  :no: ... Ekkora batár autót csak 1.6-os és 1.8-as benzinmotorokkal árulni? Bolondok ezek :ph34r:?
Speciel az Xtrem által beírt spanyol árlistán sincs rajta... :excl:
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #291 Dátum: 2008.12.18 17:18:02 »
Lehet, hogy az árak miatt döntöttek így. Naszóval vezettem 1.8-as kézi váltós alap felszereltséggel, és 2.2-es dízelt automatával, minden extrával. A lényeg, hogy az Avensis maradt ami volt- egy relaxációs központ. Tök mindegy mit csinálsz, merre jársz, a kocsi ban csönd, nyugalom és béke van. Az anyagok szépek és jók, az összeszerelés igen jó. Az ergonómia viszont nem hibátlan. A kupé szerűen előre nyúló A oszlop bizony tud zavarni. A navi túl lentre került, ki a látószögből, sokat kell lenézni az útról. A kézifék gombját csak kotorászva érni el, mint ahogy a sávbantartó bekapcsolóját is. Viszont az elektromos kormány a legjobbak között van - inkább Audis, mint BMW-s. A kézi váltót tanítani kéne. Az automatát úgyszintén, csak azt arra, hogy másképp működjön. Sík úton, kézzel kapcsolgatva remek, de emelkedőn, gyorsításnál annyira abszurdan takarékosan akar működni, hogy össze-vissza, legalábbis a helyzetnek nagyon nem megfelelően kapcsolgat. Szerencsére még van idő a javításra, az automatás dízelek csak márciusban jönnek.
A panoráma tető pazar, a zajszigetelés példás. Az 1.8-as benzines már döbbenetesen kis fordulaton is elég nyomatékos, de a komfort miatt sokkal lagymatagabbnak érezni, mint amilyen. Nekünk teszten, dugóval, Alpok mászással 7.4-et fogyasztott, hasonló úton, de más útvonalon a dízel 8.2-őt.

Jól hangzik  :yes: ! Főleg, hogy eszerint a benzinesek igen kedvező fogyasztása nem csak katalógus-adat  :clap:

(Mondjuk azt nemtom, mit kell a dízellel ahhoz csinálni, hogy ennyit egyen a benzineshez képest, még ha automata is; de ez most nem is lényeges.)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #292 Dátum: 2008.12.18 17:19:21 »
Ezt miből látod? Szerintem is újak ezek a motorok, de nemcsak a kétliteres. (Mármint a benzinesek.)
A többinél evidens is volt, a kétliteresnél pedig a köbcentiből. Az eddigi 199X volt, az új 1986.
Amúgy szomorú tréfa, hogy nálunk a kétliterest nem is árulják majd  :no: ... Ekkora batár autót csak 1.6-os és 1.8-as benzinmotorokkal árulni? Bolondok ezek :ph34r:?
Speciel az Xtrem által beírt spanyol árlistán sincs rajta... :excl:

Akkor viszont lehet, hogy pusztán arról van szó, hogy a 2.0 némi késéssel követi a többit a piacon.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #293 Dátum: 2008.12.19 22:18:27 »
Ezt miből látod? Szerintem is újak ezek a motorok, de nemcsak a kétliteres. (Mármint a benzinesek.)
A többinél evidens is volt, a kétliteresnél pedig a köbcentiből. Az eddigi 199X volt, az új 1986.
Amúgy szomorú tréfa, hogy nálunk a kétliterest nem is árulják majd  :no: ... Ekkora batár autót csak 1.6-os és 1.8-as benzinmotorokkal árulni? Bolondok ezek :ph34r:?
Speciel az Xtrem által beírt spanyol árlistán sincs rajta... :excl:

Akkor viszont lehet, hogy pusztán arról van szó, hogy a 2.0 némi késéssel követi a többit a piacon.

Nem. A két literes benzines már van, de a TMH nem tervezi a behozatalát.

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Re: Avensis III.
« Válasz #294 Dátum: 2008.12.21 16:57:51 »
Most volt a HírTV Garázs c. műsorában!
"Már-már lexusos....!"
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #295 Dátum: 2008.12.22 01:20:56 »
Nem. A két literes benzines már van, de a TMH nem tervezi a behozatalát.

Létezik vmi hivatalos indoklás is az efféle hülyeségekre  ::) ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Avensis III.
« Válasz #296 Dátum: 2008.12.22 14:40:11 »
Gondolom elintéznék annyival, hogy az 1.8-as teljesítménye alig marad el tőle, ezért nem is döntenének annyian mellette. Magasabb a regadója, a kereskedések nem tudnának eladni belőle egy bizonyos kvótát, stb, stb, stb.

Gondolom ezért nem forgalmazzák itthon a Yaris TS-t sem.  :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #297 Dátum: 2008.12.23 21:25:34 »
Az 5. ajtó elhagyása miatt Toyotáék egy majdani felhasználót garantáltan vesztettek. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy ha más gyártónak ebben a kategóriában megéri liftback hátsót kialakítani, akkor a Toyota miért nem képes erre?  :fuk2:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #298 Dátum: 2008.12.24 19:07:10 »
Az 5. ajtó elhagyása miatt Toyotáék egy majdani felhasználót garantáltan vesztettek. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy ha más gyártónak ebben a kategóriában megéri liftback hátsót kialakítani, akkor a Toyota miért nem képes erre?  :fuk2:

Jó ideje játsszák ezt a szűkítést  ::) ... Nézd csak meg a Corollát. Mi még örülhetünk, hogy a szedán megmaradt. Nyugaton azt is törölték! A kombi ugye meg szinte mindenhonnan eltűnt. Én sem értem  :wacko:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #299 Dátum: 2008.12.24 21:28:26 »
Ja, a Corollával kezdték, aztán most meg az Avensis. Borzasztóan bosszant, még ha pillanatnyilag nem is érint, meg remélhetőleg még jó 10 évig nem is fog ;) Remélem legalább a Prius megmarad liftbacknek a jövőben is.