Ha nagyon fent kezd el fogni a kuplung, akkor mely alkatrész kophatott el? Persze tudom, hogy kompletten kell cserélni, de azért érdekelne, hogy mégis melyik a hibás. Az adott Corollában még csak 95 ezer km van, leginkább országúton használták, és vidéken, tehát nagyvárosban nem sokat futott, ebből adódóan szerintem normális esetben nem szabadna, hogy elkopjon ilyen gyorsan. Valószínűsítem, hogy a felhasználó a hibás ebben. De kíváncsi lennék rá, hogy milyen vezeteéstechnikai hiba vezet ehhez. Más baja nincs, nem csúszik, a váltó is jól kapcsolható. Nekem azt mondták, hogy a lábtartóként használt pedál lehet az oka. Szerintetek? Ellenőrizni nem tudom, hogy így használták-e az autót (2 emberről van szó, lehet, csak az egyik gyilkolta ily módon szegény autót). Néha amikor vele utaztam, nem is figyeltem. Azt viszont tapasztaltam, hogy váltáskor kicsit rángat az autó, tehát nem finoman kezelte a sofőr a pedált. Esetleg ha gyakran lefullasztották az is eredményezhet ilyen hibát?