Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2264401 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re:Szerviz
« Válasz #10920 Dátum: 2018.09.16 13:11:42 »
Kedves Toyotások!

2007-es Toyota Corollában Bosch szervízben akkumulátort cseréltek. A csere után azonnal jelentkező problémaként az autó lefullad, gyakorlatilag nincs alapgáz. Lassításkor leáll, forgalomban közlekedni vele nem lehet. A Bosch szervíz elküldött márkaszervízbe, a márkaszervíz viszont azt mondta, hogy erre nincs szoftver, program. stb. - az autó újra fogja "tanulni" a beállításait. 4 nap telt el, de a helyzet változatlan, gyakorlatilag az autóval közlekedni nem lehet, lassításnál lefullad. Több interneten olvasható "tanítási" trükköt is kipróbáltunk, hasztalan. Valakinek hasonló tapasztalata, esetleg ötlete? Előre is köszönöm!

Nekem ugyanez volt, kb 1 hét alatt jött rendbe. Azóta jó.
Viszont! (és ne vedd sértésnek)-ha ez ekkora problémát okoz, akkor valszeg rosszul használod a váltót. Tessék motorfékezni ameddig csak lehet. (alapjarati fordulatig), és jóval kevésbé fog lefulladni.

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re:Szerviz
« Válasz #10921 Dátum: 2018.09.16 13:15:13 »
Nekem ugyanez volt, kb 1 hét alatt jött rendbe. Azóta jó.
Viszont! (és ne vedd sértésnek)-ha ez ekkora problémát okoz, akkor valszeg rosszul használod a váltót. Tessék motorfékezni ameddig csak lehet. (alapjarati fordulatig), és jóval kevésbé fog lefulladni.
Ja, muszaly vagy használni, mert nem az eltelt idő, hanem a használat "javítja meg". (kell egy kis idő mire rájön a computer, hogy valami nem ok). Esetleg járasd egyhelyben, gáz nélkül. Ha leall, indítsd újra.

Nokine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Szerviz
« Válasz #10922 Dátum: 2018.09.16 13:17:53 »
Köszi a választ. Azt elfelejtettem írni, hogy automata váltós. :)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Szerviz
« Válasz #10923 Dátum: 2018.09.16 13:27:37 »
Kedves Toyotások!

2007-es Toyota Corollában Bosch szervízben akkumulátort cseréltek. A csere után azonnal jelentkező problémaként az autó lefullad, gyakorlatilag nincs alapgáz. Lassításkor leáll, forgalomban közlekedni vele nem lehet. A Bosch szervíz elküldött márkaszervízbe, a márkaszervíz viszont azt mondta, hogy erre nincs szoftver, program. stb. - az autó újra fogja "tanulni" a beállításait. 4 nap telt el, de a helyzet változatlan, gyakorlatilag az autóval közlekedni nem lehet, lassításnál lefullad. Több interneten olvasható "tanítási" trükköt is kipróbáltunk, hasztalan. Valakinek hasonló tapasztalata, esetleg ötlete? Előre is köszönöm!
Ez valami más lesz, nem újratanulás. Újratanulásnál néha ledadog, de amint 500-ig leér, az ECU vonatkozó szubrutinja azonnal beavatkozik. Olyat próbálj ki valami forgalomtól mentes úton, hogy ha menet közben kuplungot nyomsz, akkor 850rpm +/-50 környékén van-e az alapjárat, vagy ott is lefullad? Ha ott nincs változás, akkor próbáld ki azt is, hogy üresbe kiveszed a váltót. Ha menet közben jó, akkor a fékezéssel összefüggésben kialakuló leállás nem tudom mi lehet. Torok környékén nem mókoltak akku cserekor? Nem húztak le valami szenzort? IAC szenzort például? Annak a lehúzása elvileg pont ezt csinálná amit tapasztalsz.

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re:Szerviz
« Válasz #10924 Dátum: 2018.09.16 13:56:01 »
Köszi a választ. Azt elfelejtettem írni, hogy automata váltós. :)
... Szivatod itt a népet... :)

Nokine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Szerviz
« Válasz #10925 Dátum: 2018.09.16 19:53:45 »
Nem akarok én senkit sem szivatni, épp elég szívás nekem hogy nem megy az autó  :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Egyelőre úgy néz ki, hogy a szervízig is max vitethetem az autót. Egyéb ötlet? Hálás lennék!

Nokine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Szerviz
« Válasz #10926 Dátum: 2018.09.16 19:56:42 »
big_mafa!

A tied magától jött helyre? Vagy csináltál vele valami tanítási hókuszpókuszt?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Szerviz
« Válasz #10927 Dátum: 2018.09.16 20:46:46 »
Nem akarok én senkit sem szivatni, épp elég szívás nekem hogy nem megy az autó  :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Egyelőre úgy néz ki, hogy a szervízig is max vitethetem az autót. Egyéb ötlet? Hálás lennék!
Kéziváltós autónál ez úgy szokott kinézni, hogy üresbe téve a váltót (üzemmeleg motornál természetesen) az alapjárat folyton leesik 500 környékére, majd a bc fölemeli, aztán leejti, és ez így megy 10-15x, egyre kisebb kilengéssel, végül beáll a rendes alapjárat.
Automatát nem tudom, de meg kéne nézni, hogy mit csinál meleg motornál, ha N-be teszed!
music     

Gábor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 128
Re:Szerviz
« Válasz #10928 Dátum: 2018.09.20 13:43:10 »
Sziasztok!

Hátsó lengőkart és kutyacsontnak becézett alkatrészeket milyen esetben kell cserélni? Egyik szeviz szerint cserélni kell másik szerint nem? Tanácstalan vagyok.

Köszi.
1998 Toyota Corolla 1.3 Hatchback

mackomisi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
  • 1998 .e11 corolla 1332ccm 4EFE
Re:Szerviz
« Válasz #10929 Dátum: 2018.10.26 19:37:37 »
Sziasztok! Gondban vagyok.A békalámpás corollámon nem volt kézifék.Elvittem egy ismerős szerelőhöz.Betétet nem cserélt,csak felszabályoztatta a dobokat.Állítólag becsiszolta a betéteket. Itt jön a gond.Úgy állította be a fékbowdent,hogy max 3 kattanásra lehet behúzni maximum,de ekkor már nem bír az autó elindulni.Normál esetben egy kattanásra fog a fék.Így vitte el vizsgázni,ahol állítólag hibátlan volt a hátsó fék.Félek,hogy most egy kicsit állandóan fogni fog a kézifék.Ígaz,a dobmelegedésből látom.Vigyem neki vissza?Előre is köszönöm a válaszokat.

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #10930 Dátum: 2018.10.27 08:34:36 »
Sziasztok! Gondban vagyok.A békalámpás corollámon nem volt kézifék.Elvittem egy ismerős szerelőhöz.Betétet nem cserélt,csak felszabályoztatta a dobokat.Állítólag becsiszolta a betéteket. Itt jön a gond.Úgy állította be a fékbowdent,hogy max 3 kattanásra lehet behúzni maximum,de ekkor már nem bír az autó elindulni.Normál esetben egy kattanásra fog a fék.Így vitte el vizsgázni,ahol állítólag hibátlan volt a hátsó fék.Félek,hogy most egy kicsit állandóan fogni fog a kézifék.Ígaz,a dobmelegedésből látom.Vigyem neki vissza?Előre is köszönöm a válaszokat.
A kéziféket úgy kell beállítani, a gyári utasítás szerint, hogy dobféknél 4-7 kattanásra lehessen behúzni (tárcsánál 5-8).

Nekem egyszer állítottak rajta a kézifékkar tövénél, hogy megfeleljen a vizsgán, mert előtte túl sokat kattant, azóta kb. 5 kattanásig lehet behúzni és pont jó (vagy csak megszoktam). Szerelőnek 5 perces munka, ha elöl vannak a szerszámai, szerintem menj vissza hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.27 08:37:00 írta Kalmi »

mackomisi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
  • 1998 .e11 corolla 1332ccm 4EFE
Re:Szerviz
« Válasz #10931 Dátum: 2018.10.27 11:34:35 »
Ennél a békalámpásnál hol van kuplung bowden után állítási lehetőség? Visszaviszem a szerelőhöz,csak érdekel egyáltalán.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #10932 Dátum: 2018.10.27 12:00:55 »
Ennél a békalámpásnál hol van kuplung bowden után állítási lehetőség? Visszaviszem a szerelőhöz,csak érdekel egyáltalán.
Hidraulikus a kuplungja emlékeim szerint (elég mélyen bevésődve) :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

mackomisi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
  • 1998 .e11 corolla 1332ccm 4EFE
Re:Szerviz
« Válasz #10933 Dátum: 2018.10.27 12:37:47 »
Még egy kérdés! Hol van a kézifék bowden utánállítási lehetőség?

mackomisi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
  • 1998 .e11 corolla 1332ccm 4EFE
Re:Szerviz
« Válasz #10934 Dátum: 2018.10.27 13:25:05 »
Rossz kérdést tettem fel.Természetesen még mindig a kézifék bowden után állítása érdekel.Hol lehet után állítani?