Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 711006 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #180 Dátum: 2008.10.04 09:15:43 »
Végignézve a fotóanyagot, határozottan revideálnom kell a korábbi álláspontomat.

Ez az autó nem kicsit jól néz ki  :yes: :clap: !!! Elölről is. Ebből a nézetből mondjuk továbbra is merésznek nevezném, de csúnyának a legnagyobb rosszindulattal sem. A többi aspektus is totál rendben van. És így, a több fotó alapján még inkább bejön ez a szép, letisztult klasszikus hátsó lámpa-elrendezés. Ez nyilvánvalóan az új divat, és én nagyon díjazom  :yes: ! A kedvencem a kombi hátsó nézete, markáns és elegáns  :cool2: ... de ez az orr is alkalmas lesz arra, hogy tisztogassa a sávot maga előtt  :devil: ... ez az Ave III legalább annyira komolyan "néz", mint az aktuális Passat  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #181 Dátum: 2008.10.04 09:20:31 »
És azért technikailag is történt nem kevés dolog  :yes: ! A változások a motorokon (igen csinosak a benzinesek paraméterei!), az új váltók (ez a CVT különösen jó hír a tekintetben, hogy nem az MMT-t erőltetik tovább), az átdolgozott futómű, a jóval alacsonyabb belső zajszint  :eek: (aki ismeri a II-es tudását e téren, érti, hogy miért dülled a szemem), az új aktív biztonsági extrák (még ha csak egyelőre a csúcsmodellben is) ... Komoly váltás ez a modell az elődhöz képest, nincs mese  :clap: !

(Egy dolog gyászos csak számomra továbbra is: a liftback kiesése  :no: ... Ezt nem tudom megérteni.)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re: Avensis III.
« Válasz #182 Dátum: 2008.10.04 09:25:09 »
Ez az autó nem kicsit jól néz ki  :yes: :clap: !!! Elölről is. Ebből a nézetből mondjuk továbbra is merésznek nevezném, de csúnyának a legnagyobb rosszindulattal sem. A többi aspektus is totál rendben van. És így, a több fotó alapján még inkább bejön ez a szép, letisztult klasszikus hátsó lámpa-elrendezés. Ez nyilvánvalóan az új divat, és én nagyon díjazom  :yes: ! A kedvencem a kombi hátsó nézete, markáns és elegáns  :cool2: ... de ez az orr is alkalmas lesz arra, hogy tisztogassa a sávot maga előtt  :devil: ... ez az Ave III legalább annyira komolyan "néz", mint az aktuális Passat  :)
Igen, az eleje egy kicsit brutál - de épp ezért tekintélyt parancsoló is, és előbb-utóbb meg fogjuk szokni. Nekem a műszerfalból hiányzik az elgáns egyszerűség, ami a mostaniban tökéletes el lett találva, és kíváncsi vagyok a tényleges fogyasztásra, mert ha annyira igazak a gyári adatok, mint a II-nél, akkor nagyon ütős motorok lesznek ebben a tekintetben is! :sorcerer:
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #183 Dátum: 2008.10.04 10:31:26 »
Nekem a műszerfalból hiányzik az elgáns egyszerűség, ami a mostaniban tökéletes el lett találva, és kíváncsi vagyok a tényleges fogyasztásra, mert ha annyira igazak a gyári adatok, mint a II-nél, akkor nagyon ütős motorok lesznek ebben a tekintetben is! :sorcerer:

A műszerfalat látni kéne élőben, nekem képen tetszik.

Ami a fogyit illeti, elvileg ugyanolyan norma alapján határozták meg, mint a II-esét, tehát szvsz lehet bízni benne, hogy a valóságban is csökken. Ha talán nem is annyival, mint a gyári érték (mert azt ugye tudjuk, hogy modellje válogatja, mennyire lehet a gyakorlatban elérni a gyári értéket) - de valamekkora csökkenés bízvást várható.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #184 Dátum: 2008.10.04 13:13:49 »
... ez az Ave III legalább annyira komolyan "néz", mint az aktuális Passat  :)

Csak minden téren jobb is lesz nála!
BekeN

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #185 Dátum: 2008.10.04 13:30:26 »
... ez az Ave III legalább annyira komolyan "néz", mint az aktuális Passat  :)

Csak minden téren jobb is lesz nála!

