Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2264505 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Szerviz
« Válasz #11055 Dátum: 2019.08.27 17:39:03 »
Sziasztok!
Új vagyok a Klubban.
Azt szeretném megtudni, hogy találhatok hibrid Aurishoz megbízható szervizt az akkumulátorok bevizsgáltatásához. Ki hova hordja a hibrid autóját szervizelni. Kelet-Magyaroszágon található-e jó szerelő, aki nem ököráron dolgozik és megbízható.
Segítséget előre is köszönöm.
Bár már régi a kérdés, de hátha aktuális a jövőben: a debreceni márkaszervizről csak jókat tudok mondani, és nem én vagyok az egyetlen!
music     

vanRobert

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:Szerviz
« Válasz #11056 Dátum: 2019.08.27 21:03:11 »
Üdv!

Verso 1.8 benzines, 2009-es és a hátsó fék felől menet közben cicergés hallatszik. Ha kissé benyomom a féket, akkor elmúlik. A tárcsa peremén lévő kissé berozsdált, kábé 2-3 mm széles sávot valami elkezdte kifényesíteni. A tárcsának alig van válla, kábé fél mili, vagy inkább alatta. Betétek jók. Legalábbis a kopottságuk foka alapján.
Van esetleg tipp, hogy Fehérvár környékén hová érdemes elvinni? A helyi Toyota szervíz szerint ez így jó, de velük kapcsolatban merültek fel kételyeim.
Előre is köszönöm.

Csazso

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 520
Re:Szerviz
« Válasz #11057 Dátum: 2019.09.15 14:04:56 »
Sziasztok. Az e11 ben gyújtás ráadás után folyamatosan  megy a hűtőventillátor. Eddig nem csinálta. Volt alvázmosáson., alvázvédőzve lett. Akkusaru le - vissza, azóta van ez a  jelenség. Motormosást nem kapott. Valakinek ötlete? Vagy pont most döglött meg a jeladó? Köszönöm előre is.
Ismét itt vagyok.. Jeladó kicserélve. Jelenség megmaradt. A jeladó vezetéke , a kesztyűtartó felőli tűzfalhoz megy, pontosabban a klímacsőn lévő szenzorhoz. Tegnap megjavult , de ismét folyamatosan megy. A ventilátor jeladónál ,van egy plusz csatlakozó a kábelkötegben / ez ,a nem klímás járművek esetén használt hűtőventilátor jeladó vezeték./ Most ezt dugtam a jeladóra, így nem pörög folyamatosan a hűtőventilátor, de ha eléri a hűtővíz a 92 C-ot, akkor bekapcsol, utána ki. Tehát így jó a hűtés. Kiderült, a gyári Toyota jeladó mégsem romlott el, visszaraktam. Tehát, valami köze lehet a hibának a klímához, mivel a klíma bekapcsolja a hűtőventilátort is, a klímaventilátorral együtt ,de most valami miatt nem érzékeli a jeladó jelét. A csatlakozó érintkezik, megnéztem. Az alvázvédelem előtt nem volt ilyen hibajelenség,tanácstalan vagyok. HELP !!
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!

Tomasius

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Szerviz
« Válasz #11058 Dátum: 2019.09.18 07:55:12 »
Üdv!
Toyota Corolla E12 (1.4) tulajdonosa vagyok. 2005-ben vették szüleim, melyet megörököltem tőlük, igaz a vásárlás napjától én is használtam. 136k km-t futott a mai napig és eddig nagyobb problémája nem volt. 2-3 hónapja a jobb oldalsó légbeömlő felöl hallani némi susogást, főleg mikor a klíma megy, de ha kikapcsolom utána is csinálja, valamint a bal oldali ablak és légbeömlő felül 70-80 km felett olyan hangok jönnek, mintha huzatos lenne valahol. Tapasztalt már valaki hasonlót?
Automata klímás, és pár hete vettem észre, hogy a gomb amivel állítom a ventillárot erősségét egyszerűen nehezen veszi be ha megnyomom, sőt a mai napon már egyáltalán nem tudom állítani, illetve a lefele állító is csak akkor működik ha erősen megnyomom.
Kézikönyvében jók értelmeztem, hogy a fékfolyadékot illetve váltófolyadékot nem szükséges cserélni, csak ellenőrzése szüksége?
Még egy dolog lenne, én úgy érzem 2800-3000-es fordult között mintha rángatna kicsit az autó, ha nem figyelem észre se veszem, nagyon gyenge a rángatás. Gyertyák cserélve voltak 4 hónapja, előtte is és utána is csinálta, ötlet?
Előre is köszönöm a válaszokat!
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.18 08:01:46 írta Tomasius »

feconike

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 109
Re:Szerviz
« Válasz #11059 Dátum: 2019.09.18 16:11:34 »
Szia.
Azért remélem a fékfolyadékot 2005 óta cserélte valaki, mert 2 évente kellene.

Tomasius

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Szerviz
« Válasz #11060 Dátum: 2019.09.19 10:20:39 »
Bizony nem volt még  :eek:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Szerviz
« Válasz #11061 Dátum: 2019.09.27 15:15:43 »
Bizony nem volt még  :eek:
Márkaszervíz nem csinálta meg? :eek: Váltóolajat legalább cserélték a 60.000km-es szervizek alkalmával? Ugyan ellenőrzést ír elő a gyár, de minden normális márkaszervízben cserélik lelkiismeretesen. Fagyálló még az a folyadék aminek a cseréjére nézz rá a munkalapokon meg a szervízkönyvben, mert ha a többit ellógták, akkor ennek a cseréje is elmaradt valószínűleg.

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 900
Re:Szerviz
« Válasz #11062 Dátum: 2019.10.05 15:25:54 »
Sziasztok!
Tegnap megvolt a harmadik éves szervíz. Délután egykor hoztam el és betettem a garázsba, majd visszamentem dolgozni. Este már fáradt voltam kivenni a nyári kerekeket a hátuljából. Most akartam. Semmi reakcio a nyitásokra, maradt a mechanikus kulcs. Biztos, hogy nem volt belső villany égvehagyva, de ugye ki tudja. A kerekeket kiszedtem, hogy hozzáférjek a hátsó ajtóhoz, hogy ki tudjam nyitni, de nem látok semmit, amivel belülről tudnám nyitni.
Az akksihoz azért már hozzá tudok férni, de most nem tudom, hogy próbáljam-e tölteni, vagy várjam meg a hétfőt és szoljak a szervíznek, hogy nézzék meg?
Ctex 5 mxs töltőm van. Gondolom, hogy le kell venni a sarukat és úgy tölteni. Ilyenem még nem volt ezzel a hibriddel. A COVnál ez azért egyszerűbb volt.
A hibridnél mi a protokoll a lemerült akku töltésre?
Köszi!

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 900
Re:Szerviz
« Válasz #11063 Dátum: 2019.10.05 16:23:52 »
Közben még a dealert elcsiptem showroom záráskor, aki az ingyenes segélyszolgálatot javasolta, ugyhogy most arra várok...

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Szerviz
« Válasz #11064 Dátum: 2019.10.05 20:56:03 »
Tedd rá a Ctek et, nem kell lekötni hogy hozzá az akkut, de a konnektornak rendes túlfeszültség védelemmel kell rendelkeznie.
Megbikázni, majd a kocsi saját töltésével tölteni nem jó az akkunak.
A Ctek recond módja kicsit javíthat, de az igazi a kiszerelt állapotban nagy áramimpulzusokkal való töltés, majd merítés és ismételt töltés.

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 900
Re:Szerviz
« Válasz #11065 Dátum: 2019.10.05 22:33:17 »
Köszi, közben kijött a segélyszolgálat és egy hordozható akkuról beindította és 60 km-t mentünk vele. Kíváncsi vagyok, hogy holnap jelez-e bármi hibát. Nem akartam a még garanciás autót a szerviz/assistance megkérdezése nélkül buherálni.

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 900
Re:Szerviz
« Válasz #11066 Dátum: 2019.10.06 19:23:53 »
Nos, reggel 10- től töltötte a Ctek recond módban és most fejezte be. Lehet, hogy csak a szervizben a volt sokáig áram alatt töltés nélkül? Kiderül majd hogy ez volt-e a baja, illetve, hogy csak az volt a baj, hogy rég volt hosszú úton használva...

Csazso

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 520
Re:Szerviz
« Válasz #11067 Dátum: 2019.10.13 11:33:40 »
Ismét itt vagyok.. Jeladó kicserélve. Jelenség megmaradt. A jeladó vezetéke , a kesztyűtartó felőli tűzfalhoz megy, pontosabban a klímacsőn lévő szenzorhoz. Tegnap megjavult , de ismét folyamatosan megy. A ventilátor jeladónál ,van egy plusz csatlakozó a kábelkötegben / ez ,a nem klímás járművek esetén használt hűtőventilátor jeladó vezeték./ Most ezt dugtam a jeladóra, így nem pörög folyamatosan a hűtőventilátor, de ha eléri a hűtővíz a 92 C-ot, akkor bekapcsol, utána ki. Tehát így jó a hűtés. Kiderült, a gyári Toyota jeladó mégsem romlott el, visszaraktam. Tehát, valami köze lehet a hibának a klímához, mivel a klíma bekapcsolja a hűtőventilátort is, a klímaventilátorral együtt ,de most valami miatt nem érzékeli a jeladó jelét. A csatlakozó érintkezik, megnéztem. Az alvázvédelem előtt nem volt ilyen hibajelenség,tanácstalan vagyok. HELP !!
Jelentem, a hiba kijavítva ! A Haynes kézikönyv segített. A klímával szerelt autókban, vannak plusz relék, a motorbiztosíték doboz mellett . 3 darab relé érintkezőit kellett megtakarítanom . Az első relé , a nagy motorbiztosíték dobozban található, ez a zöld relé  R6,  FAN No. 1. jelöléssel .Ő nyitó-záró funkciót lát el. A másik kettő a kisebbik dobozban van, AC: FAN No.2 , R2 , AC Fan 3 ,R3  jelöléssel vannak feltüntetve.  Kissé macerás munka, 1000 csiszolópapírral történt a kontakt javítás. A zöld relé nyitóérintkezői voltak a legjobban oxidálódva, szerintem emiatt vett rossz értéket a ECU, ezért ment folyamatosan a hűtő ventilátor vész üzemmódban. Ez a relé nyugalmi helyzetben nincs behúzva, a nyitóérintkezői zárva vannak, ezen keresztül megy át gyújtás ráadás után a hűtő ventilátor jeladótól jövő érték, ami ebben az esetben a nyitóérintkezőnél lévő "beégés" miatt megszakadt , így az ECU ,szakadt vezérlőkört észlelt, ezért járatta a ventilátort folyamatosan. Ha nem akarsz bajlódni a relékkel, veszel újat ,oszt csá...  Remélem segítettem / segíteni fogok / a bajba jutottakon  ::)
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.13 11:38:29 írta Csazso »
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!

bferas

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Szerviz
« Válasz #11068 Dátum: 2019.12.05 10:03:59 »
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni elektromos hibával kapcsolatban.
Toyota Auris Hibrid 2016-os gyári ülésfűtés nem működik egyik oldalon sem.
Mindkét oldali kapcsoló jelzi a két fokozatot led világít.
Áramot nem kap a fűtőszál. ( ülés hátulján csatlakozónál mérve).
Ha jól láttam a középkonzol alatt van egy modul oda futnak a kapcsoló vezetékei.
Itt elakadtam. (Bizti, relé, hőfokszabályzó?)
Előre is köszi az ötleteket.
Ferás
Bocsi ha nem jó helyen kérdeztem de nem találtam villanyos topikot.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Szerviz
« Válasz #11069 Dátum: 2019.12.07 00:08:20 »
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni elektromos hibával kapcsolatban.
Toyota Auris Hibrid 2016-os gyári ülésfűtés nem működik egyik oldalon sem.
Mindkét oldali kapcsoló jelzi a két fokozatot led világít.
Áramot nem kap a fűtőszál. ( ülés hátulján csatlakozónál mérve).
Ha jól láttam a középkonzol alatt van egy modul oda futnak a kapcsoló vezetékei.
Itt elakadtam. (Bizti, relé, hőfokszabályzó?)
Előre is köszi az ötleteket.
Ferás
Bocsi ha nem jó helyen kérdeztem de nem találtam villanyos topikot.
Biztosítékot ellenőrizd először. Kézikönyvedben benne van hogy melyiken van az ülésfűtés, de a műanyag fedlapra is fel van matricázva.