Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 1075790 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4933
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:Szerviz
« Válasz #10890 Dátum: 2018.06.26 06:52:22 »
Amit tudok  gépről:
Alvázsz.: JT153EEA100282134
Motorkód/szám: 4E 1862637
Model: EE101L-AEMDKW
C/TR/A/TM :3K4JN16-01?AC150



Alvázszám alapján megtudod a tutit a ToyoDIY-ből.
Az AUTÓ az TOYOTA!?! MI?
Nouă ouă ouă nu

Assy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Szerviz
« Válasz #10891 Dátum: 2018.06.26 15:56:59 »
Alvázszám alapján megtudod a tutit a ToyoDIY-ből.

Köszi! :)

Elméletileg akkor mind a kettő jó bele ha jól értem?
28100   STARTER ASSY
28100-11080   12V 0.8KW   
28100-11100   12V 1.0KW

gellertb2

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
  • Autó: Toyotát szeretnék első autóként
Re:Szerviz
« Válasz #10892 Dátum: 2018.07.03 22:19:40 »
Sziasztok!

Van egy 2005/9 havi 1.4 d4d E120as Corollám. Alvázszám: JTDKC20E700018406
Korábban olvastam , hogy az E120-as Corollában van olyan, amelyikbe utólag tempomatot lehet beszerelni.

Érdeklődöm, hogy szerintetek ebbe lehet-e? Gyári érdekelne?
Ha igen, hol érdemes, és milyen költséggel számoljak?


Köszönöm válaszotokat!
Bálint

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4933
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:Szerviz
« Válasz #10893 Dátum: 2018.07.04 06:58:27 »
Sziasztok!

Van egy 2005/9 havi 1.4 d4d E120as Corollám. Alvázszám: JTDKC20E700018406
Korábban olvastam , hogy az E120-as Corollában van olyan, amelyikbe utólag tempomatot lehet beszerelni.

Érdeklődöm, hogy szerintetek ebbe lehet-e? Gyári érdekelne?
Ha igen, hol érdemes, és milyen költséggel számoljak?


Köszönöm válaszotokat!
Bálint

 :eek:
Ezt rajtad kívül ki tudha(t)ssa? Ja!
Az AUTÓ az TOYOTA!?! MI?
Nouă ouă ouă nu

Vikthor1029

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Szerviz
« Válasz #10894 Dátum: 2018.07.14 12:28:01 »
Sziasztok!
Toyota Corolla E11-es gépem kezdi megadni magát. 99-es 1.6-os benzines motorral.
Eleinte a következő jelenség jött elő. Gyorsításnál nekiállt dadogni és rángatni az autó. Alig lehetett vele előzni. Aztán mostanában már indításnál is akadtak gondok. Elindítottam, felment szokásos 1500-ig a fordulat majd szépen vissza esett és le fulladt. Egyből indítás utan. Ezekutan csak ugy lehetett vele közlekedni hogy elinditottam es kicsi gazzal fenn tartottam a fordulatot amíg be nem melegedett es onnantól mar nem fulladt le de ugyanúgy rángatott menet közben. Masik jelenség, hogy mikor egy helyben állva nyomtam neki a gazt nem ment feljebb 3000-nél a fordulat es csattogo hangja volt, mintha szikrázna vagy nem tudom. Egyik este pedig a sötétben indítás utan arra lettem figyelmes, ahogy adom a gazt majd felengedem a pedált és esik vissza a fordulat ugy halvanyult minden lámpa es világítás a kocsiban.
Elso körben benzin szűrő lett cserélve meg gyertyák. Lett bele véve gyújtás trafó es ki lett próbálva masik hasonló kabelekkel is. Szét lett ütve a katalizátor hátha attól fulladt be a rendszer. Most generátor vagy feszültség szabályzó valamint üzemanyag szivattyú a tipp, de rá kérdezek itt hátha tud valaki valami jobbat mondani vagy történt mar hasonló bárkivel.
Elore is köszönöm.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 753
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #10895 Dátum: 2018.07.14 16:13:19 »
üdv,

1. kár a katalizátorért, valószínű nem volt semmi baja
2. mielőtt feleslegesen kicseréli valaki az üzemanyagpumpát, mérje meg a benzinnyomást, ha nincs rendben, akkor a nyomásszabályzót is ellenőrizze
3. ellenőrizze a szenzorokat (vízhőmérséklet, beszívott levegő hőmérséklet, MAP szenzor)
4. a motor fordulatszám lecsökkenésekor elhalványodó belső (és külső) világítás, lelassuló szellőzőventilátor stb. teljesen normális, azért van, mert a generátor alapjáraton nem tud elég áramot leadni, 1000-1200 rpm fölött már nincs ilyen gond
5. generátor csere előtt méresd meg a töltést és akkut, lehetőleg ne azzal a szerelővel aki érdekelt abban, hogy feleslegesen kicseréljen valamit (vagy rosszabb esetben csak kiszámlázza)
6. esetleg egy kompressziómérést is érdemes megreszkírozni
7. injektorok rendben? Ha BOSCH rendszerű, akkor el tudnak romlani.
8. hibakód olvasás, hátha jelez valamit

Firgabá

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
  • Autó: Wartburg Limusin, Skoda 120, Lada, Skoda Felícia, Ford Fusion, Toyota Auris 1,4 Benzines
Re:Szerviz
« Válasz #10896 Dátum: 2018.08.09 10:36:08 »
Nagy segítség,  remélem sikerül megtalálni.

Üdv!
Sajnos nem sikerült megtalálni a ködlámpához előre kiépített csatlakozó dugók további csatlakozási lehetőségét az Aurisnál még rajz segítségével sem. A kormány melletti műszerfalon elhelyezett dugók egyike sem vonatkozik a csatlakozási ponthoz. Valószínű emiatt egy  új vezetéket kell kiépíteni a ködlámpának + relé + kapcsolóval a hátsó ködlámpa áramkörébe ha megtalálom.  A nappali menetfény ettől függetlenül tökéletesen működik leírtaknak megfelelően.
A vezetés folyamat, nem pedig pozíció.
A vezetés terhe az, hogy felelősséggel tartozol autóstársaid iránt!

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8680
  • Autó: 2016/11 Auris TS HSD Executive Skyview
Re:Szerviz
« Válasz #10897 Dátum: 2018.08.13 15:10:47 »
Sziasztok!

Van egy 2005/9 havi 1.4 d4d E120as Corollám. Alvázszám: JTDKC20E700018406
Korábban olvastam , hogy az E120-as Corollában van olyan, amelyikbe utólag tempomatot lehet beszerelni.

Érdeklődöm, hogy szerintetek ebbe lehet-e? Gyári érdekelne?
Ha igen, hol érdemes, és milyen költséggel számoljak?


Köszönöm válaszotokat!
Bálint
Kérdezd meg a márkaszervízben, és mondanak rá árat, illetve, hogy egyáltalán lehet-e (a benzinesek közül csak az 1.6-osba lehet, az 1.4-esbe nem).
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

lac24

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Autó: Toyota Corolla 1.4 E11
Re:Szerviz
« Válasz #10898 Dátum: 2018.08.19 01:17:54 »
Sziasztok!

A segítségeteket kérném, mivel van egy 1999-es 1.4 benzines Corollám, ami kb 3 héttel ezelőtt megállt. Mentem vele aznap 200km-t aztán egy pillanatra éreztem hogy nem adagolja a gázt és pár másodperccel később leállt a motor. Sikerült beindítani de 200m után megint megállt. Ezután 2 hetet egy szervizben töltött ahol kétszer sikerült produkálniuk a hibát, de nem jöttek rá, hogy mi lehet a gond.

Elvittük egy elektromos szakemberhez, aki kikötötte a riasztót, és kicserélt egy gyújtókábelt, de ma az autó ugyanazt produkálta mint 3 hete. Simán mentem vele 150 km-t, kis pihi után újra mennék majd 2km után leállt.

Volt valakinek hasonló problémája? Vagy tudnátok segíteni abban hogy mi lehet a gond, és kihez tudok fordulni vele?

Előre is köszi a segítséget!

petis87

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Autó: Toyota Corolla
Re:Szerviz
« Válasz #10899 Dátum: 2018.08.20 12:25:15 »
Sziasztok!
Új Corolla tulajdonos vagyok,üdvözlök mindenkit!
Kérdezni szeretnék a saját típusomról hogy jó e úgy ahogy van,örülnék minden építő jellegű hozzászólásnak!
Szóval van egy Toyota Corolla 2001-es évjáratú duplalámpás 1400ccm,97le motorral szerelt sedanom!
A kérdés az hogy rövid út megtétele (20km) után megállok beindul a hűtőventilátorom,ez így normális dolognak mondható?
Hibát nem jelez inkább csak furcsa számomra!
Aki hozzátud szólni kérem segítsen!
Köszönöm Peti

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24888
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Re:Szerviz
« Válasz #10900 Dátum: 2018.08.20 13:19:09 »
Szóval van egy Toyota Corolla 2001-es évjáratú duplalámpás 1400ccm,97le motorral szerelt sedanom! A kérdés az hogy rövid út megtétele (20km) után megállok beindul a hűtőventilátorom,ez így normális dolognak mondható?
Nézd, ez így eléggé általános, nem mindegy, hogy hogy tetted meg azt a kb. 20 km-t, de. Nyár van, meleg van, ha volt benne egy kis ácsorgás, vagy hegymenet, simán belefér, hogy bekapcsol addigra a hűtés is. Ha jól emlékszem, abban a modellben még van hűtővíz-hőmérsékletet mutató műszer. Legközelebb figyeld a mozgását, ha eléri az üzemihő tartományt, és azután kapcsol csak be, akkor biztosan normális. Ha akkor is, amikor még a mutató meg se moccant, vagy épphogy, az nincs rendben.
De az is lehet, hogy ha van klíma az autóban, és használod, a klímaventilátort hallottad épp bekapcsolni.
music      

Bassreflex

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 65
  • Autó: Toyota Corolla E15 1,6 Dual VVt-i
Re:Szerviz
« Válasz #10901 Dátum: 2018.08.21 08:38:33 »
Egyszer nekem is volt ilyen gondom egy hasonló (béka lámpás) corollánál, hogy picit úgy melegedett, hogy sokszor rá kellett segítsen a ventilátor.  A túlfolyóban is meg volt a szint, ám egy szer valamiért levettem a hűtősapkát, és a hűtőben már szinte nem is folyadék, hanem lágy gyurma szerű anyag volt. Meg is ijedtem rendesen, de azt mondták, hogy még az eredeti fagyálló volt benne a 10 év alatt ez lett belőle. Összegezve, átmostam a hűtőt egy hűtőmosó folyadékkal majd felöntöttem fagyállóval és azt követően többet nem kapcsolt be a ventilátor, csak 35 fokban a dugóban.

Csazso

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • Autó: 01' 08 E11 Corolla 1.4 VVTI Sedan 97'12 E11 Corolla 4E-FE 1.3 , Simson Sr50 1990
Re:Szerviz
« Válasz #10902 Dátum: 2018.09.03 19:09:02 »
Sziasztok, az e11 ben eltőrt a csomagtér nyitó kar. Ahogy hallom típushiba. Bontottat nem találtam itt debrecenben, mindet eladták. Gondoltam akkor megcsinálom. ..ami kell hozzá: kétkomponensű ragasztó, 6 darab 2.5- es lemezcsavar 5mm hosszú, két vékony lemezcsík. A csomagtér nyitó konzolt ki kell szerelni. Első ülés két csavarját kiszedni, küszöbborítást levenni, szőnyeget felhajtani. Akkor lesz látható a konzolt rögzítő 10-es csavar. Elég macerás hátra felé kihúzni a tanksapka ajtó, és a csomagtér nyitó közös konzolját , feszülnek a bovdenek is.kiakasztod a bovdeneket, és szét kell szedni a konzolt.ekkor már tudsz fúrni ragasztani. 2.es fúró szükséges. Az eltőrt nyitókart alul felül kell a lemezcsíkkal- csavarokkal rögzíteni. Oldalt nincs hely. A törést megragasztod, a csavarokat becsavarod, 24 óra száradás, és mehet vissza. Pillanat ragasztó nem jó,csak két komponensű a megfelelő.
https://drive.google.com/file/d/1gL0luhx_9whSMfby2wROAYD3hypYeh0c/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1hQdY04MqGocJAtupEDPoyX0N28d87lNy/view?usp=drivesdk
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.03 19:15:25 írta Csazso »
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4933
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Az AUTÓ az TOYOTA!?! MI?
Nouă ouă ouă nu

Csazso

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • Autó: 01' 08 E11 Corolla 1.4 VVTI Sedan 97'12 E11 Corolla 4E-FE 1.3 , Simson Sr50 1990
Re:Szerviz
« Válasz #10904 Dátum: 2018.09.04 12:12:56 »
Vagy hosszú Í vagy 2 k. ::) :D
Lemez csík lenne... mobilról pötyögtem a szöveget, és a képet is mobilon " rajzoltam"   Jogos...
De, a helyesírási hibát enyhíti a tény, hogy segítő szándékkal írtam a fórumba  ;)   Csakúgy, mint a múltkor ,a hátsó ablaktörlő, intervallum kapcsoló hibát megszüntető javításról szóló  beírásom.

De legalább , így-vagy úgy, volt reakció.Ennek örülök.
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!