MINDEN téren mondjuk biztosan nem, mert azért az aktuális Passat egy baromi jó autó - de sok téren nyilván jobb lesz, ami valahol természetes is, lévén ugye újabb technika.

Volt alkalmam a Passatot az Avénkkal több alkalommal is direktben összevetni (három Passat is van a családban), és arra jutottam, hogy ezek nagyjából egyformán jó autók, egyiknek ebben, másiknak abban vannak kis előnyei; asszem, ezt korábban le is írtam már. Ha ehhez hozzáveszem, hogy az Avensis ritkábban hibásodik meg, akkor számomra egyértelmű a választás, mert nekem ez a fő prioritás, és az Avénak amúgy sem kell szégyenkeznie a Passat mellett - de a dolog fordítva is igaz, vezetve, "élve" igen meggyőző autó a Passat is.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #186 Dátum: 2008.10.04 19:28:59 »
... ez az Ave III legalább annyira komolyan "néz", mint az aktuális Passat  :)

Csak minden téren jobb is lesz nála!

MINDEN téren mondjuk biztosan nem, mert azért az aktuális Passat egy baromi jó autó - de sok téren nyilván jobb lesz, ami valahol természetes is, lévén ugye újabb technika.

Volt alkalmam a Passatot az Avénkkal több alkalommal is direktben összevetni (három Passat is van a családban), és arra jutottam, hogy ezek nagyjából egyformán jó autók, egyiknek ebben, másiknak abban vannak kis előnyei; asszem, ezt korábban le is írtam már. Ha ehhez hozzáveszem, hogy az Avensis ritkábban hibásodik meg, akkor számomra egyértelmű a választás, mert nekem ez a fő prioritás, és az Avénak amúgy sem kell szégyenkeznie a Passat mellett - de a dolog fordítva is igaz, vezetve, "élve" igen meggyőző autó a Passat is.

Hát...! Ismerősöm nagyfőnökének új Passat-ja van, de mondta, hogy még az ellenségének sem ajánlja! Mivel német cégről van szó, ezért német autója kell, hogy legyen. Most cseréli egy új Audi A8 ... quattro-ra. Ja és hallani VW értékesítőktől, hogy nem a legjobb most a Passat. Állítólag!
BekeN

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis III.
« Válasz #187 Dátum: 2008.10.05 11:41:01 »
az új aktív biztonsági extrák (még ha csak egyelőre a csúcsmodellben is) ...

A 2.2-es 150 lovas Aut váltós modellhez lesznek elérhetőek ezek az extrák.

Ez az Aut váltó már nagyon kellett  :yes: , kár, hogy csak ehhez az egy dízel mocihoz lesz rendelhető. Gondolom gond nélkül elmozgatná a kisebb 2 literest is, és azt meg úgy is többen veszik...  :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #188 Dátum: 2008.10.05 12:08:20 »
az új aktív biztonsági extrák (még ha csak egyelőre a csúcsmodellben is) ...

A 2.2-es 150 lovas Aut váltós modellhez lesznek elérhetőek ezek az extrák.

Ez az Aut váltó már nagyon kellett  :yes: , kár, hogy csak ehhez az egy dízel mocihoz lesz rendelhető. Gondolom gond nélkül elmozgatná a kisebb 2 literest is, és azt meg úgy is többen veszik...  :whistling:

Én sem értem, hogy miért pont ehhez a középső motorhoz fejlesztették ki az automatát - nade a lényeg, hogy mostantól lesz ilyen  :yes:

Meg a benzinesekhez kapható CVT-re is kíváncsi leszek majd, mert azért ez eléggé nóvum ebben a kategóriában. Érdekelne pl., hogy ennek is szimulált "fokozatai" lesznek-e majd, mint pl. az LS 600-as váltójának; vagy a klasszikus CVT módon, tényleg fokozatmentesen fogja-e majd variálni az erőátvitelt?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis III.
« Válasz #189 Dátum: 2008.10.05 12:41:02 »
Meg a benzinesekhez kapható CVT-re is kíváncsi leszek majd, mert azért ez eléggé nóvum ebben a kategóriában. Érdekelne pl., hogy ennek is szimulált "fokozatai" lesznek-e majd, mint pl. az LS 600-as váltójának; vagy a klasszikus CVT módon, tényleg fokozatmentesen fogja-e majd variálni az erőátvitelt?

