Kicsit meglepett a lustasága. Pörgött, hangos volt, de nem úgy ment mint emlékeztem... Szóval nem mondom hogy oltári, de nagy a különbség.
Naná, hogy van különbség, hisz ott van 100 Nm és 50 Le.
De ilyen alapon vehetnénk 3.0 literes vagy 4.2 Tdízelt is, mert az meg "mégsokkaljobb".
Ez egy parttalan vita. Persze, lehetne fokozni az összehasonlítgatásokat. Számomra csak az a furcsa, hogy sokan úgy írogatnak (most jelen esetben) a D-CAT-os Toyotákról, hogy egy métert sem mentek vele. No jó, maximum egy próbakör erejéig kipróbálták. Legalább azoknak a véleményét tartsuk tiszteletben, akiknek ilyen van és már több tízezer futott km tapasztalatuk is megvan.
Mindig azt szoktam írni, hogy nem kötelező ezt vagy azt megvenni. Nekem (és többünknek) szimpatikus a D-CAT motor. Akinek nem tetszik, mert (szerinte) gyakoribb a meghibásodása ( ?
? ) vagy nagyobb a fogyasztása vagy nem látja értelmét a plusz lóerőknek és nyomatéknak, NEM vesz ilyet. Nincs ezzel semmi baj. Emberek vagyunk és különbözőek vagyunk.
Hű, de szép gondolat volt, így éjfél után...