Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2264822 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Szerviz
« Válasz #11145 Dátum: 2021.10.05 07:29:12 »
Sziasztok!

Iden vasaroltam egy Toyota Auris 1.6 benzin 132 lovas (ZRE185L) motorkoddal 94ezer kmrel, frissen szervizelt, 9000km futas (tobbnyire autopalya) utan feltunt hogy a kipufogo olajos, igy egybol raneztem az olajszintre ami a nivo palca ket jelzese kozott, kozel a felenel volt (elotte tele amikor elhoztam). A kerdesek a kovetkezok:

-Aggodjak? Vagy ez normalis?

-A konyve 5w30at ir, van vkinek hasonlo tapasztalata? Direkt megneztem az "1.33as Auris" multja miatt, utanna kerdeztem szakertoktol, azt mondtak ez nem problemas motor. Hozza tennem, hogy nekem elotte Yaris-om volt de az egy deka olajat nem evett, uh ez nekem furcsa.

-Esetleg vkinek mas olaj, akar markara is ha 5w30at hasznal es ugy vette eszre hogy jobb vele a kocsi, kerem ossza meg tapasztalatait?! nekem most jelenleg Fuchs Oil van benne.

-Nem lesz ebbol igy kesobb katalizator problema?

-A szerviz torteneteben hol kevesebb hol nagyobb km mennyiseg utan csereltek benne az olajat, ez kozre jatszhat? (16112km, 34184km, 43705km, 59207km, 75350km, 94732km)

Az auto egyebkent jol teljesit, megvagyok vele elegedve, de nem akarom megvarni a 15ezres olajcseret igy, inkabb elobb elvinnem.

Valaszotokat elore is koszonom!


Az első mondatot olvasva az
1. kérdésre a válasz ; igen!
a 2. kérdésre a válasz ; NEM!!!

a többit is!!!!!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Szerviz
« Válasz #11146 Dátum: 2021.10.05 09:57:19 »
Sziasztok!

Iden vasaroltam egy Toyota Auris 1.6 benzin 132 lovas (ZRE185L) motorkoddal 94ezer kmrel, frissen szervizelt, 9000km futas (tobbnyire autopalya) utan feltunt hogy a kipufogo olajos, igy egybol raneztem az olajszintre ami a nivo palca ket jelzese kozott, kozel a felenel volt (elotte tele amikor elhoztam). A kerdesek a kovetkezok:

-Aggodjak? Vagy ez normalis?

-A konyve 5w30at ir, van vkinek hasonlo tapasztalata? Direkt megneztem az "1.33as Auris" multja miatt, utanna kerdeztem szakertoktol, azt mondtak ez nem problemas motor. Hozza tennem, hogy nekem elotte Yaris-om volt de az egy deka olajat nem evett, uh ez nekem furcsa.

-Esetleg vkinek mas olaj, akar markara is ha 5w30at hasznal es ugy vette eszre hogy jobb vele a kocsi, kerem ossza meg tapasztalatait?! nekem most jelenleg Fuchs Oil van benne.

-Nem lesz ebbol igy kesobb katalizator problema?

-A szerviz torteneteben hol kevesebb hol nagyobb km mennyiseg utan csereltek benne az olajat, ez kozre jatszhat? (16112km, 34184km, 43705km, 59207km, 75350km, 94732km)

Az auto egyebkent jol teljesit, megvagyok vele elegedve, de nem akarom megvarni a 15ezres olajcseret igy, inkabb elobb elvinnem.

Valaszotokat elore is koszonom!

A nívópálca min-max jelzése között kb 1,3 liter a különbség. Ha 9000km alatt (feltételezem, csak ennyit futott az olajcsere óta) lecsökken a szint a maximumról a két jelzés közé féltávra, az hozzávetőlegesen 5-6 dl olajfogyás. Ez inkább normális, mint abnormális jelenség, hiszen, a motor működésének velejárója valamennyi - minimális - olajfogyás.
A magam részéről azt javaslom, hogy csökkentsd le az olajcsere periódust 10.000km/1év gyakoriságra, amelyik hamarabb jön. Nem kell aggódj, de ajánlott 5000km-ként ellenőrizni a szintet és lehetőség szerint visszapótolni a nívópálca max. jelzéséig a szintet (2-3dl). Amennyiben ez az olajfogyás megnövekedne, akkor kell majd tovább gondolkodni a motorral kapcsolatban, addig nem. Örülj neki, szeresd az autódat és használd. ;-)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 901
Re:Szerviz
« Válasz #11147 Dátum: 2021.10.05 19:20:01 »
Ma reggel leadtam az autót az 5. éves szervízre, mondták, hogy délután küldenek SMS-t amikor mehetek az autóért.
Öt órakor felhívtam, hogy mi ûjság. Az autó kész, csak nem értik, hogy miért nem kapcsol le a kijelző a kikapcsolás és távirányítóval történő lezárás után. Mondtam, hogy inkább nyugodtan járják körül, nekem holnap is jó az autó. Gondoltam, hogy hátha Itt többet tudnak. 😉

Azt mondták, hogy a bal oldali szellőző alatti kapcsolók (visszapillantó állító) korrodálódtak, zöldre a réz vezeték, mintha ráfolyt volna autó parfüm folyadék. Viszont még elő sem fordult, hogy a kocsiban előfordult volna ilyen v akármilyen illatosító.
Alkatrészt rendeltek, kicserélik.
Viszont az elképzelhető, hogy a légkondi használat miatt leállás után, amikor nincs aktív légmozgás a hideg felületen kondenz viz lecsapódik és lecsöpög a pont alatta levő kapcsolóra?
Van ilyen tapasztalat?  :hmmmm:

nbSzidi

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 1
SEGÍTSÉG KÉRÉS COROLLA HIBÁVAL KAPCSOLATOSAN
« Válasz #11148 Dátum: 2021.10.06 12:11:23 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki tudja mi baja lehet a kocsimnak. 😞 Nagyon szeretem őt, és nem akarok megválni tőle!
Adott egy 2004-es 1.6-os benzines Toyota Corolla. Eddig még sosem hagyott cserben! Múlthét hétfőn egyik pillanatról a másikra megmakkant. Délelőtt Pesten jártam, semmi baja, majd délután mikor mentem vele be munkába, egyszer csak az egész műszerfal elsötétedett, a mutatók beálltak alap állásba, mintha nem kapna áramot az autó. Közben a kocsi ment tovább, nem állt le a motor, de érezhetően gyengébb lett a teljesítménye, hiába nyomtam a gáz. Ebből kívülről semmi nem látható, a lámpáim ugyanúgy égtek tovább. Aztán pár másodperc múlva meggondolja magát az autó, rángat egyet, majd újra megy rendesen, a műszerfal is újra indul, de a mutatók ott állnak meg ahol épp szeretnének... Mindezt eljátsza a kocsi 3 percenként.
Valaki találkozott már ilyennel? Ha igen segítsen kérem! 10 napja van szerelőnél a kocsi, de nem találják a hibát.  :no: Az biztos hogy nem a műszerfalnak, vagy az akksinak van baja, és a saruk is érintkeznek rendesen.
Nagyon szépen köszönöm előre is!!

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Szerviz
« Válasz #11149 Dátum: 2021.10.06 12:19:30 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki tudja mi baja lehet a kocsimnak. 😞 Nagyon szeretem őt, és nem akarok megválni tőle!
Adott egy 2004-es 1.6-os benzines Toyota Corolla. Eddig még sosem hagyott cserben! Múlthét hétfőn egyik pillanatról a másikra megmakkant. Délelőtt Pesten jártam, semmi baja, majd délután mikor mentem vele be munkába, egyszer csak az egész műszerfal elsötétedett, a mutatók beálltak alap állásba, mintha nem kapna áramot az autó. Közben a kocsi ment tovább, nem állt le a motor, de érezhetően gyengébb lett a teljesítménye, hiába nyomtam a gáz. Ebből kívülről semmi nem látható, a lámpáim ugyanúgy égtek tovább. Aztán pár másodperc múlva meggondolja magát az autó, rángat egyet, majd újra megy rendesen, a műszerfal is újra indul, de a mutatók ott állnak meg ahol épp szeretnének... Mindezt eljátsza a kocsi 3 percenként.
Valaki találkozott már ilyennel? Ha igen segítsen kérem! 10 napja van szerelőnél a kocsi, de nem találják a hibát.  :no: Az biztos hogy nem a műszerfalnak, vagy az akksinak van baja, és a saruk is érintkeznek rendesen.
Nagyon szépen köszönöm előre is!!
Ellenőrizni;
1. akkumulátort
2. gyújtótrafókat! Ez a valószínűbb, hogy 1 v. esetleg több tönkre ment.
3. szerelőtől el kell hozni az autót, ha nem találja a hibát, de foglalkozott 10 napig az autóval!
« Utoljára szerkesztve: 2021.10.06 12:22:16 írta micila »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:SEGÍTSÉG KÉRÉS COROLLA HIBÁVAL KAPCSOLATOSAN
« Válasz #11150 Dátum: 2021.10.06 13:30:39 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki tudja mi baja lehet a kocsimnak. 😞 Nagyon szeretem őt, és nem akarok megválni tőle!
Adott egy 2004-es 1.6-os benzines Toyota Corolla. Eddig még sosem hagyott cserben! Múlthét hétfőn egyik pillanatról a másikra megmakkant. Délelőtt Pesten jártam, semmi baja, majd délután mikor mentem vele be munkába, egyszer csak az egész műszerfal elsötétedett, a mutatók beálltak alap állásba, mintha nem kapna áramot az autó. Közben a kocsi ment tovább, nem állt le a motor, de érezhetően gyengébb lett a teljesítménye, hiába nyomtam a gáz. Ebből kívülről semmi nem látható, a lámpáim ugyanúgy égtek tovább. Aztán pár másodperc múlva meggondolja magát az autó, rángat egyet, majd újra megy rendesen, a műszerfal is újra indul, de a mutatók ott állnak meg ahol épp szeretnének... Mindezt eljátsza a kocsi 3 percenként.
Valaki találkozott már ilyennel? Ha igen segítsen kérem! 10 napja van szerelőnél a kocsi, de nem találják a hibát.  :no: Az biztos hogy nem a műszerfalnak, vagy az akksinak van baja, és a saruk is érintkeznek rendesen.
Nagyon szépen köszönöm előre is!!
Először jó lenne hibakódot kiolvasni és megfelelően értelmezni. Szerelő ezt megtette? Apósom Corsájánál gyújtótrafó hibát is letárolta, de az még rendesen is ment közben.
Egyébként elsőre a testpontok vizsgálatát javaslom (ami testkábel(ek) a kocsiszekrényhez csatlakozik/csatlakoznak): lazulás, oxidáció, ilyesmi.
A szerelőtől való elhozás ötletét támogatom.

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 901
Re:Szerviz
« Válasz #11151 Dátum: 2021.10.07 14:53:05 »
Azt mondták, hogy a bal oldali szellőző alatti kapcsolók (visszapillantó állító) korrodálódtak, zöldre a réz vezeték, mintha ráfolyt volna autó parfüm folyadék. Viszont még elő sem fordult, hogy a kocsiban előfordult volna ilyen v akármilyen illatosító.
Alkatrészt rendeltek, kicserélik.
Viszont az elképzelhető, hogy a légkondi használat miatt leállás után, amikor nincs aktív légmozgás a hideg felületen kondenz viz lecsapódik és lecsöpög a pont alatta levő kapcsolóra?
Van ilyen tapasztalat?  :hmmmm:

Csak, hogy kerek legyen a történet.

A hibakeresésre az éves szervíz során került sor és az elémtolt számlán volt egy tétel is erről, hogy 2 óra hibakeresés 2x75 Euro a 25% VIP kedvezménnyel (náluk vettem az autót) 112.50 euro. Azért rákérdeztem, hogy mivel még garanciában vagyok ez tényleg kell-e.

Nos, kiderült, hogy nem kell.  :clap:

Viszont majd jöjjek vissza ha a visszapillantó kapcsoló (8487002101) beszerelésére, amit ma meg is csinaltak pár perc alatt.
Szuper  :clap:

Viszont elémtoltak egy számlát 767,82 eurorol. (a szervizes kolléga éppen ebédszüneten volt akivel tisztáztuk kedden, hogy még ippeg a garancián belül vagyok).

Rákérdeztem az ügyfelesekre, hogy ezt akkor most tényleg? :hmmmm:  merthogy éppen kedden tisztáztuk, hogy belefér a gariba.
Végül mondták, hogy jöjjek csak haza, majd telefonálnak. Ami pár perce meg is történt, nem kell fizetnem semmit, garanciális.

Ezek után most nem panaszkodom, hogy 1 liter 0W20 as olaj 0888083885 TGMO AFE Extra 23 euroba került és 5 liter ment bele...(115,20 euro). Mivel ők alapból a 5W30-as használják és ez az olaj meg az én "hobbim", és igy 395 eurobol megúsztam az 5. éves szervízt.  :hmmmm: :clap:

abcs

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 1
Hátha valaki már látott ilyet
« Válasz #11152 Dátum: 2021.10.30 17:02:35 »
Sziasztok!

Még új vagyok a listán, most regisztráltam abban a reményben, hogy hátha itt találok megoldást a problémámra, mert a márkaszerviz nem tudott segíteni (Sakura Óbuda).
Van egy 2019-es Toyota Corolla Sedan Hybrid-em, ami kb. 4 hónapja azt csinálja, hogy amikor leveszem a gázról a lábam, a belsőégésű motor se nem áll le, se nem áll be a megszokott 1300 körüli fordulatszámra, hanem olyan 1000 rpm körül forog, de ilyenkor a hangja sem a megszokott, illetve - ami a legfontosabb - nem is tölti a hybrid akkut. Egyszer csak gondol egyet és vagy visszaugrik 1300-ra és tölt, vagy leáll. A másik ezzel szerintem egy időben jelentkező jelenség a következő; régen P állásban hiába nyomtam be akár tövig a gázpedált, akkor sem engedte a fordulatszámot 1500 felé emelkedni. Most ahogy nyomom lefelé a gázpedált, egy darabig tartja az 1500 körüli értéket, majd egy pont után felugrik 2200 - 3000 közé valahová, ahová éppen sikerül neki.
A márkaszervizben többször is panaszkodtam, de mindig letudták annyival, hogy ez normális. Az éves kötelező szervizen már kicsit jobban utánanéztek és azt olvasták ki, hogy ilyenkor meleg az akkumulátor és ezért van ez. De ez butaság, mert a rekuperáció meg működik, a lendületi gurulás tölti az akksit. Ha ez valami védelem volna, akkor azt sem kellene, hogy engedje a rendszer szerintem. Szóval inkább az van, hogy fogalmuk sem volt az egészről.
Nagyon szeretem az autót, de lassan már nem az utat, hanem a fordulatszám-mérőt figyelem, hogy mit csinál, annyira zavar. Nagyon megköszönném, ha valaki tudna adni valami tippet ezzel kapcsolatban; akár egy megbízható szerelőt, aki ért is hozzá, akár egy konkrét ötletet, hogy mi is okozhatja ezt.
Segítségeteket előre is köszönöm.

Csatoltam egy fotót is, hátha az többet mond, mint amit leírtam. :-)

Üdv:
Csaba
« Utoljára szerkesztve: 2021.10.30 17:05:11 írta abcs »

kzmkriszti

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Szerviz
« Válasz #11153 Dátum: 2021.11.16 17:20:47 »
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, hátha itt valaki találkozott már hasonló problémával. Nekem egy 2008-as 2.2 D-4D Aurisom van (177 LE). Mindig felvillan indításkor a 'Check Engine' illetve elinduláskor a 'Check VSC'. Az EGR szeleppel kapcsolatos hibát, P0400 hibakóddal dobja. Az EGR szelepet emiatt kb. 1 hónapja kicseréltettem, a probléma azóta sem szünt meg. Vagy letilt, és nem enged gyorsulni, vagy dobálja a nagy fehér füstöt gyorsuláskor, ekkor az utastérbe is masszívan beszivárog ez a szag.
Ha valaki találkozott már hasonlóval, vagy csak ötlete van, nagyon megköszönöm, ha tud segíteni.
Üdv: Kriszti:)

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 901
Re:Szerviz
« Válasz #11154 Dátum: 2022.01.02 09:49:47 »
Automata fényszóró kapcsolás “Saga”
December 30-án Szoftver frissítést csinált a szervíz és kértek, hogy egy kellően sötét nem forgalmas úton, legalább 40 km/h sebességnél próbáljam ki. Zárás előtt már sötét esőben vettük át az autót, amiben a szervíz utáni 200 m-en kigyulladt a sárga jelzés, hogy nincs ütközés megelőző, illetve SRA, stb (safety sense) rendszerek.
Pl. a sávelhagyásos figyelmeztető szokott bevakulni párás időben, de ez nem az volt, másnapra sem múlt el ez a hiba.
A középkonzolon a Settingben leellenőriztem, minden jó és be van kapcsolva… amíg áll az autó. Csak miután elindul és megy legalább 100 m-t jön elő.
De, hogy legyen mit mondanom hétfőn a szervizeseknek, este kimentünk egy erdei útra (az összes többi út 10 km-en belül ki van világítva) és kipróbáltuk, és működik az automata fényszóró kapcsolás, kapcsolgat rendesen, sebesség, illetve szembe jövők esetében ahogy kell.
Már csak a Safety Sense systemnek kellene visszajönnie. :hmmmm:

Balázs.

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Szerviz
« Válasz #11155 Dátum: 2022.01.04 21:01:21 »
ÜDV!
1.6 Benzin e12u 2004 LINE.SOL

Kuplung csere volt és le lett alváz védőzve.
Elektronika.
2-3 hete : elkezdett valami nagyon nem jól működni. Az esti mínuszok után eldobálta az utólag beépített médiarendszer folyamatosan a beállításokat és ajtó nyitásra az istenért sem akart bekapcsolni a belső világítás. Éjszaka pedig  lehetett látni,hogy ha az ablak emelőt használom gyengül a lámpa.
1-2 hete : Már világít a belsőtér ajtó nyitásra,de csak 1-2 másodperc késéssel. Nem akart automatikusan az ablak le, illetve fel menni.
1 hete : Az ablak működik, a médiarendszer továbbra is eldobálja az órát.
2 napja : Nem ég a jobb első lámpám

Cseréltem 2szer izzót,de semmi.
Biztosítékokat leellenőriztem és működnek,de a jobb első lámpám akkor sem világít.

Kicsit kezdek meg gárgyulni

UI: Éjszaka eddig se láttam kb sz*rt se egy LED-hez vagy egy XENON-hoz képest. Mire lenne érdemes kicserélni,mert jelen pillanatban ha valami SUV jön velem szembe aminek szem magasságban van lámpája akkor erősen hajaz a szitu egy orosz rulettre....

A válaszokat előre is nagyon köszönöm!!

robi1

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Szerviz
« Válasz #11156 Dátum: 2022.02.22 16:11:23 »
Sziasztok,

Van egy öreg corollám.  2001   VVT -i 1.4 benzin lépcsős hátú 360.000 km.
Sajnos a napokba 1 henger feladni látszott a küzdelmet...  (Azóta nem használtam)
Olajbetöltő nyíláshoz a legközelebbi hengerről van szó.

Amit megnéztem:
- Szikra van. (összecseréltem gyertyát is, trafót is, kitekerve látszik is a szikra mikor indítózok..)
- injektor jó. (összecseréltem 2 injektort, illetve szétszedve indításkor látszik, hogy az összes teszi a dolgát.).

Indul "szépen", check engine van, illetve ha lehúzom ezen henger gyújtótrafóját nem változik semmi....  (Nyílván, mert nem jár....)
Olajat már eszegette előtte is 1000km/ 1 liter kb.       Most elég füstös alapjáraton...
Nem csörög nem csattog, "szép" hanggal pöfög...

Tudtok tippet, hogy mi lehet? mennyire fog fájni?
Esetleg valakit tudtok ajánlani? (Nyilván nem szakműhelyt.)   Pest környék.

Köszönöm a segítséget.