A marketinganyag azt írta, hogy gyorsításnál hétsebességes váltóként fog viselkedni, sebességtartásnál meg a legoptimálisabb fordulatszámra áll be. Így nem fog a motor üvölteni padlógázas gyorsításnál sem.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #190 Dátum: 2008.10.05 12:45:01 »
Meg a benzinesekhez kapható CVT-re is kíváncsi leszek majd, mert azért ez eléggé nóvum ebben a kategóriában. Érdekelne pl., hogy ennek is szimulált "fokozatai" lesznek-e majd, mint pl. az LS 600-as váltójának; vagy a klasszikus CVT módon, tényleg fokozatmentesen fogja-e majd variálni az erőátvitelt?

A marketinganyag azt írta, hogy gyorsításnál hétsebességes váltóként fog viselkedni, sebességtartásnál meg a legoptimálisabb fordulatszámra áll be. Így nem fog a motor üvölteni padlógázas gyorsításnál sem.

Tehát az LS 600-féle séma. Jól hangzik  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis III.
« Válasz #191 Dátum: 2008.10.05 12:46:48 »
Tehát az LS 600-féle séma. Jól hangzik  :yes:

Az nem hibrid egyébként? Vagy nem egészen olyan a hajtáslánca, mint a Priusnak és egy valódi CVT váltó van benne?

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #192 Dátum: 2008.10.05 13:13:07 »
az új aktív biztonsági extrák (még ha csak egyelőre a csúcsmodellben is) ...

A 2.2-es 150 lovas Aut váltós modellhez lesznek elérhetőek ezek az extrák.

Ez az Aut váltó már nagyon kellett  :yes: , kár, hogy csak ehhez az egy dízel mocihoz lesz rendelhető. Gondolom gond nélkül elmozgatná a kisebb 2 literest is, és azt meg úgy is többen veszik...  :whistling:

Ezt en se ertem.  :no:
Aurisban ugyanaz a valto a 2.0 D4D-hez mint a D-CAT-hez. Tehat az attetelt elbirna.
Automataknal meg a tul nagy nyomatekkal szokott baj lenni. De ha a 2.2-est birja, akkor a 2.0 is tudnia kell.
Ez is egy sporolos dolog?  :ph34r: Kevesebb verzio, nagyobb haszon?


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #193 Dátum: 2008.10.05 13:34:03 »
Tehát az LS 600-féle séma. Jól hangzik  :yes:

Az nem hibrid egyébként? Vagy nem egészen olyan a hajtáslánca, mint a Priusnak és egy valódi CVT váltó van benne?


De, persze, hibrid. Csak abban is fokozatokat "szimulál" a váltó (nyolcat), ezért hoztam fel példaként.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #194 Dátum: 2008.10.05 13:37:22 »
Ezt en se ertem.  :no:
Aurisban ugyanaz a valto a 2.0 D4D-hez mint a D-CAT-hez. Tehat az attetelt elbirna.
Automataknal meg a tul nagy nyomatekkal szokott baj lenni. De ha a 2.2-est birja, akkor a 2.0 is tudnia kell.
Ez is egy sporolos dolog?  :ph34r: Kevesebb verzio, nagyobb haszon?

Nyilván. A régi jó bevált megoldás.

Amúgy automatáknál pont hogy nem gond a nyomaték, ezért van a legtöbb igazán erős autóban (itt most ilyesmikre gondolok, mint pl. a Mercedes S 400 CDI) automata váltó. Meglehetősen nehéz konstruálni olyan kuplungot, személyautó-méretekben, amely elbír mondjuk 5-600 Nm-nél nagyobb nyomatékot. Nem is nagyon van ilyen, ha megnézed.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )