Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 1031811 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4827
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:Szerviz
« Válasz #10890 Dátum: 2018.06.26 06:52:22 »
Amit tudok  gépről:
Alvázsz.: JT153EEA100282134
Motorkód/szám: 4E 1862637
Model: EE101L-AEMDKW
C/TR/A/TM :3K4JN16-01?AC150



Alvázszám alapján megtudod a tutit a ToyoDIY-ből.
Az AUTÓ az TOYOTA!?! MI?
Nouă ouă ouă nu

Assy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Szerviz
« Válasz #10891 Dátum: 2018.06.26 15:56:59 »
Alvázszám alapján megtudod a tutit a ToyoDIY-ből.

Köszi! :)

Elméletileg akkor mind a kettő jó bele ha jól értem?
28100   STARTER ASSY
28100-11080   12V 0.8KW   
28100-11100   12V 1.0KW

gellertb2

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
  • Autó: Toyotát szeretnék első autóként
Re:Szerviz
« Válasz #10892 Dátum: 2018.07.03 22:19:40 »
Sziasztok!

Van egy 2005/9 havi 1.4 d4d E120as Corollám. Alvázszám: JTDKC20E700018406
Korábban olvastam , hogy az E120-as Corollában van olyan, amelyikbe utólag tempomatot lehet beszerelni.

Érdeklődöm, hogy szerintetek ebbe lehet-e? Gyári érdekelne?
Ha igen, hol érdemes, és milyen költséggel számoljak?


Köszönöm válaszotokat!
Bálint

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4827
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:Szerviz
« Válasz #10893 Dátum: 2018.07.04 06:58:27 »
Sziasztok!

Van egy 2005/9 havi 1.4 d4d E120as Corollám. Alvázszám: JTDKC20E700018406
Korábban olvastam , hogy az E120-as Corollában van olyan, amelyikbe utólag tempomatot lehet beszerelni.

Érdeklődöm, hogy szerintetek ebbe lehet-e? Gyári érdekelne?
Ha igen, hol érdemes, és milyen költséggel számoljak?


Köszönöm válaszotokat!
Bálint

 :eek:
Ezt rajtad kívül ki tudha(t)ssa? Ja!
Az AUTÓ az TOYOTA!?! MI?
Nouă ouă ouă nu

Vikthor1029

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Szerviz
« Válasz #10894 Dátum: 2018.07.14 12:28:01 »
Sziasztok!
Toyota Corolla E11-es gépem kezdi megadni magát. 99-es 1.6-os benzines motorral.
Eleinte a következő jelenség jött elő. Gyorsításnál nekiállt dadogni és rángatni az autó. Alig lehetett vele előzni. Aztán mostanában már indításnál is akadtak gondok. Elindítottam, felment szokásos 1500-ig a fordulat majd szépen vissza esett és le fulladt. Egyből indítás utan. Ezekutan csak ugy lehetett vele közlekedni hogy elinditottam es kicsi gazzal fenn tartottam a fordulatot amíg be nem melegedett es onnantól mar nem fulladt le de ugyanúgy rángatott menet közben. Masik jelenség, hogy mikor egy helyben állva nyomtam neki a gazt nem ment feljebb 3000-nél a fordulat es csattogo hangja volt, mintha szikrázna vagy nem tudom. Egyik este pedig a sötétben indítás utan arra lettem figyelmes, ahogy adom a gazt majd felengedem a pedált és esik vissza a fordulat ugy halvanyult minden lámpa es világítás a kocsiban.
Elso körben benzin szűrő lett cserélve meg gyertyák. Lett bele véve gyújtás trafó es ki lett próbálva masik hasonló kabelekkel is. Szét lett ütve a katalizátor hátha attól fulladt be a rendszer. Most generátor vagy feszültség szabályzó valamint üzemanyag szivattyú a tipp, de rá kérdezek itt hátha tud valaki valami jobbat mondani vagy történt mar hasonló bárkivel.
Elore is köszönöm.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 743
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #10895 Dátum: 2018.07.14 16:13:19 »
üdv,

1. kár a katalizátorért, valószínű nem volt semmi baja
2. mielőtt feleslegesen kicseréli valaki az üzemanyagpumpát, mérje meg a benzinnyomást, ha nincs rendben, akkor a nyomásszabályzót is ellenőrizze
3. ellenőrizze a szenzorokat (vízhőmérséklet, beszívott levegő hőmérséklet, MAP szenzor)
4. a motor fordulatszám lecsökkenésekor elhalványodó belső (és külső) világítás, lelassuló szellőzőventilátor stb. teljesen normális, azért van, mert a generátor alapjáraton nem tud elég áramot leadni, 1000-1200 rpm fölött már nincs ilyen gond
5. generátor csere előtt méresd meg a töltést és akkut, lehetőleg ne azzal a szerelővel aki érdekelt abban, hogy feleslegesen kicseréljen valamit (vagy rosszabb esetben csak kiszámlázza)
6. esetleg egy kompressziómérést is érdemes megreszkírozni
7. injektorok rendben? Ha BOSCH rendszerű, akkor el tudnak romlani.
8. hibakód olvasás, hátha jelez valamit