Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 703831 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Avensis III.
« Válasz #150 Dátum: 2008.10.02 17:55:31 »
A dízel esetében én úgy értettem, hogy csak a 2.2-es gyengébbik verzióhoz lesz elérhető, de ne nekem legyen igazam...  :whistling:

Viszont az jött le, hogy az 1.8-as majdnem olyan erős lesz, mint a 2.0-ás benzines (persze azért a nyomaték terén megmarad az eddigi, nagyobb különbség).

Ha itthon forgalmazni fogják az 1.8-ast Aut váltóval, akkor az jó választásnak igérkezhet. Személyes vélemény, nekem bejön a kombi.  :yes:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Avensis III.
« Válasz #151 Dátum: 2008.10.02 18:49:34 »
Ahhoz fokozatmentes váltó lesz. Íme a specifikációk:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Avensis III.
« Válasz #152 Dátum: 2008.10.02 19:00:19 »
Végigolvastam a hivatalos Toyota anyagot. Háát...
A motorok nem rosszak. Elhagyjuk a VVT-i jelzőt, helyette jön a Valvematic. A fő gondom a felszereltségekkel van. Ezen belül is a rendelhetőségekkel. Le merik írni, hogy Advanced equipment level...
Annyira fejleszetett, hogy a PreCrash, távolságtartó tempomat, sávtartó, stb, kizárólag a 177 lovas dízelhez rendelhető. Ami ugye marad kéziváltós. tehát úgy lesz full extra, hogy mégsem.
És 2 literese benzines motorral meg ne akard biztonságban tudni a családodat, magadat.
Sírok...
KLIKK

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis III.
« Válasz #153 Dátum: 2008.10.02 19:23:36 »
Végigolvastam a hivatalos Toyota anyagot. Háát...
A motorok nem rosszak. Elhagyjuk a VVT-i jelzőt, helyette jön a Valvematic. A fő gondom a felszereltségekkel van. Ezen belül is a rendelhetőségekkel. Le merik írni, hogy Advanced equipment level...
Annyira fejleszetett, hogy a PreCrash, távolságtartó tempomat, sávtartó, stb, kizárólag a 177 lovas dízelhez rendelhető. Ami ugye marad kéziváltós. tehát úgy lesz full extra, hogy mégsem.
És 2 literese benzines motorral meg ne akard biztonságban tudni a családodat, magadat.
Sírok...
KLIKK

Ezt sose értettem, de jellemző. Pl. az Aurisnál is csak a D-CAT-hoz rendelhető napfénytető.

Az is érdekes szvsz, hogy a benzinmotoroknál jelentős előréléps történt, a dízelek meg gyakorlatilag ugyanazok maradtak.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Avensis III.
« Válasz #154 Dátum: 2008.10.02 19:26:18 »
Mert a dízelek viszonylag frissek. A Toyota egy motort úgy 10 évig használ.

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Avensis III.
« Válasz #155 Dátum: 2008.10.02 19:56:54 »

Az is érdekes szvsz, hogy a benzinmotoroknál jelentős előréléps történt, a dízelek meg gyakorlatilag ugyanazok maradtak.

Azért a dízeleknél is volt egy kis nyomatékemelés!  :yes:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis III.
« Válasz #156 Dátum: 2008.10.02 20:36:43 »
Azért a dízeleknél is volt egy kis nyomatékemelés!  :yes:

Mekkora? 300 helyett 310Nm? Na bumm... :)

Ráadásul mivel a teljesítmény nem nőtt, ezért a kerekeken ez még kevésbé lesz érezhető. Amúgy nekem jobban bejön a "szélesebb" de egyenletesebb nyomatékgörbe, főleg, ha a max. teljesítmény azonos.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #157 Dátum: 2008.10.02 21:51:34 »
Mekkora? 300 helyett 310Nm? Na bumm... :)

Ráadásul mivel a teljesítmény nem nőtt, ezért a kerekeken ez még kevésbé lesz érezhető.

Igen, de hamarabb is jon a 310nm. Eddig 2000tol volt 300. Most 1800tol 310.
Igaz 2400nel eltunik. Az enyimnel 2000tol 3000ig van 300



Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis III.
« Válasz #158 Dátum: 2008.10.02 22:03:13 »
Igen, de hamarabb is jon a 310nm. Eddig 2000tol volt 300. Most 1800tol 310.
Igaz 2400nel eltunik. Az enyimnel 2000tol 3000ig van 300

Nekem a régi kéne. Nem szeretem a lórúgásszerű nyomatékgörbét.

Volt nekem egyszer egy T5-ösöm, ott a 300Nm 2200-tól volt meg asszem majd' 5000-ig. De vezettem egyszer egy 2.5 LPT, abban csak 270Nm van, de 1600-tól 5000 felettig. A mindennapi közlekedésre ez utóbbi sokkal alkalmasabb. Persze nem olyan lökésszerűen jön meg az erő, ami bizonyos szempontból "élvezetes", de egy családi autóban nem biztos, hogy a legjobb megoldás.

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Avensis III.
« Válasz #159 Dátum: 2008.10.03 07:58:31 »
Azért a dízeleknél is volt egy kis nyomatékemelés!  :yes:

Mekkora? 300 helyett 310Nm? Na bumm... :)

Ráadásul mivel a teljesítmény nem nőtt, ezért a kerekeken ez még kevésbé lesz érezhető. Amúgy nekem jobban bejön a "szélesebb" de egyenletesebb nyomatékgörbe, főleg, ha a max. teljesítmény azonos.

Gondolom, hogy a 310Nm 1800-2400 forulat között már megvan, alatta és felette meg ott a 300, ami eddig is volt, csak az lehet, hogy 1700-3000 között.
A 2.2-nél is volt egy kis emelés, ha jól emlékszem 310-ről 340-re.  ::)
És azért 10 Nm-t se becsüljünk le.
A fogyasztási adatokat meg még nem is tudjuk, és a járáskultúrát sem ismerjük.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #160 Dátum: 2008.10.03 10:22:50 »
a sajtóanyag képei nagyban:








































music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re: Avensis III.
« Válasz #161 Dátum: 2008.10.03 10:37:19 »
A fogyasztási adatokat meg még nem is tudjuk, és a járáskultúrát sem ismerjük.
A gyárit tudhatod a Misi hsz-ban lévő linkre kattintva. A benzinesek 6-7 liter közti adatai elég hihetetlenek. Ha igaz, annál jobb, de szkeptikus vagyok aziránt, hogy egy 1400 kilós, 152 lovas autó normál vezetési stílusban átlagban 7 liter alatt fogyasszon. A mostani benzines kétliteresnek a gyári adata 8,1 - ez tartható, hiszen én 7,75 körül járok 17000 km után. De az újnál ugyanez a szám 6,9. Az nagyon kevés...
music     

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis III.
« Válasz #162 Dátum: 2008.10.03 11:08:04 »
Gondolom, hogy a 310Nm 1800-2400 forulat között már megvan, alatta és felette meg ott a 300, ami eddig is volt, csak az lehet, hogy 1700-3000 között.
A 2.2-nél is volt egy kis emelés, ha jól emlékszem 310-ről 340-re.  ::)
És azért 10 Nm-t se becsüljünk le.
A fogyasztási adatokat meg még nem is tudjuk, és a járáskultúrát sem ismerjük.

Mivel a teljesítmény nem nőtt, ezért csak a nyomatékgörbe lesz ettől púposabb. Nekem ez nem tetszik, én a laposat szeressem. :)

10Nm itt teljességgel nem számít. Pl. 80-ről 90-re jelentős lenne, de itt ez mindössze 3%-ot jelent...

A fogyasztástól se várnék csodát. Kb. ugyanannyi lesz. Lehet a gyári adat lejjebb megy 1-2 decivel.


sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis III.
« Válasz #163 Dátum: 2008.10.03 11:12:20 »


Most sem lesz memóriás az ülés? Hát izé, miért?! Nem egy akkora összeg szvsz.

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #164 Dátum: 2008.10.03 11:17:32 »

Most sem lesz memóriás az ülés? Hát izé, miért?! Nem egy akkora összeg szvsz.

Úgy tűnik.
Egyszerűbb volt átemelni a meglévő cuccot a régiből.
Ez mondjuk szánalmas.