Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 712715 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

lac77105

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Avensis III.
« Válasz #3495 Dátum: 2020.01.22 18:47:04 »
A funkció beállítása és kikapcsolása
Az egyes funkciók működtetését 10 másodpercen belül végezze
el.
l Ha be kívánja állítani, hogy az összes ajtó lezáródjon, mihelyt a
gépjármű sebessége 20 km/h-ra (12 mph) vagy a fölé emelkedik
Intelligens nyitási és indítórendszerrel felszerelt gépjárművek:
Csukja be az összes ajtót, és kapcsolja az „ENGINE START
STOP” gombot IGNITION ON módba.
Intelligens nyitási és indítórendszer nélküli gépjárművek:
Csukjon be minden ajtót, és fordítsa a gyújtáskapcsolót „ON”
állásba.
Kapcsolja a sebességváltó kart „N” helyzetbe.
Nyomja meg és tartsa lenyomva
a központizár-kapcsolót kb. 5
másodpercig.
Engedje el a kapcsolót.
A beállítás befejezésekor minden ajtózár bezáródik, majd kinyílik.
A funkció kikapcsolásához ugyancsak a fent leírt eljárást alkalmazza



Köszi.
Megpróbáltam nem történik semmi,üresben volt a manuális váltó. ránézetek majd géppel avval remélem menni fog.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3496 Dátum: 2020.01.22 19:08:29 »
Csak nem az E10 hatása? ;)
Nem, ez jóval korábbi történet, csak most volt egyébként is éves szerviz, így egy kalap alatt meg volt  [emoji6]

Tapatalkkal küldve


Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #3497 Dátum: 2020.01.22 23:38:34 »
Sziasztok!
Már egy ideje olvasom a fórumot,ami sokat segített az autócserénél a döntés meghozásában és egy 2010 12.havi avensis kombi lett a választás.
Egy kis segítséget szeretnék kérni, az automata központit hogy tudom kikapcsolni hogy ne zárjon be magától 20 km-es sebesség elhagyása után.
Az autó sima kulcsos indítású.
Előre is köszönöm a segítséget.
És miért NE zárjon be? :eek:
Mi Nápolyban jártunk úgy, hogy piros lámpánál egy kedves talján motoros úriember(?) és társa, kinyitotta a feleségem oldalán az ajtót, és a lábnál letett táskákat elvitte. Ezáltal gazdagabb lett pár piperével, és egy magyar nyelvű Olaszország útikönyvvel. (Remélem örült neki...)
A dolog pikantériája, hogy épp azon vacakoltam, miként lehet lezárni az ajtókat belülről, központilag, a vadi új t25-n. (Ezt a feladványt, később sem sikerült megoldanom.)

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #3498 Dátum: 2020.01.22 23:42:55 »
Tegnap voltam a 2009-essel visszahíváson, megkérdezhettem volna, hogy náluk elérhető-e elektronikus formában, de nem jutott eszembe  ::)

A visszahívás tárgya a benzin tankban levő egységet cserélték, mert állítólag valaki hallott róla, hogy a szomszédjának a nagynénjénél megrepedt a műanyag ház és így nem a benzin gőzt vezette vissza a motorhoz, hanem benzint. Természetesen semmi baja nem volt, de jobb a békesség. Viszont megnyugodtam, olyan tiszta volt az egész rendszer, semmi trutyi az alján ennyi idő és km után is  :clap:
Mennyi a km?

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3499 Dátum: 2020.01.23 09:06:04 »

volverine675

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Avensis III.
« Válasz #3500 Dátum: 2020.01.27 10:47:13 »
Sziasztok! Ha valakinek TNS510-es navija van a kocsijában 2009-2011 közöttiekre jellemző, akkor itt találhat egy magyar nyelvű leírást hozzá. Arra még nem jöttem rá, hogyan lehetne letölteni, de ez is jobb a semminél. Most már csak egy navi magyarítás jönne jól. :)
https://www.yumpu.com/fr/document/view/55593495/toyota-tns510-pz445-00333-hu-tns510-hungarian-mode-demploi

volverine675

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Avensis III.
« Válasz #3501 Dátum: 2020.01.27 11:14:08 »
Sziasztok! Ha valakinek TNS510-es navija van a kocsijában 2009-2011 közöttiekre jellemző, akkor itt találhat egy magyar nyelvű leírást hozzá. Arra még nem jöttem rá, hogyan lehetne letölteni, de ez is jobb a semminél. Most már csak egy navi magyarítás jönne jól. :)
https://www.yumpu.com/fr/document/view/55593495/toyota-tns510-pz445-00333-hu-tns510-hungarian-mode-demploi
Kattintgattam egy kicsit és aki nagyon akarja a letöltést, akkor annak a manualsmania.fr oldalon kell keresgélni.

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1101
Re:Avensis III.
« Válasz #3502 Dátum: 2020.01.30 18:59:02 »
Sziasztok,

Ma a céges parkolóban a kocsi alatt lógicsáló burkolatot vettem észre, ilyet. Itthon aláfeküdtem... ezt a kisebb darab alsó takarót 1 csavar, plusz 2 ilyen:
http://patentcentrum.hu/34-015-TOYOTA-motor-also-borkolat-patent-Gyari-cik
tartaná... de a csavaron fityeget az egész, a 2 ilyen "patent" lecsúszott a menetről. Ilyen tőcsavar szerűségekre kellene menjen de a patent belsejében a menet szét volt nyílva :(

Szombat reggel beugrom, veszek pár ilyet is, mert az itthoni készletben ilyen még nem volt.

http://www.toyodiy.com/parts/p_E_201011_TOYOTA_AVENSIS_ZRT271L-AWFEPW_5801.3.html
itt: 90467-w0012 és w0013
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1101
Re:Avensis III.
« Válasz #3503 Dátum: 2020.01.30 19:16:01 »
Halk helyzetjelentés.... a kuplung öngyógyul??? Nem tudom megcsúsztatni. Összesen 2300 km van benne az első gyanú észlelése óta.
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3504 Dátum: 2020.01.30 20:15:26 »
Halk helyzetjelentés.... a kuplung öngyógyul??? Nem tudom megcsúsztatni. Összesen 2300 km van benne az első gyanú észlelése óta.
Javas asszony ráolvasott? [emoji3]

Tapatalkkal küldve


Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3505 Dátum: 2020.01.30 20:15:30 »
Halk helyzetjelentés.... a kuplung öngyógyul??? Nem tudom megcsúsztatni. Összesen 2300 km van benne az első gyanú észlelése óta.
Javas asszony ráolvasott? [emoji3]

Tapatalkkal küldve


Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #3506 Dátum: 2020.02.01 11:44:15 »
Halk helyzetjelentés.... a kuplung öngyógyul??? Nem tudom megcsúsztatni. Összesen 2300 km van benne az első gyanú észlelése óta.
Egyszer (20 éve) már jártam úgy egy mondeóval, hogy a vadonat új tárcsát ki kellett belőle cserélni, mert annyira kulturálatlanul működött, hogy nem lehetett elviselni. Utána egy másik márkával (luk?) semmi gond nem volt.

volverine675

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Avensis III.
« Válasz #3507 Dátum: 2020.02.01 18:41:53 »
Sziasztok! Meg volt a szervíz olaj és szűrők cseréje. Gyors átnézés után írtak össze egy két dolgot, amit majd cserélni kell, olyan mint a féktárcsa elöl, vagy a hátsó ablaktörlőlapát. Szóval semmi komoly egyelőre, viszont én szeretnék beszélni valakivel, aki adott esetben a kocsi mellett állva járó motornál akár észre is tud venni olyan dolgokat, amit én az eddig benzines felhasználó nem vennék észre egy turbós dízelnél. Tudtok-e olyan valakit,  vagy akár szervízt ajánlani, akivel ezt meg lehetne tenni. Mit tudom én olyanra gondolok, hogy esetleg vezérműlánc, vagy turbó hangok stb. Az a helyzet, hogy hiába mondja valaki, hogy mire figyeljek én az a fajta vagyok, aki hajlandó egy idő után mindent belehallani a hangokba. Meg azért a tapasztalat csak sokat számítana. Előre is köszi az ötleteket! (Szeretném elejét venni a dolgoknak nem csak nyomni neki, aztán majd lesz valami módon használni a kocsit.)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3508 Dátum: 2020.02.01 22:11:25 »
Sziasztok! Meg volt a szervíz olaj és szűrők cseréje. Gyors átnézés után írtak össze egy két dolgot, amit majd cserélni kell, olyan mint a féktárcsa elöl, vagy a hátsó ablaktörlőlapát. Szóval semmi komoly egyelőre, viszont én szeretnék beszélni valakivel, aki adott esetben a kocsi mellett állva járó motornál akár észre is tud venni olyan dolgokat, amit én az eddig benzines felhasználó nem vennék észre egy turbós dízelnél. Tudtok-e olyan valakit,  vagy akár szervízt ajánlani, akivel ezt meg lehetne tenni. Mit tudom én olyanra gondolok, hogy esetleg vezérműlánc, vagy turbó hangok stb. Az a helyzet, hogy hiába mondja valaki, hogy mire figyeljek én az a fajta vagyok, aki hajlandó egy idő után mindent belehallani a hangokba. Meg azért a tapasztalat csak sokat számítana. Előre is köszi az ötleteket! (Szeretném elejét venni a dolgoknak nem csak nyomni neki, aztán majd lesz valami módon használni a kocsit.)
Hát ... szerintem senki nem lát bele a motorba.
A vezérlés lánco és nem hajlamos a nyúlásra. Ha a turbónak "nangja" van - már régen rossz.
A DPF  néma.
Szóval szerintem nincs suttogó.
Ha ennyire parázol, maradni kellett volna a benzinesnél. Meg egyébként is. De ez csak egy magán vélemény.


Tapatalkkal küldve
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.01 22:14:59 írta Nagycitrom »

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #3509 Dátum: 2020.02.02 07:27:30 »
Sziasztok! Meg volt a szervíz olaj és szűrők cseréje. Gyors átnézés után írtak össze egy két dolgot, amit majd cserélni kell, olyan mint a féktárcsa elöl, vagy a hátsó ablaktörlőlapát. Szóval semmi komoly egyelőre, viszont én szeretnék beszélni valakivel, aki adott esetben a kocsi mellett állva járó motornál akár észre is tud venni olyan dolgokat, amit én az eddig benzines felhasználó nem vennék észre egy turbós dízelnél. Tudtok-e olyan valakit,  vagy akár szervízt ajánlani, akivel ezt meg lehetne tenni. Mit tudom én olyanra gondolok, hogy esetleg vezérműlánc, vagy turbó hangok stb. Az a helyzet, hogy hiába mondja valaki, hogy mire figyeljek én az a fajta vagyok, aki hajlandó egy idő után mindent belehallani a hangokba. Meg azért a tapasztalat csak sokat számítana. Előre is köszi az ötleteket! (Szeretném elejét venni a dolgoknak nem csak nyomni neki, aztán majd lesz valami módon használni a kocsit.)
Csak meg tudom erősíteni Nagycitrom véleményét.  :yes: A gázolajos exem turbóhalála előtt 300(!) kilométerrel beugrottam egy toyota szervizbe, hogy hallgassa meg egy szakértő fül, mert mintha valami finom zöngéje lenne a motornak. Az a munkafelvevő, aki 50 méter után megállapította a sebváltócsapágyasságot, egy másik alkalommal pedig az összeomlott katalizátort, azt vélte, hogy csak az ékszíj adja azt a furcsa, halk hangot. 300 kilométer múlva pedig füstbe borítottam Mohácsot... :cry: