Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 710677 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3315 Dátum: 2019.02.21 11:12:04 »
Go van benne és regeltem a mytoyota oldalon is és ott azt írja, hogy meg kell venni az 1 vagy 3 éves map care-t 130€-ért. (Össze is regeltem az oldallal a fejegység azonosítót stb.)
Volt egy ingyenes 2018 Q4-es map update cucc amit meg lehetett vásárolni 0€-ért de nem tudom letölteni sehogysem csak annyit ír amikor rámegyek hogy "már megvásároltam ezt a terméket".

Kimegyek majd mindenképpen valamikor :)
Berakod a kosárba és akkor nulla Ft lesz. Annak kéne lennie.

ult1mate

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 39
Re:Avensis III.
« Válasz #3316 Dátum: 2019.02.21 13:15:07 »
És hogyan tudom letölteni? Mert egyáltalán nem találom. :(

Meglett a megoldás, a nyomorult Chrome nem dob fel két igen fontos gombot amit a Firefox igen...
« Utoljára szerkesztve: 2019.02.21 13:29:46 írta ult1mate »

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3317 Dátum: 2019.02.21 13:55:33 »
És hogyan tudom letölteni? Mert egyáltalán nem találom. :(

Meglett a megoldás, a nyomorult Chrome nem dob fel két igen fontos gombot amit a Firefox igen...
Miért használsz Chromeot???  ;) :1eye:
Akkor megoldódott?

ult1mate

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 39
Re:Avensis III.
« Válasz #3318 Dátum: 2019.02.21 19:16:32 »
Miért használsz Chromeot???  ;) :1eye:
Akkor megoldódott?

Igen  már fel is frissítettem a rendszert.
Fájdalmasan lassú majd 1 órás folyamat volt. :(

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3319 Dátum: 2019.02.21 22:59:40 »
Igen  már fel is frissítettem a rendszert.
Fájdalmasan lassú majd 1 órás folyamat volt. :(
Igen,gyökkettő tempó a telepítés. Én megritkítottam az országokat (ahova tuti nem megyek kocsival), így fél óra alatt frissült.

okorszem

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Avensis III. vásárlás
« Válasz #3320 Dátum: 2019.03.05 15:34:25 »
Üdv Mindenkinek!

Avensis III. vásárlás előtt állok, egy 2004-es T25-ös olajevőről váltanék. Ennek kapcsán kérném a fórumtagok segítségét egy megnézett autó kapcsán (No-ból behozott 2010-es 2.0 benzines): az autó - legalábbis többszöri pálcázás alapján - szügyig volt töltve 5W-40-es olajjal (benne volt a német szerviz címkéje). Eladó szerint a szint rendben van, mutatta a pálcán (amin én azt láttam, hogy bőven a felső jel felett is olajos többszöri próbálkozásra, jóval a leállítás után; ilyet a T25 nem "csinál"). Kupplung eléggé (nagyon) fent fogott - eladó szerint minden T27-esé ilyen. Futott km: ~120 000.
Egyébként szép állapotú volt az autó. Kérdezem, hogy tényleg ilyen nehéz-e leolvasni az olaj szintet a T27-esen, ill. mi az igazság a kupplung körül.

Minden segítséget köszönök.

Ökörszem

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3321 Dátum: 2019.03.05 16:36:24 »
Tényleg szétmaszatolja az olajat az olaj pálcán.
Minél többször próbálod megnézni, húzott ki az olajpálcát, annál olajosabb lesz az egész felszíne.
Nálam a 2009-es kuplungja nagyon felül fogott mindig, a 2017-es már nem.

Tapatalkkal küldve


Koxi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Avensis III. vásárlás
« Válasz #3322 Dátum: 2019.03.05 17:31:13 »

. Kupplung eléggé (nagyon) fent fogott - eladó szerint minden T27-esé ilyen. Futott km: ~120 000.
Egyébként szép állapotú volt az autó. Kérdezem, hogy tényleg ilyen nehéz-e leolvasni az olaj szintet a T27-esen, ill. mi az igazság a kupplung körül.

Minden segítséget köszönök.

Ökörszem

2011 2.0 benzin, 180e Km és az átlagosnál valóban feljebb fog kicsit a kuplung. A nívópálcán nekem is szétmaszalódik az olaj, lehet szűk és olajos a cső ahonnan ki kell húzni a pálcát. Viszont az olaj aranysárga, semmi feketeség. Ha javasolhatok valamit vétel előtt akkor a váltó hangjára szánjatok nagy figyelmet. Pl alapjáraton járó motornál hallgassátok van-e változás benyomott és felengedett kuplungnál. Ment közben meg koncentráljatok úgynevezett differenciálmű hangra. Nagyon durván jellemezve trolibusz szerű sivító-búgó hang. Pl 5.-ben 6.-ban haladva nyomod a gázpedált, majd felengeded. Ne legyen semmilyen rendellenes, oda nem illő hang.

okorszem

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Avensis III.
« Válasz #3323 Dátum: 2019.03.05 18:07:01 »
Tényleg szétmaszatolja az olajat az olaj pálcán.
Minél többször próbálod megnézni, húzott ki az olajpálcát, annál olajosabb lesz az egész felszíne.
Nálam a 2009-es kuplungja nagyon felül fogott mindig, a 2017-es már nem.

Tapatalkkal küldve

Köszönöm! Akkor ez úgy látszik tényleg ilyen.

okorszem

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Avensis III. vásárlás
« Válasz #3324 Dátum: 2019.03.05 18:09:45 »
2011 2.0 benzin, 180e Km és az átlagosnál valóban feljebb fog kicsit a kuplung. A nívópálcán nekem is szétmaszalódik az olaj, lehet szűk és olajos a cső ahonnan ki kell húzni a pálcát. Viszont az olaj aranysárga, semmi feketeség. Ha javasolhatok valamit vétel előtt akkor a váltó hangjára szánjatok nagy figyelmet. Pl alapjáraton járó motornál hallgassátok van-e változás benyomott és felengedett kuplungnál. Ment közben meg koncentráljatok úgynevezett differenciálmű hangra. Nagyon durván jellemezve trolibusz szerű sivító-búgó hang. Pl 5.-ben 6.-ban haladva nyomod a gázpedált, majd felengeded. Ne legyen semmilyen rendellenes, oda nem illő hang.

Köszönöm! Az olaj színe nagyjából rendben volt. A fórumban korábban olvasottak alapján igyekeztem én is keresni a trolit az autóban  ::), de inkább csak szélzajszerű hangot hallottam, alacsony (50-55 km/h) sebesség mellett is. Az lehetett ez?

Koxi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Avensis III.
« Válasz #3325 Dátum: 2019.03.05 18:49:02 »
Szélzaj 50-nél szerintem még nem hallható, talán a téligumi hangját hallottad, de erre így lehetetlen válaszolni. A váltót azért írtam, mert sajnos az enyémnek is van hangja, és az olvasottak alapján nem egyedi eset a fokozott csapágyhang.. Viszont ellenpélda is van, hála a tulaj és a szerviz gondosságának akik 60e Km-enként olajat cseréltek a kéziváltóban ami hibátlanul, zajtalanul működik.
A lényeg, hogy zajmentesnek és akadásmentesen, vajpuhán kapcsolhatónak kell lennie egy jól működő váltónak és természetesen ehhez szükséges a kifogástalan kuplungszerkezet is!

okorszem

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Avensis III.
« Válasz #3326 Dátum: 2019.03.06 20:31:46 »
Sziasztok

Hosszú  (legalábbis nekem rendkívül hosszúnak tűnő 2 hónap ) keresgélés után végre sikerült megtalálni a t25ös avensis utódját egy fehér kombi t27 személyében.
Az első utak alatt egész jónak tűnik az autó, ha kell tud menni is, de lehet vele takarékosan is járni.
Egyetlen dolog ami megütötte a fülemet, hogy amikor megyek a kocsival, akkor gázadáskor egy suhogó hang jön a bal első keréktől. Ha bármilyen sebességgel csak gurulok vagy motorfékkel megyek, akkor nincs semmi hang, de amint gázt adok, egyből jön a suhogó  (vagy inkább surrogó) hang a bal első keréktől, függetlenül a sebességtől  (tehát 20km/h-nál is meg 150-nél is van a hang).
Lenne esetleg valakinek valami ötlete, hogy mi lehet, mennyire lehet komoly gond?
Ja még annyit, hogy próbálgattam és az autó egyáltalán nem húz semerre, nem rázza a kormányt. Nagy sebességnél (majdnem) elengedett kormánnyal satu féknél sem ment el egyik oldalra sem, hanem stabil maradt.
Ha valakinek lenne valami ötlete, azt nagyon megköszönném
Üdv
Laci

No, én is valami ilyesmit hallottam annál, amit néztem. Ahogy olvasom ennek az okozója a differenciálmű.
Váltóolajat tavaly áprilisban cseréltek benne, mert a bal szimeringet a váltóban "felújították" (ha jól fordítom németből).

ult1mate

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 39
Re:Avensis III.
« Válasz #3327 Dátum: 2019.03.19 12:00:41 »
Le akarom cserélni az uj verdán azt a randa hosszú antennát amivel gyárilag szerelték a kocsit.
Lesz valami hátrányom ha mondjuk fele olyan rövid szárat tennék a helyére?

@Citrom:
Leszel valamelyik este Pesten? Nekem most  a péntekek nem lesznek alkalmasak a mikrotalira de egy furcsa hangképződményt megnéznék a tiéden is hogy hallható-e.

üdv!

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #3328 Dátum: 2019.03.19 12:04:49 »
Le akarom cserélni az uj verdán azt a randa hosszú antennát amivel gyárilag szerelték a kocsit.
Lesz valami hátrányom ha mondjuk fele olyan rövid szárat tennék a helyére?

@Citrom:
Leszel valamelyik este Pesten? Nekem most  a péntekek nem lesznek alkalmasak a mikrotalira de egy furcsa hangképződményt megnéznék a tiéden is hogy hallható-e.

üdv!
Az a kisarasznyi a ronda hosszú? Kisebbet raksz, szarabb lesz - viszont neked jobban tetszik  :D

A következő 2 péntek erősen kérdőjeles, költözködés van folyamatban, h ét múlva pedig Óváron lesz a kihelyezett mikrotali, az itteni mekiben  :clap:
Ha nem leszünk, akkor jönnek a többiek hozzánk  :) :hug:

Coxee

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:Avensis III. vásárlás
« Válasz #3329 Dátum: 2019.03.19 12:32:28 »
Sziasztok!

Régen jártam itt...

Erre az úgynevezett hangkülönbségre én is kíváncsi lennék. Milyen hangkülönbség normális és milyen a nem normális benyomott/kiengedett kuplung pedálnál. Mert azért nullkilóméteres állapotban is van különbség hangban.

AVEIII 2012-esem majdnem 180 ezer-nél járok. Számítok némi kuplung cserére 1 éven belül. Szerintetek kb mikor lesz esedéges?


2011 2.0 benzin, 180e Km és az átlagosnál valóban feljebb fog kicsit a kuplung. A nívópálcán nekem is szétmaszalódik az olaj, lehet szűk és olajos a cső ahonnan ki kell húzni a pálcát. Viszont az olaj aranysárga, semmi feketeség. Ha javasolhatok valamit vétel előtt akkor a váltó hangjára szánjatok nagy figyelmet. Pl alapjáraton járó motornál hallgassátok van-e változás benyomott és felengedett kuplungnál. Ment közben meg koncentráljatok úgynevezett differenciálmű hangra. Nagyon durván jellemezve trolibusz szerű sivító-búgó hang. Pl 5.-ben 6.-ban haladva nyomod a gázpedált, majd felengeded. Ne legyen semmilyen rendellenes, oda nem illő hang.