Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 712892 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2970 Dátum: 2017.06.07 12:33:54 »
Szuper köszi.
Assistance nézem mindjárt.
Kb 25X18 cm hely van, magassága 18,5

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről


Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Avensis III.
« Válasz #2971 Dátum: 2017.06.07 12:51:16 »
Köszönöm!!!
Assistance folyamatban.
A többit utána intézem.
THX
Fery

Jack Napier

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Avensis III.
« Válasz #2972 Dátum: 2017.06.18 19:21:25 »
Üdv Mindenki!

A segítségeteket szeretném kérni. A közeljövőben tervezzük kombira cserélni az Accord szedánt,(csak JAPÁNRA)ezért is nézegetem már egy ideje a 3-as Avensis kombit.
Sajnos a 8-gen Accord kombi csomagtere túl kicsi.....
Mindenképp automatát szeretnénk,2.2-es dizel motorral a hosszútáv miatt 2009-től,esetleg a facelift-es is már beleférhet 2012 után.
 A kérésem az volna,hogy akinek van tapasztalata ezekkel az évjáratokkal kapcsolatban,motor automata váltó,vagy hogy mit nézzek meg jobban a vásárláskor,annak szívesen veszem a tapasztalatait,tanácsait.

Köszönettel: Szilárd

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Avensis III.
« Válasz #2973 Dátum: 2017.08.07 20:03:51 »
Kb 25X18 cm hely van, magassága 18,5
Csak, hogy meglegyen a happy end hatású történetem, írom mi lett, kicsit késve  :whistling:
Akku csere lett mert ez így nem volt biztonságos.
EXIDE Premium EA900 90Ah

Köszönöm a táv segítséget!  :clap:
Fery

Coxee

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:Avensis III.
« Válasz #2974 Dátum: 2017.08.07 20:30:44 »
Én az Avensis automatát nem javasolnék. Elég gagyi automata váltó van benne kivéve 1.8 bezin és a legújabb 2.0 benzinben elérhető CVT váltó.

Üdv Mindenki!

A segítségeteket szeretném kérni. A közeljövőben tervezzük kombira cserélni az Accord szedánt,(csak JAPÁNRA)ezért is nézegetem már egy ideje a 3-as Avensis kombit.
Sajnos a 8-gen Accord kombi csomagtere túl kicsi.....
Mindenképp automatát szeretnénk,2.2-es dizel motorral a hosszútáv miatt 2009-től,esetleg a facelift-es is már beleférhet 2012 után.
 A kérésem az volna,hogy akinek van tapasztalata ezekkel az évjáratokkal kapcsolatban,motor automata váltó,vagy hogy mit nézzek meg jobban a vásárláskor,annak szívesen veszem a tapasztalatait,tanácsait.

Köszönettel: Szilárd

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2975 Dátum: 2017.08.07 22:57:41 »
Üdv Mindenki!

A segítségeteket szeretném kérni. A közeljövőben tervezzük kombira cserélni az Accord szedánt,(csak JAPÁNRA)ezért is nézegetem már egy ideje a 3-as Avensis kombit.
Sajnos a 8-gen Accord kombi csomagtere túl kicsi.....
Mindenképp automatát szeretnénk,2.2-es dizel motorral a hosszútáv miatt 2009-től,esetleg a facelift-es is már beleférhet 2012 után.
 A kérésem az volna,hogy akinek van tapasztalata ezekkel az évjáratokkal kapcsolatban,motor automata váltó,vagy hogy mit nézzek meg jobban a vásárláskor,annak szívesen veszem a tapasztalatait,tanácsait.

Köszönettel: Szilárd
Az ave nem japánban készül... :nono:
Mondjuk az accord sem... :no: (készülT!)
 ;)

Jeefoo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
Re:Avensis III.
« Válasz #2976 Dátum: 2017.09.04 12:50:48 »
Sziasztok,


Van egy 2.2 d4-d avensisem, (150Le verzió). Az első tárcsa kopott volt, rázott ezért cseréltem (ezzel vettem, nem tudom milyen márka volt). Cseréltem a tárcsát és fékbetétet zimmermann lyuggatott tárcsára és zimmermann fékbetétre. Ez a betét 16ezer km alatt lekopott fullra, kapott egy trv-t, aminél belefutottam egy kis gyártási hibába, ezért 2000km-nél kiszedtem, tettem bele textar-t. kb. 5000km múlva (olyan 20e km-nél) ez a zimmermann sport tárcsa is ugyanolyan jeleket kezdett produkálni: két enyhe lassítást követően a tárcsa túlmelegszik, brutálisan csúnya hangja van. Hazsnáltam még kb. 5000km-t és mostmár enyhén ráz is.


Tegnap beletettem egy gyári toyota féktárcsát, a textar alighasznált betétet már nem cseréltem le. Ugyanezen enyhe fékezés után ismét elmelegszik mindne, füstöl, büdös égett ferodolszag. Nem tudom milyen betétet tegyek fel, milyen tárcsával, a gyári, trv, textar, zimmermann márkák nem elegendők a jelek szerint. Azt gondoltam ezek jófajta alkatrészek.


Kérdéseim:
1. tudja-e valaki, hogy a gyári féktárcsa és fékbetét milyen gyártmány valójában? Esetleg forrás, van-e ahol olcsón beszerezhető.
2. mit használjak, mi lehet a baj, hogy ennyire problémás a fék ezen az autón. (Más autókat is vezetek, ugyanilyen körülmények közt, sosem volt baj a fékkel)
3. általánosságban szerintem gyenge az avensis fékje (legalábbis az enyém), de mondjuk sok más ember is hasonlóakat reportált róla. Van valami ötletetek mielőtt eladom az autót? (Bocs, de ez lesz, mert ezzel nehéz megállni, meglátásom szerint gyárilag el lett cseszve a fék méretezése, nagyon gyorsan kopik (más autókon ugyanilyen hazsnálat mellett 100ezer km körül mennek a betétek, itt 20ezer alatt vége mindennek).


Minden segítő válasz jól jönne, sajnos a közelemben lévő szakemberek is tanácstalanok, ők javasolták, hogy kérdezzek fórumokon körül, valamint toyota szervízt kérdezzem meg.


Köszönöm, szép napot! :)
Toyota Avensis 2.2 d-4d

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2977 Dátum: 2017.09.04 13:11:49 »
2009-es a T27 Wagonom. Mivel a motor kisebb, gondolom a fék sem ugyanaz. Viszont nálam az első fék (értsd tárcsa + betét) még gyári és 288e km van a kocsiban.
A hátsót már cseréltem 1X (180ekm-nél). Tehát nem azok a kopós fajták.
A gyenge féket nem támasztom alá, nekem semmi gondom vele.

A féknyerget, a dugattyúkat megnézték? Könnyen mozog, nem ragad be?

Hoffmann G.

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Avensis III.
« Válasz #2978 Dátum: 2017.09.04 13:36:40 »
Sziasztok,


Van egy 2.2 d4-d avensisem, (150Le verzió). Az első tárcsa kopott volt, rázott ezért cseréltem (ezzel vettem, nem tudom milyen márka volt). Cseréltem a tárcsát és fékbetétet zimmermann lyuggatott tárcsára és zimmermann fékbetétre. Ez a betét 16ezer km alatt lekopott fullra, kapott egy trv-t, aminél belefutottam egy kis gyártási hibába, ezért 2000km-nél kiszedtem, tettem bele textar-t. kb. 5000km múlva (olyan 20e km-nél) ez a zimmermann sport tárcsa is ugyanolyan jeleket kezdett produkálni: két enyhe lassítást követően a tárcsa túlmelegszik, brutálisan csúnya hangja van. Hazsnáltam még kb. 5000km-t és mostmár enyhén ráz is.


Tegnap beletettem egy gyári toyota féktárcsát, a textar alighasznált betétet már nem cseréltem le. Ugyanezen enyhe fékezés után ismét elmelegszik mindne, füstöl, büdös égett ferodolszag. Nem tudom milyen betétet tegyek fel, milyen tárcsával, a gyári, trv, textar, zimmermann márkák nem elegendők a jelek szerint. Azt gondoltam ezek jófajta alkatrészek.


Kérdéseim:
1. tudja-e valaki, hogy a gyári féktárcsa és fékbetét milyen gyártmány valójában? Esetleg forrás, van-e ahol olcsón beszerezhető.
2. mit használjak, mi lehet a baj, hogy ennyire problémás a fék ezen az autón. (Más autókat is vezetek, ugyanilyen körülmények közt, sosem volt baj a fékkel)
3. általánosságban szerintem gyenge az avensis fékje (legalábbis az enyém), de mondjuk sok más ember is hasonlóakat reportált róla. Van valami ötletetek mielőtt eladom az autót? (Bocs, de ez lesz, mert ezzel nehéz megállni, meglátásom szerint gyárilag el lett cseszve a fék méretezése, nagyon gyorsan kopik (más autókon ugyanilyen hazsnálat mellett 100ezer km körül mennek a betétek, itt 20ezer alatt vége mindennek).


Minden segítő válasz jól jönne, sajnos a közelemben lévő szakemberek is tanácstalanok, ők javasolták, hogy kérdezzek fórumokon körül, valamint toyota szervízt kérdezzem meg.


Köszönöm, szép napot! :)
Szerintem szorul a feknyereg/ nyergek .
2016 decemberi t27 esen gyárilag Bosch betét van, ami azért érdekes mert a Bosch nem gyárt tárcsát ill beteteket hanem gyártatja valakivel .

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Avensis III.
« Válasz #2979 Dátum: 2017.09.15 07:52:12 »
Tisztelt Avensis tulajok!
Ismerős valakinek a NagyLófarokRugó négyhatnégy
egyedi azonosítóval bíró, felhúzott arcú T27 tulajdonosa? A paripa Kaposváron került értékesítésre egy helyi Autóházból.
Elveszített valamit.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

tigger

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Avensis III.
« Válasz #2980 Dátum: 2017.09.28 22:12:06 »
Sziasztok!

Új vagyok itt, most lettem Toyotás :). 2009-es T27 kombi Avensis-el kapcsolatban szeretnék véleményt kérni tőletek. Kicsit sokallom a km-óra által mutatott sebesség és a GPS-adat alapján mért sebesség különbségét, miszerint ha az autóval a mutató szerint 110-et megyek, a GPS 98-99-et mutat. Nagyobb tempónál még nagyobb a különbség, óra 165, GPS 150. A gumiméretet csekkoltam, papíron stimmel a 205/60R16. Érdekelne, hogy ez ennél a típusnál esetleg jellemző, vagy tényleg el lehet állítódva valami? Tudom, hogy az óra/gps között van eltérés minden autónál, de korábbi autóimnál ez 5%-on belüli volt, ez viszont még a 10%-ot is meghaladja.

Köszi előre is a segítséget. :)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2981 Dátum: 2017.09.28 22:17:57 »
Sziasztok!

Új vagyok itt, most lettem Toyotás :). 2009-es T27 kombi Avensis-el kapcsolatban szeretnék véleményt kérni tőletek. Kicsit sokallom a km-óra által mutatott sebesség és a GPS-adat alapján mért sebesség különbségét, miszerint ha az autóval a mutató szerint 110-et megyek, a GPS 98-99-et mutat. Nagyobb tempónál még nagyobb a különbség, óra 165, GPS 150. A gumiméretet csekkoltam, papíron stimmel a 205/60R16. Érdekelne, hogy ez ennél a típusnál esetleg jellemző, vagy tényleg el lehet állítódva valami? Tudom, hogy az óra/gps között van eltérés minden autónál, de korábbi autóimnál ez 5%-on belüli volt, ez viszont még a 10%-ot is meghaladja.

Köszi előre is a segítséget. :)
Nálam 100 és felette konstansan 9-10 km/h az eltérés. A gumi méret stimmel. Nem gondolm, hogy ezen lehet állítani, de kérdezd meg egy márkaszervizben.
A Toyota ezen a téren is túlbuzgó. Amikor a Range szerinti megtehető km 0, akkor még mehet vagy 150-et  :D
Szokj hozzá vagy na foglalkozz vele  ;)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #2982 Dátum: 2017.09.28 22:29:07 »
Eddig minden kocsim  10%-ot csalt, azt hittem ez a standard. Mostanában az a kérdés foglalkoztat, hogy a km számláló vajon a valós utat méri, vagy ezt a 10%-al "túlmértet"? :hmmmm:

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2983 Dátum: 2017.09.28 23:28:06 »
Eddig minden kocsim  10%-ot csalt, azt hittem ez a standard. Mostanában az a kérdés foglalkoztat, hogy a km számláló vajon a valós utat méri, vagy ezt a 10%-al "túlmértet"? :hmmmm:
Ezt viszonylag könnyen leellenőrizheted. Autópályán menj 120-szal, ha pont fél perc alatt teszel meg 1 km-t, akkor a távolságszámláló (kilométeróra) is csal. Vagy mindkettő pontos... :whistling:

tigger

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Avensis III.
« Válasz #2984 Dátum: 2017.09.29 23:09:30 »
Eddig minden kocsim  10%-ot csalt, azt hittem ez a standard. Mostanában az a kérdés foglalkoztat, hogy a km számláló vajon a valós utat méri, vagy ezt a 10%-al "túlmértet"? :hmmmm:

Köszi a válaszokat. A korábbi autóim (Hondák, VW) mind kevesebbet tértek el, ezért volt furcsa. Ez még jó kérdés, hogy távban mennyit számol, egyszer egy hosszabb távon leellenőrzöm én is. :)