Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2309494 alkalommal)

0 Felhasználó és 18 vendég van a témában

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Szerviz
« Válasz #8730 Dátum: 2013.08.24 16:00:55 »
Milyen Mobil1 volt 4000 Ft?
A 0W30 API SM-es. 3690+posta (1450/4).-(
Sajnos az olcsóbb helyeken csak az SL-es (a hirdetésekkel ellentétben), vagy olvashatatlan gyártási idejűt árultak.
(Talán a törökök gyártanak még SL-es M1-et?).

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #8731 Dátum: 2013.08.24 16:17:18 »
Itt valami időgép-effektus van.
16 órakor írom a hsz-t, és 14 órákat ír ki  :surrender:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #8732 Dátum: 2013.08.24 16:29:00 »
bárdi honlapján keresd ki,h mi a jó alátét méret a kocsidhoz.
150ft körül van.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #8733 Dátum: 2013.08.24 16:45:11 »
...
Viszont találtam egy szerintem nagyon korrekt kis összefoglalót a motorolajokhoz   :yes:
...
Itt pedig sikerült nagyjából megérteni, mi a különbség a HC és a PAO között.
Ha ez igaz, engem nem zavar, hogy csak -35 fokig szivattyúzható  :D

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Szerviz
« Válasz #8734 Dátum: 2013.08.25 11:13:12 »
Corolla E12 legfontosabb meghúzási nyomatékok az alapvető karbantartások elvégzéséhez (ezeket bárki meg tudja csinálni):

Motorolaj leeresztő csavar: 37 Nm
Gyertyák: 25 Nm
Kerekek: 103 Nm
Kézi sebességváltó olaj betöltő: 39 Nm
Kézi sebességváltó olaj leeresztő. 39 Nm
Automata sebességváltó olaj leeresztő: 17 Nm
Hosszbordás szíj feszítője? dízel motornál (auxiliary drivebelt tensioner): 60 Nm

Az összes többinek is meg tudom adni a meghúzási nyomatékát, bár nem minden esetben tudom a pontos magyar megnevezését. Majd beszkennelem.
Corolla 1,4 VVT-i 2005

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #8735 Dátum: 2013.08.25 17:35:21 »
2db tompított izzócsere 2 óra hossza, az anyázások száma végtelen.... :censored:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #8736 Dátum: 2013.08.25 17:44:48 »
2db tompított izzócsere 2 óra hossza, az anyázások száma végtelen.... :censored:
Durva  :eek:
Gondolom, hogy nem először csináltad, mert akkor még nehezebb.
Carinán kb. tíz perc, elég kényelmesen :otlet: Először persze nem kevéssel több volt, eléggé össze voltak a dolgok, meg nem tudtam, mi merre.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.25 17:47:40 írta vd1234 »

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #8737 Dátum: 2013.08.25 17:47:00 »
Durva  :eek:
Carinán kb. tíz perc, kényelmesen  :otlet:
Az aksi felöl még okés, kivettem és odafértem a lámpa hátuljához, de a másik oldalt...... az kész szpás :ph34r:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #8738 Dátum: 2013.08.25 17:49:11 »
Az aksi felöl még okés, kivettem és odafértem a lámpa hátuljához, de a másik oldalt...... az kész szpás :ph34r:
Nekem a jobb oldalinál szépen van hely, elég szellős a motortér akkor a tiédhez képest gondolom.
Milyen izzót tettél bele, ha nem xenonos?

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #8739 Dátum: 2013.08.25 17:58:07 »
Xenonos... és most  5 év után, 1 hét alatt mindkettő kiégett.....
az egyik trafo meg amugyis az aksi alatt van, ígyisúgyis ki kellett szedni....
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #8740 Dátum: 2013.08.25 18:08:22 »
Xenonos... és most  5 év után, 1 hét alatt mindkettő kiégett.....
az egyik trafo meg amugyis az aksi alatt van, ígyisúgyis ki kellett szedni....
Eléggé egyszerre. Gondolom, nem kis összeg...
Nekem a két +90%-os Osram NightBreaker (H4) kb. 3500 pénz volt.

Xenonnál nem elég csak izzót cserélni, vagy miért?

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #8741 Dátum: 2013.08.25 18:14:55 »
de elég magát a xenon izzót cserélni, de egy rakás kábel fut belőle a trafóba
ami miatt még szükebb a hely....
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #8742 Dátum: 2013.08.25 18:19:35 »
amugy 10ezer ft / pár az izzó....... máskor vettem tévesen, akkor a trafo szrt be....
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Szerviz
« Válasz #8743 Dátum: 2013.08.25 18:33:13 »
Helyzetjelző szerintem nagyobb szívás.

Én beejtettem az intercooler légcsatornájába. Haspáncél-dobbetét bontás nem volt vicces.  :cry:

Bár 2 óra alatt így is megvolt.  :hmmmm: :D

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #8744 Dátum: 2013.08.25 18:40:44 »
nem hinném...azt sokkal egyszerűbb...de az e12-nél tényleg rossz izzót cserélni, utálom is, igaz van sok autó, aminél jóval nehezebb...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.