Csak számítógépre dugva látszik, ha van tárolt hibakód. A kivillogtatás az a OBDII korszak (1996 előtti) Toyotákra volt jellemző.
Az is előfordulhat, hogy a motorvezérlő nem is tud a problémáról. Pl, valamelyik szenzor, hibás, de hihető értéket ad, vagy olyan probléma van, amire nincs szenzor.
A leg előremutatóbb az lehet, ha elviszed olyan szervízbe, ahol van célműszer, amin élő adatokat is látnak a szenzoroktól.
Vagy ha van sok időd és kedved és eszközöd hozzá, akkor utána olvasol, mit és hol kell mérni, és elkezdesz mindent bemérni.
Ha nem találnak/találsz semmit, lehet olyan jellemző is, amit nem mérnek a szenzorok, de mégis fotos.
Pl. üzemanyag nyomást is kellene mérni, hátha azt engedi el álltában.
Melegen könnyen indul?
És hidegen, amikor beindul, leállítod, könnyen újra indul?
Ha könnyen is tud indulni, akkor nem valószínű, hogy a vezérműtengely szenzor lesz.