Üdv.:
Robi
« Utoljára szerkesztve: 2022.02.22 16:12:58 írta robi1 »

Petihsu

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Szerviz
« Válasz #11157 Dátum: 2022.02.28 20:43:37 »
Helló!
Ugyan ezzel a típussal rendelkezem,minden tekintetben,évjárat,motort is tekintve!Egy ideje hasonló tünetek jelentkeztek,motor check engine felvillant,OBD-vel kiolvasva nekem 1-es,4-es,hengerben is gyújtás kimaradást jelzett,cseréltem gyertyát(régiben is csak 40 ezer volt)azóta sokat javult de továbbra sem az igazi!A kontroll lámpa gyertya csere után még előjött de használva egy idő után magától törlődött és azóta sem jött vissza!Most ott tartok hogy hidegen nincs alapjárat(tuti hogy nem a hengerek hagynak ki)Melegen továbbra is gyönyörűen jár,akkor van alapjárat is!Röviden itt tartok!Most viszem majd szerelőhöz aztán ha lesz fejlemény esetleg megírom!Ha valaki hozzá tud szólni azt én is megköszönném!

Phoenix187

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Szerviz
« Válasz #11158 Dátum: 2022.02.28 23:56:28 »
Sziasztok!

Van valakinek tudomása "Catalizátor tisztító üzemmód"-ról Auris Hybrid-ben?

A jeleneség:
Szívócsonk, és fojtószelep takarítás után kb 70 km hibamentes közlekedést követően elkezd "elpörögni" a motor 20-50 km/h-s tartományban autózva tartósan. Tehát amikor egyébként csak villanyról kellene mennie, akkor olyan mintha "csúszna a kuplung". Szép lassan elkezd felpörögni a motor. HV akkutöltés nincs. Ha lassulok, annál jobban pörgeti, de ha odalépek a gázpedálra, és kevés lesz a villany, hirtelen visszafolytja a motort, és elkezd dolgozni rendesen. Álló helyzetben sem állítja le a motort, hanem kb 1500-on pörgeti. Jónéhány kilóméter múlva mintha semmi sem történt volna, rendben üzemel tovább, 50-60 környékétől ha csökken a sebesség, leállítja a benzinmotort.
Hibát nem ír, és hibakód sincs. Ez ma 3x jött elő, a benzinmotor furcsa viselkedésén kívül semmilyen egyéb kísérőjelenséget nem tapasztaltam.
Az első gonolatom az volt, hogy valahol fals levegőt szív, és ezért pörög fel a motor, mint a karburátorosok. De ott a motor erőtlen is lesz közben.
A második gondolatom, hogy esetleg valamilyen tisztító, regeneráló üzemmód, mint a dízeleknél a DPF kormoló mód.
Esetleg így méri meg, hogy el van-e rakódva a katalizátor. Úgy értesültem, hogy ezek túl érzékenyre vannak állítva, és már 70 %-os működés alatt hibátjeleznek. (nehogy véletlenül 1ug-al több szennyeződés jusson a környezetbe  ::) )

2015-ös 2ZR-FXE (ZWE186L) Auris Hybrid

Köszönöm!

Mark023

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Szerviz
« Válasz #11159 Dátum: 2022.03.25 19:26:00 »
Sziasztok! :clap:
Egy Corolláról lenne szó, 2007-ből, 1.6benzin, 124ló, 295.000km.
Tesco parkolóba rám mosolygott a cseekendzsin, elkezdett 3 hengerezni a kocsi. Rángatós és erőtlen lett a motor. Így még nem jártam 1 Civic és 1 Swift után, na mindegy :excl:
Végül elértem a szerelőmhöz aki közölte hogy elment 1 trafó a 4 ből. :cry:
Jó, kicserélte, működik minden, csekkedzsin kialudt, rendben van. Nekem viszont az a lényeg, hogy MOST van 3 RÉGI és 1 ÚJ trafó az autómba. Most per pillanat jó az összes, de milesz később a többi hárommal? Nyílván akármelyik régi trafó tönkremehet, most hogy éppen 1 hét vagy 5 év múlva azt senki se tudja.
Munkába járok a kocsival szóval fontos a megbízhatóság. Mekkora esély van még egy ilyen trafó problémára? Ha elmegyünk messze és a semmi közepén megint eljátssza akkor nagy szívás lesz.
A szerelőm normális, megbízom benne, ő nem mondta hogy cseréljük ki az összes trafót. Remélem nem gyakran fordul elő ilyen dolog.
Lehet, hogy 1x "belenyúltam" és kész, passz, de nagyon nem tetszett.:innocent:
Segítsetek légyszi! :helpsmilie:

« Utoljára szerkesztve: 2022.03.25 19:38:12 írta Mark023 »