Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 714101 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #1095 Dátum: 2009.03.12 20:42:03 »
Az elektronikus kézifék megszokást igényel (ráadásul szvsz elég fura helyen van a gombja az Avéban).
Persze, meg lehet szokni, csak bepattantunk a kocsiba, kulcs nem kell, gombnyomásra indult, aztán kerestem a kéziféket.
Bár gondolom sebességbe rakásra kioldott, mert a műszerfalon nem jelzett vissza. Aztán böködtük a gombot és gondoltuk, hogy jó lesz az úgy  :)

Ja, induláskor automatikusan old, ha minden igaz. Ez pl. emelkedőn igen kényelmes tud lenni. (Csak az autóvezetés még egy összetevőjét felejtik el vele az emberek.)

Nem vitát akarok szítani, mert alapvetően nagyszerű ez a sok új asszisztens - de megnézném, mit kezdene magával az a sofőr, aki mondjuk éveket húzott le egy automata fényszóróval és ablaktörlővel, kulcs nélküli nyitás-zárással és indítással, parkolóautomatikával, távolságtartó tempomattal, sávelhagyás-figyelmeztetővel, "okos" világítással (helyzethez igazodó fényszórók), nomeg ezzel az elektronikus kézifékkel felszerelt kocsiban - aztán el kellene boldogulnia, mondjuk... egy Avensis I-essel (szándékosan nem valami kvázi-veterán autót mondtam). Valszeg rövid idő után semmit - mert ellopnák tőle, lévén nyitva hagyná  :devil:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Avensis III.
« Válasz #1096 Dátum: 2009.03.13 18:52:17 »
Ja, induláskor automatikusan old, ha minden igaz. Ez pl. emelkedőn igen kényelmes tud lenni. (Csak az autóvezetés még egy összetevőjét felejtik el vele az emberek.)
Nem vitát akarok szítani, mert alapvetően nagyszerű ez a sok új asszisztens - de megnézném, mit kezdene magával az a sofőr, aki mondjuk éveket húzott le egy automata fényszóróval és ablaktörlővel, kulcs nélküli nyitás-zárással és indítással, parkolóautomatikával, távolságtartó tempomattal, sávelhagyás-figyelmeztetővel, "okos" világítással (helyzethez igazodó fényszórók), nomeg ezzel az elektronikus kézifékkel felszerelt kocsiban - aztán el kellene boldogulnia, mondjuk... egy Avensis I-essel (szándékosan nem valami kvázi-veterán autót mondtam). Valszeg rövid idő után semmit - mert ellopnák tőle, lévén nyitva hagyná  :devil:

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.  :nono:
Amit kivastagítottam, az nincsen az SC-ben. Harmadik éve "nyúzom" és igenis imádom a sok kényelmi extrát! Megkönyíti az életet. Ha lenne benne egy 5 gangos automataváltó, azzal lenne a tuti!

Ezzel együtt simán vezetek az Ovtácot, a Borát, az Astra 3 generációját, Lacettit, Fiestát, Ignist, Swift Sedant, meg az öregördög tudja mit még. Ennek ellenére mindíg előre indulok el, nem csúszok vissza az emelkedőn, időben mindenhova odaérek.... Szóval....  :hug: :szemez: :flowers:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Avensis III.
« Válasz #1097 Dátum: 2009.03.14 15:45:31 »
Palaczk, ahogy írta is, arra a szitura gondolt, hogy évekig egy autó, utána sötét középkor...
Gabe 254.

Ronin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re: Avensis III.
« Válasz #1098 Dátum: 2009.03.14 17:35:57 »
Palaczk, ahogy írta is, arra a szitura gondolt, hogy évekig egy autó, utána sötét középkor...

Mekkora a chance rá hogy a corolládbol egy trabantba vissza ülsz?

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Avensis III.
« Válasz #1099 Dátum: 2009.03.14 17:40:04 »
Kevés esélye van, de ha olvasol, akkor látod, hogy nem is erről volt szó.
Gabe 254.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Avensis III.
« Válasz #1100 Dátum: 2009.03.14 18:46:08 »
Na,ja, de általánosítsunk!

Aki kényelmi extrás autóban ült és mexokta, az általában nem visszafele fejleszt, vagy azonos, vagy hasonló autóba ül át.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Ronin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re: Avensis III.
« Válasz #1101 Dátum: 2009.03.14 18:50:08 »
Köszönöm, erre gondoltam.

Jana36

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 53
Re: Avensis III.
« Válasz #1102 Dátum: 2009.03.14 19:21:27 »
Azért ez a prosi gyűjtés nem olcsó mulatság.
Mármint a kereskedésnek. Egy Lexus prosi darabja ezer-két ezer HUF!!!
És ez csak 1 prosi, amit az autó árnak, illetve a szervizköltségeknek kell kitermelnie.

Ha olyan drága a prosi, miért kapok havonta legalább 2-3 márkától postán? :eek:
Ez a promóciós és repi-költség, leírják az adóból, és rendesen be van kalkulálva az árakba  :nonono:

Jana36

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 53
Re: Avensis III.
« Válasz #1103 Dátum: 2009.03.14 19:32:52 »
Amúgy nyithatunk egy játékot, ha gondoljátok.
Maradjunk a hú de  drága, aranytojást tojó tyúk Lexusnál. Lehet tippelni, hogy mekkora az árrés rajta (kereskedői) és ebből mennyi marad meg, azaz mekkora engedménnyel lehet eladni.
A tippekre priviben válaszolok. Érthető okokból.

Misi, én beszállok a játékba: normál körülmények között min 10 % marad tisztán profitban, jelen helyzetben jó, ha 3-4 %, hogy ne írjak pontos számokat. Mennyit tévedek?  :nonono:

Jana36

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 53
Re: Avensis III.
« Válasz #1104 Dátum: 2009.03.14 19:41:11 »
Na ez a teljes hülyeség szerintem :surrender:
Miért adjak még ajándékot, ha én csinálok szívességet  :?:
Egy kereskedésnek már maga a tesztvezetés is bizonyos költségekbe van, muszály még ajándékot adni, érje be egy kv-val vagy egy üditővel  ::)
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.14 20:16:33 írta Jana36 »

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Avensis III.
« Válasz #1105 Dátum: 2009.03.14 20:02:19 »
Az mért szivesség, hogy autót akar eladni? Túlkínálat van mindenből.
kisa
born to ride

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
Re: Avensis III.
« Válasz #1106 Dátum: 2009.03.14 20:20:38 »
A jelenlegi helyzetet inkább túlélésnek nevezném...

Azért fura egy világ, ahol még egyik éveben rekordeladások, világelsőség, feneketlen F1 kassza van, aztán eltelik kevesebb, mint 1 év, és már segítségért fordulunk a kormányhoz. Nem fikázni akarom a (nagy) Toyota vezetését, de nem éppen image-építő a kormány segítségét kérni, bár ha a többi gyártó is ezt teszi, a Toyota miért ne?  :hmmmm:
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
Avensis III.
« Válasz #1107 Dátum: 2009.03.15 11:55:18 »
Bár ez itt OFF, de a mai napig nem értem a Rally helyett miért kellett az F1-be merészkedni, aztán látva a hatalmas sikereket miért nem lehetett kiszállni már belőle?  :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #1108 Dátum: 2009.03.15 13:23:24 »
Palaczk, ahogy írta is, arra a szitura gondolt, hogy évekig egy autó, utána sötét középkor...

Mekkora a chance rá hogy a corolládbol egy trabantba vissza ülsz?

Mondjuk albérletben laksz, és részvényekben tartottad a megtakarításaidat. Emellett, mondjuk, kirúgtak az állásodból. Nehezen elképzelhető forgatókönyv, manapság?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #1109 Dátum: 2009.03.15 13:29:35 »
Palaczk, ahogy írta is, arra a szitura gondolt, hogy évekig egy autó, utána sötét középkor...

Erről van szó. Természetesen a példa, a jobb érthetőség kedvéért, kicsit sarkított. A forgatókönyv pedig, ha nem is jellemző, de éppenséggel elképzelhető - főleg a mai világban. Akárhogy is nézzük, a mai modern autók fokozatosan és folyamatosan szoktatják le az embert az autóvezetés rész-tevékenységeiről. Automatizálódási folyamatok zajlanak, ez nyilvánvaló.

Magától értetődően nem olyanokra gondoltam a példámban, akik állandóan vezetnek ilyen-olyan kocsikat. De szerintem elég egyértelműen fogalmaztam - ahogy ezt te meg is erősítetted  :yes:

Hozzátenném, hogy a helyzetet NEM minősítettem, csak felvázoltam :otlet: :excl:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )