Sziasztok!
Ma ugy jártam a "frissen" vásárolt gépkocsival,hogy kicseréltem az olajat,szüröt ü.a szüröt,levegö szüröt és utána meghajtottam egy kicsit ami annyit tesz,hogy 130-al mentem vele egy pár kilométert.arra lettem figyelmes,hogy valami tocsa van alatta.Nagyon megijedtem gyorsan be aknára,lebontom az alját gondolván az olajszürö házbol jött az olaj/mert valami piros sziloval be volt kenve,én meg simán az uj tömitéssel raktam össze/.
Nem,hanem a kiegyenlitö tartálybol kinyomta a fagyállot,de ugy,hogy a kocsi jobb oldalán az alja tiszta fagyállo.Elöször azt hittem olaj,mert nehezen azonositottam be,de aztán láttam,hogy a kiegyenlitö tartályom majdnem tiszta üres,az alján volt egy nagyon kevés és nem tudom,hogy mitöl....
A viz nem forrt fel,a diodák középnél tovább nem mentek.
Mi lehetett a probléma?
Holnap megyek vele dolgozni,az alja le van bontva,kiváncsi leszek mi lesz vele......
Amikor ezt a jelenséget produkálta egy szerelö ismerösöm azt mondta,hogy nem kell egyböl a legrosszabra gomdokni ,kezdjünk sapka cserével,utána termosztát.
Mint kiderült a kiegyenlitö tartály sapkájárol levették a gumigyürüt ugy vettem a kocsit/valoszinü,hogy ne legyen nyomás a rendszerbe/....
A videon szereplö jelenség az uj sapkával,teljesen lezárt rendszernél van.
Jól megszivattak a kocsival,most meg nem ismerik el,hogy náluk is ilyen volt a kocsi....
Ugye azóta kiderült,hogy hengerfejes,nem is tudom mi lesz vele...
Áll a garázsba...