Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 711139 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Avensis III.
« Válasz #240 Dátum: 2008.10.17 09:26:35 »
A messze legolcsóbb némettel számolva durván 4,05M. Ha ebből levonom a szállíttatás árát és az ő sarzsijukat, akkor kb. 3,5M maradna, amihez hozzá kell adni azt az útiköltséget, amivel kijutnék az adott helyre, és amivel hazajutnék. Ehhez képest a hasznaltauto-n a legdrágábbat kínálják 3,65-ért.

A különbség nagyja a reg. adó miatt van....  Az itthonit már valaki egyszer forgalomba helyezte/befizette.Meg ők már az átírást is beleszámolják, míg az itthon plusz ktg
Nagyobb értékű autónál (5m felett) már százalékosan abszolút nem sokat kérnek... Viszont nekem nagyobb bajom  ezzel, hogy mivel használtautóról van szó... Szóval állapotfelmérés? Szemle? Vagy kivisznek magukkal, és én választom ki? Mi van akkor, ha képről tetszett az autó, idehozzák, és csalódás?!
Amúgy az korrekt, hogy tételesen leírják a költségeket.... Ritka és nagy értékű autók esetében lusta (akik megtehetik ::) ) emberek nagyon fognak örülni ennek a szolgáltatásnak....
Amúgy meg örülök, hogy már magyarul is elérhető a mobile :clap:
kisa
born to ride

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re: Avensis III.
« Válasz #241 Dátum: 2008.10.17 10:49:20 »
A különbség nagyja a reg. adó miatt van....  Az itthonit már valaki egyszer forgalomba helyezte/befizette.
Tudom, de a végeredmény szempontjából ez mindegy, erre is, arra is be kell(ett) fizetni.
Az átírás viszont valóban benne van, ez valamit javít az összképen. A konklúzió számomra ugyanaz: nem mernék így behozott autóval reszkírozni.
music     

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #242 Dátum: 2008.10.17 11:57:24 »
:offtopic:


Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #243 Dátum: 2008.10.18 20:24:49 »
Ezen is BOSCH fékek lesznek!?! Legalábbis a képen ez látszik!!!
De arra kiváncsi lennék, hogy a fűtés kapcsoló panelt hol gyárthatják. Vajon ezt is Magyarországon?

Egy itteni Toyota-alkatrészboltos szerint az Ave II-esek gyári első szerelésű fékeinél csak a hátsó fékbetétek BOSCH márkájúak (és ezeket sem a Bosch gyártja, csak forgalmazza!) - az első fékek "Pagid" márkájúak. Megnéztem az autónkon, mert még életemben nem hallottam ezt a Pagi nevet - mit ad Isten, igaza van az embernek. Hátsó fékbetét felirata: Bosch; elsőé: Pagid.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #244 Dátum: 2008.10.18 20:31:14 »
Én még aktuális Passatot füstölni nem láttam. Biztos van ilyen, de jó ritka lehet. Unokatestvéremék családjában 3 aktuális TDI Passat van, és egyik sem füstöl. Ez egy jó autó! Sokat vezettem, és vitába szállok bárkivel, aki számottevő saját tapasztalat nélkül az ellenkezőjét állítja. A sunkó magyar által az ebayen 30 euroért vett boxszal "tuningolt" autók alapján ne ítéljük már meg a típust úgy általában   :whistling:

5-ből 3 füstöl.

Én sem akarom az offolást folytatni, de ez az arány hatalmas túlzás. 5-ből 3? Viccelsz. Megismétlem, én még nem láttam aktuális dízel Passatot füstölni. Ami nem azt jelenti, hogy egy sem füstöl, de jó ritkának kell lennie az ilyeneknek, mert általában figyelem az autókat.

Az előző generáció, amit 2005-ig gyártottak - abból valóban elég sok füstöl. Mondjuk, 5-ből 1. Ha belegondolsz, már ez is meglehetősen magas arány. De ez az 5-ből 3, pláne az aktuális típus esetében, tényleg vicc.

(Persze ha "füstölés"-nek azt nevezzük, hogy erős gyorsításkor egy pillanatra kijön némi látható füst, akkor valóban füstölnek. De ennyire füstöl az összes többi dízel is, a Toyoták is. Továbbmennék: ennyire a benzines Avensisünk is füstöl.)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #245 Dátum: 2008.10.18 20:37:46 »
Viszont az automata váltónak nem tesz jót az állandó váltogatás (D-N, D-P).

Erről többféle véleményt találni a neten. Mindenesetre én megállásnál általában a féket nyomom, és viszonylag ritkán használom a 3, L fokozatokat (intenzívebb motorfékezésre).


Áttanulmányoztam ezzel kapcsolatosan néhány kezelési utasítást (pl. Camry, Corona), és nem írják, hogy ártalmas lenne az álló helyzetben N-be vagy P-be kapcsolás. Mondjuk, azt sem írják, hogy ártana, ha a féken állva tartod egy helyben a kocsit.

Nálam ez attól függ, hogy milyen hosszú a stop. Mondjuk, ha csak 10-15 mp, akkor nyomom a féket, D-ben. Ha hosszabb, akkor N és kézifék (hogy ne kelljen a P felé áttolni az R-en, illetve vicaverza). Körülbelül ott húzom meg időben a határvonalat, ahol kuplungos autónál döntök az üresben féken állás, illetve a kézifék behúzása között.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #246 Dátum: 2008.10.18 20:43:27 »
Ezt vágom, és a hogy írtam magam is gyakran használom a kéziféket, de azt továbbra sem tudom, hogy milyen kárt okoz a féknek, ha mégis azon ácsorgok, azaz milyen többlet költséggel számolhatok mondjuk 100.000 km-re vetítve?

Válasz az Általános/Fék topikban!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #247 Dátum: 2008.10.18 20:46:44 »
Találtam egy új AVE sajtófotót, nem tudok rájönni, hogy ez a kép hol készült. (úgy értem, az autón belül...)



itt van:
http://www.topspeed.com/cars/toyota/2009-toyota-avensis-ar64798/picture266501.html


Jobb hátsó ajtó, szvsz.

A háttérben mintha egy ülés lenne, szemből-jobbról fotózva...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #248 Dátum: 2008.10.18 21:07:09 »
(Persze ha "füstölés"-nek azt nevezzük, hogy erős gyorsításkor egy pillanatra kijön némi látható füst, akkor valóban füstölnek. De ennyire füstöl az összes többi dízel is, a Toyoták is. Továbbmennék: ennyire a benzines Avensisünk is füstöl.)

Benzines Ave II fustol eroteljes gyorsitasra?  :eek:
Na olyat meg en nem lattam. :eek:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #249 Dátum: 2008.10.18 21:56:40 »
(Persze ha "füstölés"-nek azt nevezzük, hogy erős gyorsításkor egy pillanatra kijön némi látható füst, akkor valóban füstölnek. De ennyire füstöl az összes többi dízel is, a Toyoták is. Továbbmennék: ennyire a benzines Avensisünk is füstöl.)

Benzines Ave II fustol eroteljes gyorsitasra?  :eek:
Na olyat meg en nem lattam. :eek:

Nem láttál még olyat, hogy ha egy benzines autót padlógázon rúgnak leszabályozásig (vagy közel addig), akkor elváltáskor kijön egy nagy pöff a kipufogóból? Pedig van ilyen, és ez nem jelent semmilyen műszaki hibát, meg nem is kell öregnek/sokat futottnak lennie hozzá az autónak. Főleg olyankor jön elő a dolog, ha az autó nem volt előtte "kiégetve" pályán vagy országúton.

Én ezt akkor láttam a mi Avénk esetében, amikor schillerasz Mester mögött haladtam, aki épp kipróbálta kicsit az autónk képességeit  :whistling: ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #250 Dátum: 2008.10.20 18:53:52 »
Én ezt akkor láttam a mi Avénk esetében, amikor schillerasz Mester mögött haladtam, aki épp kipróbálta kicsit az autónk képességeit  :whistling: ...
Most ezt mé kell így írni, te meg az 1,6-osunkkal nem igen maradtál le :devil: :death:
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #251 Dátum: 2008.10.21 02:19:37 »
Én ezt akkor láttam a mi Avénk esetében, amikor schillerasz Mester mögött haladtam, aki épp kipróbálta kicsit az autónk képességeit  :whistling: ...
Most ezt mé kell így írni, te meg az 1,6-osunkkal nem igen maradtál le :devil: :death:

Csak próbáltalak nem elveszíteni szem elől, mert eltévedtem volna ott az ismeretlen helen  :whistling: ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )


Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #253 Dátum: 2008.10.21 16:55:42 »
Valamelyik videónál írták, hogy T27-es lesz a kódja, legalább már ezt is tudom. ;)
Kíváncsi vagyok hozzánk mikor jutnak el az első példányok.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #254 Dátum: 2008.10.21 16:56:11 »
01
http://www.youtube.com/watch?v=xuOH2KSm3n4

02
http://www.youtube.com/watch?v=VG4KPiDDjq8

03
http://www.youtube.com/watch?v=iXnrX4sWh2Y

A masodik videoban megmondjak a lenyeget: "Don't worry"  :)
Sztem felesleges volt a para, mert bitang jol nez ki.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX