Én közel sem látom azt a hú de nagy visszalépést a T27 1 gen és a T25 között. De ez egyéni szocprobléma
Tehát a említett T27-et 2009-ben vettem, újonnan és jelenleg kleingy használja tovább, tehát maradt házon belül. Miért is? Mert azalatt a kicsit több mint 300e km alatt minimálisat kellett költenem rá.
- motoros rögzítőfék csere kb 1,5 évesen (garanciális és hamar korrigálták a gyártásban a hiányos tömítést)
- fejegység kijelző hiba, kb 2 évesen (eddig rajtam kívül egy embernél hallottam ezt, a szerviz sem tud tömeges hibáról, garanciában cserélték)
- hátsó fék (tárcsa és betét) csere 180e km-nél
- akkumulátor csere 190e km-nél
- olajfogyasztás 209e km-nél. Azóta is konstans 1 liter/5e km, nem nő, nem csökken, ennyi. Teljesen mindegy, hogy milyen felhasználás mellett, hegyet mászva vagy ecoban gurulva. Nem macerálom emiatt, együtt lehet vele élni.
- hátsó teleszkóp csere (picit olajpárás volt, vizsga előtt kicserélték, 6 éves korában)
Ennyi a hiba lista, most jelenleg 308e km-t futott kocsiban. Ezalatt az átlag fogyasztása 6,5 liter (a legkevesebb 5,2, a legtöbb 7,7 volt teli tankra számolva). A fékekből és a fogyasztásból kitalálható, hogy nem hajtom szét az autót, nagyrészt pályán gurul 120-as tempomattal.
A belsejéből meg nem mondod, hogy ennyi km-t ment már, eladható lenne 150e km-esként (ha nem hordtam volna mindig márkaszervizbe
)
Kb ennyi, ha konkrét kérdés lenne, csak bátran